Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Друга квитанція - підтвердження прийняття звітності поданої через Е-кабінет

19.08.2022

Фахівці Головного управління ДПС у Чернівецькій області роз'яснюють, платники мають право обирати один із трьох способів подання звітності до контролюючого органу. Як свідчить статистика, більшість платників користуються сервісом «Електронний кабінет».

Податківці звертають увагу, що електронний документообіг між платником податків та контролюючим органом здійснюється відповідно до ПКУ, законів України від 22 травня 2003 року № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» зі змінами та доповненнями (далі – Закон № 851) та від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги». Крім цього, наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 №557 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 01.06.2020 № 261) затверджено Порядок обміну електронними документами з контролюючими органами. Даним документом встановлено, що створення електронного документа завершується накладанням на нього кваліфікованого електронного підпису підписувача (підписувачів) та печатки (за наявності).

Після цього здійснюється  шифрування електронного документа з дотриманням вимог до форматів криптографічних повідомлень та його надсилання  у форматі (стандарті) з використанням телекомунікаційних мереж до адресата протягом операційного дня. Контролюючий орган,  після отримання електронного документа, забезпечує його  перевірку.

При цьому, така автоматизована перевірка здійснюється у день надходження або не пізніше наступного робочого дня, якщо електронний документ надійшов після закінчення операційного дня.

Автору електронного документа, протягом двох годин з часу його отримання контролюючим органом, в іншому разі – протягом перших двох годин наступного операційного дня, надсилається перша квитанція. У першій квитанції повідомляється про результати автоматизованої. У разі її негативних результатів у першій квитанції повідомляється про неприйняття електронного документа із зазначенням причин, у такому випадку друга квитанція не формується.

Електронний документ вважається не одержаним адресатом, якщо автору протягом встановленого строку після відправки електронного документа не надійшла перша квитанція. Не пізніше наступного робочого дня з моменту формування першої квитанції, якщо інше не встановлено нормативно-правовими актами та Порядком №557, формується друга квитанція. Саме друга квитанція є підтвердженням про прийняття (реєстрацію) або повідомленням про неприйняття в контролюючому органі електронного документа.

Проте  датою та часом прийняття звітності контролюючим органом вважаються дата та час, зафіксовані у першій квитанції.

https://cv.tax.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
14.10.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Прийнято новий закон щодо організації трудових відносин в умовах воєнного стану Оновлено Довідник умовних кодів товарів Аванс і зарплата: строки виплати ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 06.10.2025 Оновлено перелік кодів орга...
08.09.2025
Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін
Закон № 4536 вносить зміни, зокрема, до Податкового кодексу, Закону від 08.07.2010 № 2464-VІ , Закону від 18.06.2024 № 3817-ІХ. Більшість норм Закону № 4536 набирає чинності з першого числа місяця, наступного за місяцем його опублікування, тобто з 1 жовтня 2025 року. Більше за темою: Квартальна об&...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
Нове
15.10.2025
Як отримати КЕП: роз’яснення ПФУ
Виникла необхідність скористатися електронними послугами ПФУ? Тоді вам потрібен КЕП. Як його отримати – у цьому матеріалі. Більше за темою: Чи потрібно зазначати в електронному документі посаду та прізвище підписанта, якщо КЕП містить ці дані? Чи може працівник підписати заяву на відпустку в...
15.10.2025
Огляд судової практики КЦС Верховного Суду за серпень 2025 року
В огляді відображено найважливіші правові висновки, які матимуть значення для формування єдності судової практики. Пропонуємо ознайомитись із черговим щомісячним оглядом актуальної судової практики Касаційного цивільного суду у складі Верховного Суду – за серпень 2025 року. В огляді відображе...
15.10.2025
Поповнення електронного рахунку в СЕАРП та СЕ: зазначаємо реквізити в полях платіжної інструкції
Покажемо, як у платіжній інструкції слід заповнювати поля під час перерахування коштів з рахунку платника на його електронний рахунок у СЕАРП та СЕ. Більше за темою: Спецтема «Как избавиться от зависших в учете задолженностей: право и учет» Відповідно до п. 17 Порядку електронного ...
Кращі матеріали