Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Порядок отримання інформації

Кожен, хто володіє квартирою у багатоквартирному будинку, є його співвласником. Тобто всі власники квартир спільно володіють трубопроводом, дахом, підвалом, ліфтом і т. д.

З 1 липня набув чинності ЗУ 417-VIII «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку». Тому всі співвласники будинку мають право вирішувати, хто саме буде надавати їм комунальні послуги.

Це можна вирішити на зборах багатоквартирного будинку. Якщо ж співвласники (будинок) не скористалися правом вибору, то держава через рік вправі вирішити сама, на основі тендеру, хто буде обслуговувати будинок.

Саме на зборах власників багатоквартирних будинків і вирішуються всі питання, пов’язані з життєдіяльністю вашого будинку.

У зв’язку з цим багатьом знадобляться відомості про власників квартир, тобто інформація про те, хто володіє цією власністю.

6 жовтня 2015 року Міністерство юстиції дозволило доступ до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Кожен українець тепер отримав можливість шукати землю та майно за прізвищем людини.

Доступ до реєстру можна отримати на офіційному сайті Мінюсту через «Кабінет електронних сервісів». (Дані в реєстрі з 2010 року)

ЯК ЗНАЙТИ ВЛАСНИКА  КВАРТИРИ АБО БУДИНКУ

1

Зареєструйтеся в Кабінеті електронних сервісів
http://mail.gov.ua/

Вам потрібно обов’язково вказати особисті дані, а також придумати пароль, в якому має бути цифра, великі та маленькі латинські букви, підтвердити пароль та підтвердити, 
що ви не робот. Система вам видасть логін 
та запропонує авторизуватися за допомогою вашого паролю. Відкриється сторінка вашої поштової скриньки, куди будуть приходити всі виписки.

2

Перейдіть у Кабінет електронних сервісів

  • Ваша нова поштова скринька
  • Кабінет електронних сервісів
  • Державні реєстри
  • Державний реєстр речових прав на нерухоме майно
  • Отримати інформаційну довідку
  • Повторно авторизуйтеся

3

Оберіть характеристики
для пошуку

за реєстраційним номером об’єкту нерухомості, 
за кадастровим номером земельної ділянки, 
за ідентифікаційним номером фізичної або юридичної особи, 
за власником, 
за адресою.

4

Введіть дані для пошуку

Виберіть, за якими параметрами будете проводити пошук:

за адресою: 
потрібно вибрати регіон, ввести адресу (наприклад, для пошуку адреси вул. Миру, с. Тернівка, Конотопський р-н введіть миру терн конотоп), обрати тип будівлі (обов’язково), будинку, об’єкта (обов’язково), приміщення.

за реєстраційним номером
(ввести реєстраційний номер)

за кадастровим номером
(ввести кадастровий номер)

Пошук за ідентифікаційними даними фізичної особи: ввести прізвище, ім’я, по батькові, якщо знаєте – ідентифікаційний код, серію та номер документа;

юридичної особи: ввести ЄДЕРПОУ та назву юридичної особи.

Чим більше заповнено полів, тим точнішу інформацію ви отримаєте

5

Оплатіть послугу

Вартість становить 20 грн з комісією

6

Отримайте інформацію

Усі довідки надходять на вашу нову поштову скриньку

 

Щоб дізнатись точну інформацію, краще шукати не просто за ім’ям та прізвищем, а за ідентифікаційним номером.

 

Джерело: http://zhytlo.in.ua/ua/dovidnyky/yak_...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
23.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня З 27 вересня набудуть чинності зміни щодо блокування ПН Мінекономіки внесло зміни до Критеріів підприємств Увага: з 12 жовтня 2025 року діятимуть нові правила перетину кордонів ЄС для українців Нова підстава для відстрочки працівників: законопроєкт Для броню...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
26.09.2025
Документи, які набули чинності з 22 по 28 вересня 2025 року
Документи, які набули чинності цього тижня та стануть у нагоді при здійсненні господарської діяльності. Указ Президента від 20.09.2025 № 694/2025 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 20 вересня 2025 року «Про застосування персональних спеціальних економі...
26.09.2025
Зміни в законодавстві з 22 по 26 вересня 2025 року
Збірка омновних змін в законодавстві, які відбулися цього тижня Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (наказ від 11.09.2025) Зміни та уточнення стосуються тергромад Донецької, Дніпропетровської, Херсонської та Харківської областей. Для ФОП та самозайнятих – нові правила вже с...
26.09.2025
У Верховній Раді розглядають можливість створення житлової інспекції
Законопроєкт № 12377 (про основні засади житлової політики) має стати рамковим документом, що задає стратегічні стандарти в сфері житлової політики. В Україні можуть створити житлову інспекцію, функція якої – контроль за реалізацією нового житлового житлового законодавства. Парламент зобовʼяза...
Кращі матеріали