Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Внесено зміни до Ліцензійних умов провадження діяльності з управління іпотечним покриттям

25.04.2016

НКЦПФР прийняло рішення від 10.03.16 р. № 278 "Про затвердження Змін до Ліцензійних умов провадження професійної діяльності на ринку цінних паперів - діяльності з управління іпотечним покриттям".

Зокрема, визначено, що ліцензіат (крім банку) для провадження діяльності з управління іпотечним покриттям повинен розробити положення про систему управління ризиками професійної діяльності з управління іпотечним покриттям.

Положення про систему управління ризиками професійної діяльності має містити:

- основні принципи управління ризиками професійної діяльності з управління іпотечним покриттям;

- методи виявлення, обліку та опису ризиків окремо за кожним видом ризику;

- методи оцінювання ризиків та процедури внутрішнього контролю (моніторингу) рівня ризиків;

- заходи щодо мінімізації ризиків та ліквідації негативних наслідків виявлених ризиків, у тому числі порядок та джерела фінансування заходів з компенсації отриманих збитків;

- порядок моніторингу дотримання пруденційних нормативів і заходи у разі їх відхилення від встановлених показників (у разі встановлення таких нормативів);

- функції підрозділу з управління ризиками та/або працівника, відповідального за управління ризиками, та порядок його взаємодії з іншими органами ліцензіата;

- контроль за ефективністю управління ризиками.

Для забезпечення роботи системи управління ризиками ліцензіат (крім банку) зобов'язаний призначити працівника або створити підрозділ з управління ризиками.

До компетенції цього підрозділу (працівника) ліцензіата необхідно віднести: розробку та впровадження методики виявлення, оцінювання та контролю рівня ризиків професійної діяльності; аналіз та прогнозування стану системи управління ризиками, ідентифікацію критичних (найбільш ризикованих) бізнес-процесів, клієнтів, контрагентів, фінансових інструментів та послуг; виявлення концентрації ризиків та причин їх появи; впровадження заходів, процедур, механізмів та технологій мінімізації ризиків та ліквідації наслідків виявлених ризиків; оперативну координацію взаємодії підрозділів та виконавчого органу ліцензіата з питань управління ризиками; участь у розслідуванні випадків реалізації ризиків; розробку програм навчання працівників ліцензіата методам та інструментам управління ризиками; підготовку і надання звітності з питань управління ризиками виконавчому органу ліцензіата.

Крім цього, передбачено, що ліцензіат зобов'язаний забезпечити доступ до приміщення та доступність послуг, які надаються згідно з ліцензією на провадження професійної діяльності на фондовому ринку, інвалідам та маломобільним категоріям населення.

Юридичні особи, які отримали ліцензії на провадження професійної діяльності на ринку цінних паперів - діяльності з управління іпотечним покриттям до набрання чинності вищезазначеним рішенням, зобов'язані протягом 3-х місяців після набрання ним чинності привести свою діяльність у відповідність до нових вимог.

 

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
08.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Уряд пропонує розшири категорії громадян, які мають право на відстрочку Держпраці перевірятиме роботодавців на предмет мобінгу: законопроєкт підписаний ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 27.06.2025 Які податки планує збільшити ...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
10.07.2025
Унесено зміни до НП(С)БО 12 «Фінансові інвестиції»
Більше за темою: Бібліотека Баланс № 12 «Резерви: формування, облік, оптимізація та податкові ризики» Мінфін оприлюднив наказ від 23.06.2025 № 314 «Про внесення зміни до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 12 «Фінансові інвестиції», зареєстровани...
10.07.2025
Надавачі соціальних послуг звільняються від сплати ПДВ
Мінсоцполітики працює над розвитком ринку соціальних послуг як важливого інструменту підтримки людей, які опинилися або ризикують потрапити в складні життєві обставини чи кризу. Щоб зробити послуги більш доступними, зменшити фінансове навантаження на надавачів соціальних послуг, простимулювати ...
09.07.2025
Зареєстровано зміни до законодавства про «Клуб Білого Бізнесу»
У Верховній Раді зареєстровано законопроєкт № 13455 про внесення змін до підпункту 69.41 п. 69 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» ПК щодо удосконалення порядку формування переліку платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства. Більше з...
Кращі матеріали