Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як працюють ЦОП?

30.05.2016

ДФС прийняла наказ від 20.05.16 р № 458 "Про затвердження документів, що регламентують діяльність центрів обслуговування платників податків".

Центр обслуговування платників (ЦОП) - постійно діючий орган ДФС, в якому надаються послуги структурними підрозділами ГУ ДФС, ДПІ та працівниками відділень, відповідальними відповідно до функціональних обов'язків за надання адмінпослуг, консультацій, прийом звітності, вхідної кореспонденції та видачу ключів ЕЦП.

До послуг, які надаються фізичним та юридичним особам в ЦОП, відносяться:

- адміністративні послуги;

- прийом і реєстрація вхідної кореспонденції;

- прийом звітності, представленої виключно на паперових носіях;

- прийом звітності, представленої на паперових носіях з додаванням копій, підготовлених на електронних носіях (електронні носії повертаються суб'єктам звернень після зчитування відповідних даних);

- усні консультації;

- видача ключів електронного цифрового підпису;

- доступ до електронних сервісів;

- доступ для роботи з документами, що містять публічну інформацію;

- попередній запис громадян на особистий прийом;

- супутні послуги.

Час прийому відвідувачів в ЦОП - з понеділка по четвер з 9:00 до 18:00, в п'ятницю - з 9:00 до 16:45, в суботу - з 9:00 до 13:00. Оптимальний час обслуговування одного відвідувача 10 - 20 хвилин.

У разі використання системи «Електронна черга» час очікування до сайту пiсля виклику за допомогою електронної системи управління чергою не може перевищувати 5 хвилин.

 

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
02.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025 З 28 серпня Господарський кодекс втратить чинність: що передбачає реформа Уряд оновив порядок перетину кордону особами від 18 до 22 років Президент під...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
05.09.2025
Документи, які набули чинності з 1 по 7 вересня 2025 року
Документи, які набули чинності цього тижня та стануть у нагоді при здійсненні господарської діяльності. Закон України від 21.04.2024 № 3620-ХІ «Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо встановлення відповідальності за порушення законодавства у сфері лоб...
05.09.2025
Зміни в законодавстві з 1 по 5 вересня 2025 року
Збірка змін в законодавстві, які відбулися цього тижня Зміни в зарплаті «підакцизних» СГ із 1 жовтня 2025 року: Закон опубліковано З жовтня 2025 року суб’єкти господарювання, які мають ліцензії на продаж підакцизних товарів (пальне, алкоголь, сидр/перрі без спирту, тютюн, рідини д...
05.09.2025
ОМС отримуватимуть інформацію від ДПС про юросіб та фізосіб, які мають борг перед бюджетом
Нововведення дасть територіальним громадам більше інструментів для ефективного планування та контролю надходжень до місцевих бюджетів. Більше за темою: Облік списання безнадійного податкового боргу 3 вересня Кабмін ухвалив постанову від 03.09.2025 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міні...
Кращі матеріали