Як працюють ЦОП?
30.05.2016 229 0 0
ДФС прийняла наказ від 20.05.16 р № 458 "Про затвердження документів, що регламентують діяльність центрів обслуговування платників податків".
Центр обслуговування платників (ЦОП) - постійно діючий орган ДФС, в якому надаються послуги структурними підрозділами ГУ ДФС, ДПІ та працівниками відділень, відповідальними відповідно до функціональних обов'язків за надання адмінпослуг, консультацій, прийом звітності, вхідної кореспонденції та видачу ключів ЕЦП.
До послуг, які надаються фізичним та юридичним особам в ЦОП, відносяться:
- адміністративні послуги;
- прийом і реєстрація вхідної кореспонденції;
- прийом звітності, представленої виключно на паперових носіях;
- прийом звітності, представленої на паперових носіях з додаванням копій, підготовлених на електронних носіях (електронні носії повертаються суб'єктам звернень після зчитування відповідних даних);
- усні консультації;
- видача ключів електронного цифрового підпису;
- доступ до електронних сервісів;
- доступ для роботи з документами, що містять публічну інформацію;
- попередній запис громадян на особистий прийом;
- супутні послуги.
Час прийому відвідувачів в ЦОП - з понеділка по четвер з 9:00 до 18:00, в п'ятницю - з 9:00 до 16:45, в суботу - з 9:00 до 13:00. Оптимальний час обслуговування одного відвідувача 10 - 20 хвилин.
У разі використання системи «Електронна черга» час очікування до сайту пiсля виклику за допомогою електронної системи управління чергою не може перевищувати 5 хвилин.
Коментарі до матеріалу