Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

У Верховній Раді зареєстровано проєкт Закону про звернення

14.03.2024 56 0 0

Кабінетом Міністрів України, як суб’єктом законодавчої ініціативи, зареєстровано у Верховній Раді проєкт Закону про звернення (реєстр. № 11082). 

Законопроєкт спрямований на удосконалення законодавства про звернення та приведення законодавчих актів України у відповідність до Закону від 17.02.2022 № 2073-IX «Про адміністративну процедуру». 

У законопроєкті: 

  • визначено порядок реалізації права кожного звернутися до органів державної влади, органів влади АРК, органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб, інших суб’єктів, визначених законом, із зверненнями та отримати відповідь у встановлений законом строк; 
  • надано визначення термінам «суб’єкт звернення», «суб’єкт розгляду звернення», «уповноважена особа суб’єкта розгляду», «звернення», «послуги, зокрема з питань, які становлять загальний економічний інтерес»; 
  • передбачено, що суб’єкт звернення має право на отримання інформації про порядок подання та розгляду звернень, про реєстрацію звернення та стан його розгляду, а також на інформування про рішення щодо залишення звернення без розгляду; одержання письмової або у випадках, визначених законом, усної відповіді про результати розгляду звернення; оскарження ненадання відповіді на звернення або рішення про залишення звернення без розгляду; 
  • встановлено, що суб’єкт звернення зобов’язаний здійснювати надані йому права добросовісно та не зловживати ними; 
  • передбачено, що суб’єкти розгляду звернень зобов’язані: оприлюднювати на власному офіційному вебсайті інформацію про визначену сферу повноважень, порядок подання та розгляду звернень; всебічно і вчасно розглядати звернення; письмово або у передбачених законом випадках усно повідомляти суб’єкта звернення про результати розгляду його звернення; інформувати суб’єкта звернення у випадку прийняття рішення про залишення звернення без розгляду у визначені законом строки; інформувати суб’єкта звернення про порядок оскарження ненадання відповіді на звернення або рішення про залишення звернення без розгляду; 
  • уточнено вимоги до звернення, зокрема, передбачено, що cуб’єкт звернення або представник суб’єкта звернення підписує письмове звернення у паперовій формі власноруч, в електронній формі – за його бажанням з використанням електронного підпису, крім випадків, передбачених законодавством; 
  • оновлено підхід до проведення особистого прийому, зокрема,  передбачено можливість проводити прийом за допомогою відеоконференцзв’язку; 
  • удосконалено регулювання щодо розгляду петицій, зокрема, шляхом визначення особливостей їх розгляду органом місцевого самоврядування; 
  • передбачено, що суб’єкти розгляду забезпечують здійснення щорічного внутрішнього моніторингу за дотриманням вимог Закону «Про звернення», який полягає у систематичному, комплексному спостереженні, проведенні аналізу та оцінки роботи із зверненнями з метою її вдосконалення та прогнозування розвитку. 

Т. Мельничук


Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали