Оскарження дій Держпраці
Кіровоградський окружний адміністративний суд втілив в життя мрії всіх роботодавців України та прийняв неординарне, несподівано прогресивне рішення. (http://reyestr.court.gov.ua/Review/80...)
Далі просто цитати:
Управління може здійснювати державний нагляд і контроль виключно на підставі Закону і спеціального закону, який би встановлював особливості його діяльності.
Законодавець не прийняв такого спеціального закону, тому спірні правовідносини врегульовані виключно приписами Закону, виключає можливість застосування до спірних правовідносин постанови Уряду України від 26 квітня 2017 №295, яким керувався відповідач, призначаючи інспекційного відвідування.
Інспекційного відвідування по сутнісним змістом є перевіркою.
Приписами частини 1 статті 6 Закону встановлено підстави проведення позапланових заходів.
Приписами частини 2 статті 6 Закону встановлено, що проведення позапланових заходів з інших підстав, крім передбачених цією статтею, забороняється, крім позапланових заходів, передбачених частиною четвертою статті 2 цього Закону.
Ця норма права відсилає до іншої норми Закону, яка надавала б право Управлінню призначати перевірки і на підставах, які встановлені спеціальним законом.
Суд вже констатував, що такий спеціальний закон не прийнятий.
Тому, Управління призначило і провело перевірку позивача, нехтуючи законодавчою забороною.
Отже, наказ про призначення інспекційного відвідування є протиправним.
Як наслідок, протиправний і припис, який прийнято на підставі незаконно проведеної перевірки.
Будемо чекати апеляцію і з непідробним інтересом стежити за розвитком подій.
Але ті роботодавці, які зараз оскаржують або зіткнуться з необхідністю оскарження дій Держпраці, можуть використовувати новий козир у судовій боротьбі.
www.facebook.com/ant.yanko?
Коментарі до матеріалу