Затверджено зміни до Держстандарту соцпослуги посередництва (медіації)
05.10.2017 141 0 0
Мінсоцполітики прийняла наказ від 07.08.2017 № 1266 «Про затвердження Змін до Державного стандарту соціальної послуги посередництва (медіації)».
Зокрема, встановлено, що надання соціальної послуги включає два етапи:
І етап - здійснення посередництва.
Посередник, отримавши інформацію про випадок, встановлює зв’язок (контакт) зі сторонами та домовляється про індивідуальну зустріч.
Посередник аналізує ситуацію, забезпечує умови для діалогу зі сторонами та підготовку до зустрічі.
Посередник допомагає у врегулюванні конфлікту/спору (встановлює причини конфлікту/спору, опрацьовує шляхи та умови його розв’язання, сприяє його усуненню).
Посередник за потреби пропонує отримувачу соціальної послуги звернутися до медіатора;
ІІ етап - здійснення медіації.
Взаємодія отримувача соціальної послуги з медіатором відбувається на принципах взаємної поваги, неприпустимості образ та приниження гідності, погодження учасниками медіації місця, дати та часових меж кожної зустрічі, створення комфортних умов для учасників медіації.
Сторони медіації мають право в будь-який момент відмовитися від участі в медіації.
Медіатор допомагає сторонам налагодити комунікацію, пояснити одна одній своє бачення конфлікту/спору, визначити шляхи його розв’язання, проаналізувати та за необхідності скорегувати можливо варіанти рішень, домовленості, а також досягти згоди щодо розв’язання конфлікту/спору та/або усунення/відшкодування спричиненої шкоди.
Коментарі до матеріалу