Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Які адмінпослуги надає ЦОП 

Затверджено Примірне положення центру обслуговування платників (далі – Положення, ЦОП) та Примірний регламент ЦОП (далі – Регламент), на підставі яких керівники головних управлінь ДПС в областях та м. Києві повинні затвердити власні положення та регламенти про ЦОП, а також забезпечити надання послуг платникам у ЦОП відповідно до вимог цього наказу. Згідно з Положенням платники податків можуть звертатися до ЦОП за адмінпослугами:

  • з видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) реєстраційного номера облікової картки платника, проставлення відмітки про право здійснення платежів за серією та номером паспорта; видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків;
  • реєстрації РРО, КОРО, РК; книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку; книги обліку доходів і витрат, яку ведуть фізособи-підприємці (крім єдинників і фізосіб, які провадять незалежну професійну діяльність);
  • видачі довідок: про подання декларації про майновий стан і доходи (податкову декларацію); сплату податкових зобов’язань платником податку – резидентом, який виїжджає за кордон на ПМЖ, та про відсутність податкових зобов’язань; про доходи; сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи); відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких здійснюють контролюючі органи;
  • підтвердження статусу податкового резидента України; реєстрації єдинника та надання витягу з реєстру платників єдиного податку;
  • включення неприбуткового підприємства (установи, організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій; внесення змін до відомостей Реєстру та надання витягу з Реєстру;
  • видачі довідки про внесення місця зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів до Єдиного державного реєстру місць зберігання; видачі ліцензій (дублікатів ліцензії) на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями, сидром та перрі (без додання спирту), тютюновими виробами, пальним, на право зберігання пального; переоформлення та анулювання таких ліцензій.

Згідно з Регламентом установлюється єдиний час приймання суб’єктів звернень для всіх послуг та сервісів, що надаються у ЦОП. З урахуванням регіональних особливостей може встановлюватися інший режим роботи ЦОП, зокрема приймання відвідувачів у робочі дні з 8.00 до 17.00 з перервою або без неї. В останній день строку подання звітності, визначеного п. 49.18 ПК (з урахуванням п. 49.20 ПК), час роботи ЦОП подовжується до 20.00. Напередодні святкових і неробочих днів тривалість роботи скорочується на 1 годину. Час технічної перерви робочого місця – раз на 2 години не більше 15 хв.

Наказ ДПС від 30.09.20 р. № 537 набув чинності з дня підписання.

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
02.12.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Держпраці затвердила нові нормативно-правові акти з охорони праці Оновлено показники середньої зарплати за 2025 рік, яка враховується для обчислення пенсії Планують затвердити примірні форми та описи уніфікованих форм типових документів, що створюються під час...
12.11.2025
З 1 січня 2026 року діятиме нова система КВЕД: що зараз робити бізнесу
Нова система класифікації видів економічної діяльності – розбираємось разом! Більше за темою: Зарядка електромобілів: який це КВЕД і чи потрібна ліцензія? Види діяльності: на що впливає КВЕД? Із 1 січня 2027 року Україна переходить на нову класифікацію видів економічної діяльності – NA...
08.09.2025
Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін
Закон № 4536 вносить зміни, зокрема, до Податкового кодексу, Закону від 08.07.2010 № 2464-VІ , Закону від 18.06.2024 № 3817-ІХ. Більшість норм Закону № 4536 набирає чинності з першого числа місяця, наступного за місяцем його опублікування, тобто з 1 жовтня 2025 року. Більше за темою: Квартальна об&...
Нове
02.12.2025
Базова військова служба та трудові гарантії: пропонують нові зміни
Верховній Раді пропонують внести зміни до законодавства, яке стосується проходження базової військової служби, а також гарантій у соціальній сфері та сфері трудових відносин. Розглянемо зміни у цьому матеріалі. Більше за темою: Повернення працівника на роботу після військової служби: дії роботодавц...
02.12.2025
Бізнес зможе краще контролювати виконання розрахунків із контрагентами
Національний банк України з 1 грудня 2025 року запроваджує в системі електронних платежів НБУ трекінг-сервіс платіжних операцій. Більше за темою: Помилковий переказ коштів контрагенту: як повернути гроші? Національний банк України з 1 грудня 2025 року запроваджує в системі електронних платежів...
02.12.2025
Кінцевий термін подачі трудових книжок до ПФУ пропонують відтермінувати
Верховній Раді пропонують подовжити строки для оцифрування трудових книжок працівників як гарантії захисту трудових прав громадян в умовах воєнного стану. Що поередбачає запропонований законопроєкт? Більше за темою: Як оформити вимогу працівника про внесення запису до трудової книжки? Електронна т...
Кращі матеріали