Як обчислюється страховий стаж для призначення грошової допомоги у розмірі 10 місячних пенсій за віком?
09.02.2016 215 0 0
Пенсію за віком призначено у 57 років. Стаж роботи становить 39 років і 11 місяців. Останні 16 років (з 1999 року)- вчитель-логопед міського відділу освіти в логопедичному пункті при загальноосвітній школі. Для визначення права на грошову допомогу в розмірі 10 місячних пенсій за віком відповідно до пункту 7-1 Прикінцевих положень Закону України “Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування” останні 16 років не було зарахувано. Чи правильно це? Чи є підстави в такому випадку вносити зміни до трудової книжки про роботу в школі?
Порядок обчислення страхового стажу, що дає право на призначення грошової допомоги, та її виплати, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 № 1191. Порядком передбачено, що до страхового стажу, який визначає право на виплату грошової допомоги, зараховуються періоди роботи в закладах та установах державної та комунальної форми власності на посадах, що передбачені, зокрема, Переліком закладів і установ освіти, охорони здоров’я та соціального захисту і посад, робота на яких дає право на пенсію за вислугу років, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 04.11.1993 № 909 (далі – Перелік).
Логопеди, вчителі-логопеди, які працюють в міських (районних) відділах освіти Переліком не передбачені. Зазначений період роботи до стажу роботи, що дає на право на виплату грошової допомоги відповідно до пункту 7-1 Прикінцевих положень Закону України “Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування”, не зараховується.
До трудової книжки записи про прийняття/звільнення з роботи (посади), переведення на іншу постійну роботу мають вноситись з дотриманням вимог Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої спільним наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України та Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.1993 №58, після видання наказу і повинні точно відповідати тексту наказу.
У разі виявлення неправильного або неточного запису відомостей про роботу, тобто невідповідності запису в трудовій книжці тексту наказу, виправлення виконується власником або уповноваженим ним органом, де було зроблено відповідний запис.
Якщо підприємство, яке зробило неправильний або неточний запис, ліквідоване, відповідний запис робиться правонаступником і засвідчується печаткою, а в разі його відсутності - вищестоящою організацією, якій було підпорядковане підприємство, а в разі його відсутності -облархівом, держархівом м. Києва.
Враховуючи зазначене, питання наявності підстав для внесення змін до трудової книжки слід вирішувати з урахуванням того, в штаті якої установи Ви працювали: відділу освіти чи в загальноосвітній школі.
Джерело: http://www.pfu.gov.ua/pfu/control/uk/...
Коментарі до матеріалу