Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Затверджено Порядок перевірок контрольованіх операцій

27.04.2016

Мінфін прийняв наказ від 10.03.16 р № 344 "Про затвердження Порядку проведення перевірок платників податків з питань повноти нарахування і сплати податків під час здійснення контрольованих операцій".

Проведення перевірок платників податків з питань повноти нарахування і сплати податків під час здійснення контрольованих операцій (далі - перевірка контрольованих операцій) є формою податкового контролю для встановлення відповідності умов контрольованих операцій принципом «витягнутої руки».

Перевірка контрольованих операцій проводиться за наявності підстав, визначених підпунктами 39.5.2.1 підпункту 39.5.2 пункту 39.5 статті 39 розділу I і підпунктами 78.1.14 - 78.1.16 пункту 78.1 статті 78 глави 8 розділу II ПК.

Перевірка контрольованих операцій є документальною позаплановою перевіркою. Тривалість перевірки контрольованих операцій не повинна перевищувати 18 місяців.

Кожні 6 місяців проведення перевірки контрольованих операцій контролюючий орган, яким проводиться така перевірка, надає платнику податків інформацію в довільній формі про поточний стан проведення перевірки.

Для прийняття рішення про проведення перевірки контрольованих операцій керівник контролюючого органу направляє ДФС інформаційне повідомлення з обґрунтуванням підстав для проведення перевірки. Згода або мотивовану відмову надається ДФС протягом 7 робочих днів з дати отримання інформаційного повідомлення.

Платник податків зобов'язаний надати посадовим особам контролюючого органу, які проводять перевірку, документи, пов'язані з предметом перевірки, протягом 10 днів з початку перевірки. Під час проведення перевірки посадові особи контролюючого органу мають право отримувати від платника податків додаткові документи, що підтверджують здійснення фінансово-господарських операцій, відповідність умов контрольованих операцій принципом «витягнутої руки», повноту нарахування та сплати податків під час проведення контрольованих операцій. Такі документи надаються платником податків на усний запит посадових осіб, які проводять перевірку, в узгоджений з платником податків термін.

У разі необхідності термін проведення перевірки може бути продовжений не більше ніж на 12 місяців.

Якщо за результатами перевірки виявлено, що умови контрольованої операції відрізняються від умов, які відповідають принципу «витягнутої руки», що призвело до заниження суми податку, складається акт перевірки. Якщо такі порушення відсутні, складається довідка.

У разі незгоди платника податків з висновками перевірки чи фактами та даними, викладеними в акті про результати перевірки, можна подати заперечення до контролюючого органу, який проводив перевірку, протягом 30 календарних днів з дня отримання акта. Платник податків має право брати участь у розгляді заперечень.

Наказ Мінфіну від 10.03.16 р. № 344.docx
Завантажити
Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
02.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025 З 28 серпня Господарський кодекс втратить чинність: що передбачає реформа Уряд оновив порядок перетину кордону особами від 18 до 22 років Президент під...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
08.07.2025
З 5 липня в Україні відновлюється обов’язкове подання статистичної звітності
Президент 3 липня підписав Закон від 18.06.2025 № 4505-IX, він офіційно опублікований 5 липня і з цього дня набув чинності. Верховна Рада підтримала зміни до п. 1 Закону від 03.03.2022 № 2115-IX «Про захист інтересів суб’єктів подання звітності та інших документів у період дії воєнн...
Нове
03.09.2025
Створення бізнесу УБД і ветеранів з інвалідністю: пропонують удосконалити процедуру надання мікрогрантів
Кабмін планує удосконалення механізму надання мікрогрантів на створення або розвиток власного бізнесу, грантів на створення або розвиток власного бізнесу для УБД, осіб з інвалідністю внаслідок війни та членів їх сімей. Більше за темою: Облік витрат на створення вебсайту Кабмін планує удосконалення ...
03.09.2025
Оприлюднено проєкт наказу щодо Вимог з простежуваності побічних продуктів тваринного походження
Мінекономіки оприлюднило проєкт наказу щодо вимог з простежуваності побічних продуктів тваринного походження. Більше за темою: Законодавство про управління відходами: що треба знати аграріям Як вести облік відходів на підприємстві Мінекономіки оприлюднило проєкт наказу щодо вимог з простежува...
03.09.2025
Мінекономіки оновить Перелік продуктів і кормів нетваринного походження, які підлягають посиленому держконтролю
Продукти та корми нетваринного походження: якщо ввозите на митну територію України, готуйтеся до змін. Більше за темою: Законодавство про управління відходами: що треба знати аграріям Як вести облік відходів на підприємстві Мінекономіки оприлюднило проєкт наказу «Про внесення змін до на...
Кращі матеріали