Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Зміна правил проведення держреєстрації бізнесу: Мін'юст

03.04.2020 78 0 0

Міністерство юстиції наказом від 01.04.2020 р. № 1307/5 внесло зміни до Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи.

Зокрема, у новій редакції виклали розділ IV відповідного Порядку, який регулює особливості проведення державної реєстрації за заявами в електронній формі.

Так, надалі заява в електронній формі подається за умови підписання її заявником з використанням засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри та у випадках, передбачених законом, за умови оплати послуг за державну реєстрацію в повному обсязі.

Заява в електронній формі подається заявником з долученням до неї оригіналів документів для державної реєстрації в електронній формі, передбачених законом.

У випадку, якщо відповідно до закону для державної реєстрації передбачено подання нотаріально посвідченого документа (копії) та/або документа, виданого в іноземній державі, то до заяви долучаються електронні копії таких документів, виготовлені шляхом сканування з накладенням кваліфікованого електронного підпису заявника.

Плата за надання адміністративних послуг здійснюється заявником через Інтернет з використанням платіжних систем та/або програмних засобів Єдиного державного вебпорталу електронних послуг. Документ про сплату адміністративного збору не подається, якщо така сплата зафіксована за допомогою програмних засобів зазначеного вебпорталу.

minjust.gov.ua

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали