Зміна правил проведення держреєстрації бізнесу: Мін'юст
Міністерство юстиції наказом від 01.04.2020 р. № 1307/5 внесло зміни до Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи.
Зокрема, у новій редакції виклали розділ IV відповідного Порядку, який регулює особливості проведення державної реєстрації за заявами в електронній формі.
Так, надалі заява в електронній формі подається за умови підписання її заявником з використанням засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри та у випадках, передбачених законом, за умови оплати послуг за державну реєстрацію в повному обсязі.
Заява в електронній формі подається заявником з долученням до неї оригіналів документів для державної реєстрації в електронній формі, передбачених законом.
У випадку, якщо відповідно до закону для державної реєстрації передбачено подання нотаріально посвідченого документа (копії) та/або документа, виданого в іноземній державі, то до заяви долучаються електронні копії таких документів, виготовлені шляхом сканування з накладенням кваліфікованого електронного підпису заявника.
Плата за надання адміністративних послуг здійснюється заявником через Інтернет з використанням платіжних систем та/або програмних засобів Єдиного державного вебпорталу електронних послуг. Документ про сплату адміністративного збору не подається, якщо така сплата зафіксована за допомогою програмних засобів зазначеного вебпорталу.
minjust.gov.ua
Коментарі до матеріалу