Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Визначено оклади патронатників Генпрокуратури

25.09.2019

Унесено зміни до постанови КМУ від 18.01.17 р. № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (далі – Постанова № 15), що є базовим документом для визначення умов оплати праці держслужбовців та інших працівників держорганів. Відтепер посадові оклади працівників патронатної служби Генпрокуратури визначатимуться згідно з додатком 6 до Умов оплати праці працівників патронатних служб в державних органах, затверджених Постановою № 15 (далі – Умови № 15), до того ж, із застосуванням додаткового коефіцієнта 1,25.

Нагадаємо: 2019 року розрахунковою величиною для визначення посадових окладів працівників держорганів є ПМ, установлений на 1 січня 2018 року – 1 762 грн. Виходячи з норм Закону від 10.12.15 р. № 889-VІІІ «Про державну службу», практично для всіх працівників держорганів (крім робітників), включаючи держслужбовців, працівників із функціями обслуговування та працівників патронатної служби, такою величиною для визначення посадового окладу є найнижчий посадовий оклад – 3 524 грн.

Отже, згідно з оновленим додатком 6 до Умов № 15 посадовий оклад радника Генпрокурора, його першого заступника та заступника має визначатися із застосуванням коефіцієнта співвідношень до мінімального розміру посадового окладу, а саме:

  • 3 524 грн х 3,73 = 13 144,52 грн ≈ 13 150 грн.
  • 13 150 грн х 1,25 = 16 437,50 грн. 

Виходить, що Умови № 15 мають поширюватись і на радників цих керівників, тобто їм мають установлюватися передбачені цим документом:

  • надбавки (за інтенсивність праці та за виконання особливо важливої роботи);
  • премії відповідно до особистого внеску працівників патронатної служби в загальні результати роботи в межах фонду преміювання держоргану;
  • матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових питань у максимальному розмірі, що перевищує середній заробіток працівника;
  • надбавка у відсотках до посадового окладу за вислугу років у держорганах (залежно від стажу);
  • матеріальна допомога для оздоровлення під час надання щорічної відпустки, також у розмірі середньомісячного заробітку працівника.

Зауважимо: такі умови оплати праці встановлено лише для радників керівників Генпрокуратури. До патронатників (за умови введення їх до штату) таких структур системи прокуратури (ст. 7 Закону від 14.10.14 р. № 1697-VІІІ «Про прокуратуру»), як регіональні, місцеві, військові прокуратури, ці норми не застосовуються.

Водночас є чинними нормативно-правові акти, згідно з якими здійснюється оплата праці працівників органів прокуратури, зокрема:

  • додаток 55 до постанови КМУ від 09.03.06 р. № 268 – визначаються посадові оклади діловода, архіваріуса, експедитора органів прокуратури, а також інші умови оплати праці, передбачені цим урядовим рішенням;
  • постанова КМУ від 31.05.12 р. № 505 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників органів прокуратури» – визначається, зокрема, порядок та розміри надбавок, доплат, преміювання та надання матеріальної допомоги працівникам цих органів;
  • Положення, затверджене наказом Генпрокуратури від 09.08.17 р. № 234 – провадиться преміювання працівників органів прокуратури.

Постанова КМУ від 06.09.19 р. № 833 набула чинності з 10.09.19 р. («Урядовий кур’єр» від 10.09.19 р. № 172). 

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
20.05.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Прийнято Закон щодо поновлення перебігу позовної давності Мінфін оприлюднив проєкти професійних стандартів «Головний бухгалтер бюджетної установи» та «Бухгалтер бюджетної установи» ДПС відповідає на актуальні запитання платників податкі...
27.02.2025
Зберігання та використання пального на підприємстві у 2025 році: облік, податки та документальне оформлення
Марафон-2025: головні бухгалтерські акценти року У суб'єктів господарювання, які використовують у своїй діяльності транспортні засоби, інші машини та механізми, що споживають пальне, постійно виникають запитання, пов'язані з обліком і документальним оформленням операцій з таким пальним, а також зі з...
05.03.2025
Опубліковано постанову КМУ, якою спрощено процедуру бронювання військовозобов’язаних
Більше за темою: Бронювання працівників: покрокові дії Анулювання бронювання військовозобов’язаних: підстави та умови Звітність із військового обліку та бронювання 5 лютого на сайті Кабміну опубліковано постанову від 28.02.2025 № 233, якою внесено зміни до порядку бронювання війсь...
Нове
21.05.2025
Повноваження посадових осіб акціонерного товариства у разі здійснення операцій з нерухомістю: судова практика
Розглянуто повноваження посадових осіб акціонерного товариства під час здійснення операцій з нерухомістю. Застосовуючи ст. 92 Цивільного кодексу (далі – ЦК), слід оцінювати не лише дотримання посадовою особою всіх положень законодавства, статуту, рішень загальних зборів учасників/акціонерів то...
21.05.2025
МОН пропонує змінити процедуру працевлаштування працівників закладів дошкільної освіти
Міністерство освіти і науки пропонує для громадського обговорення проєкт Процедури перевірки відповідності кандидатів на посади працівників закладів дошкільної освіти, інших суб’єктів освітньої діяльності у сфері дошкільної освіти вимогам, визначеним ч. 3 ст. 25 Закону від 06.06.2024 № 37...
21.05.2025
Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки
Більше за темою: Перелік галузевих та регіональних нормативних актів, якими затверджено критерії визнання підприємств критично важливими в особливий період Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Мінекономіки в листі від 19.05.2025 № 27-11/37509-07 поінформу...
Кращі матеріали