Подписывайся на информационную страховку бухгалтера
Разделы:
Подразделы:
Подразделы:
Подразделы:

Порядок отримання інформації

Кожен, хто володіє квартирою у багатоквартирному будинку, є його співвласником. Тобто всі власники квартир спільно володіють трубопроводом, дахом, підвалом, ліфтом і т. д.

З 1 липня набув чинності ЗУ 417-VIII «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку». Тому всі співвласники будинку мають право вирішувати, хто саме буде надавати їм комунальні послуги.

Це можна вирішити на зборах багатоквартирного будинку. Якщо ж співвласники (будинок) не скористалися правом вибору, то держава через рік вправі вирішити сама, на основі тендеру, хто буде обслуговувати будинок.

Саме на зборах власників багатоквартирних будинків і вирішуються всі питання, пов’язані з життєдіяльністю вашого будинку.

У зв’язку з цим багатьом знадобляться відомості про власників квартир, тобто інформація про те, хто володіє цією власністю.

6 жовтня 2015 року Міністерство юстиції дозволило доступ до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Кожен українець тепер отримав можливість шукати землю та майно за прізвищем людини.

Доступ до реєстру можна отримати на офіційному сайті Мінюсту через «Кабінет електронних сервісів». (Дані в реєстрі з 2010 року)

ЯК ЗНАЙТИ ВЛАСНИКА  КВАРТИРИ АБО БУДИНКУ

1

Зареєструйтеся в Кабінеті електронних сервісів
http://mail.gov.ua/

Вам потрібно обов’язково вказати особисті дані, а також придумати пароль, в якому має бути цифра, великі та маленькі латинські букви, підтвердити пароль та підтвердити, 
що ви не робот. Система вам видасть логін 
та запропонує авторизуватися за допомогою вашого паролю. Відкриється сторінка вашої поштової скриньки, куди будуть приходити всі виписки.

2

Перейдіть у Кабінет електронних сервісів

  • Ваша нова поштова скринька
  • Кабінет електронних сервісів
  • Державні реєстри
  • Державний реєстр речових прав на нерухоме майно
  • Отримати інформаційну довідку
  • Повторно авторизуйтеся

3

Оберіть характеристики
для пошуку

за реєстраційним номером об’єкту нерухомості, 
за кадастровим номером земельної ділянки, 
за ідентифікаційним номером фізичної або юридичної особи, 
за власником, 
за адресою.

4

Введіть дані для пошуку

Виберіть, за якими параметрами будете проводити пошук:

за адресою: 
потрібно вибрати регіон, ввести адресу (наприклад, для пошуку адреси вул. Миру, с. Тернівка, Конотопський р-н введіть миру терн конотоп), обрати тип будівлі (обов’язково), будинку, об’єкта (обов’язково), приміщення.

за реєстраційним номером
(ввести реєстраційний номер)

за кадастровим номером
(ввести кадастровий номер)

Пошук за ідентифікаційними даними фізичної особи: ввести прізвище, ім’я, по батькові, якщо знаєте – ідентифікаційний код, серію та номер документа;

юридичної особи: ввести ЄДЕРПОУ та назву юридичної особи.

Чим більше заповнено полів, тим точнішу інформацію ви отримаєте

5

Оплатіть послугу

Вартість становить 20 грн з комісією

6

Отримайте інформацію

Усі довідки надходять на вашу нову поштову скриньку

 

Щоб дізнатись точну інформацію, краще шукати не просто за ім’ям та прізвищем, а за ідентифікаційним номером.

 

Джерело: http://zhytlo.in.ua/ua/dovidnyky/yak_...

Комментарии к материалу
Быстрая регистрация
Будьте в курсе изменений и актуальных тем, задавайте вопросы.
Популярное
23.09.2025
Топ-20 новостей прошлой недели
Самые интересные новости минувшей недели С 27 сентября вступят в силу изменения касательно блокирования НН Минэкономики внесло изменения в Критерии предприятий Внимание: с 12 октября 2025 года будут действовать новые правила пересечения границ ЕС для украинцев Новое основание для отсрочки работни...
17.07.2025
Кабмин обновил правила определения критичности предприятий для бронирования работников
Порядок и Критерии, по которым бронируют работников предприятий, вновь изменились. Рассмотрим, кого в этот раз это касается. Больше по теме: Зарплатные критерии для бронирования работников: исчисляем среднюю зарплату Сроки хранения документов по воинскому учету и бронированию Бронирование в ферме...
26.08.2025
Разъяснение Минэкономики относительно организации бронирования военнообязанных: письмо от 19.08.2025
Минэкономики: письмо от 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 об организации бронирования военнообязанных. Больше по теме: Зарплатные критерии для бронирования работников: исчисляем среднюю зарплату Сроки хранения документов по воинскому учету и бронированию Бронирование в фермерском хозяйстве: особеннос...
Новое
29.09.2025
Продавцы новых легковых автомобилей обязали предоставлять покупателям данные об официальных расходах горючего и объеме выбросов углекислого газа
Новые правила начнут действовать спустя 9 месяцев после опубликования постановления. Это время нужно, чтобы Минразвития подготовило электронный справочник, а продавцы авто смогли адаптировать свои процессы и изготовить материалы. 25 сентября Правительство приняло постановление, обязывающее продавцов...
29.09.2025
С 1 октября для ФЛП расширена льгота по уплате единого взноса
Для освобождения от уплаты ЕСВ за себя ФЛП и других самозанятых лиц останется только два условия: работодатель (в т. ч. резидент Дія Сіті) уже уплатил за них ЕСВ; сумма уплаченного ЕСВ составляет не меньше минимального страхового взноса. Больше по теме: Квартальная объединенная отчетность ФЛП, осво...
29.09.2025
Нормированы автоматическая постановка и снятие с воинского учета
Молодые люди, которым исполнилось 17 лет, теперь смогут стать на воинский учет дистанционно через мобильное приложение «Резерв+», без посещения ТЦК и без прохождения ВВК. Граждане 25–60 лет, которые до сих пор не состоят на воинском учете без законных оснований, будут учтены автоматически. Процедура...
Лучшие материалы