Друга квитанція - підтвердження прийняття звітності поданої через Е-кабінет
Фахівці Головного управління ДПС у Чернівецькій області роз'яснюють, платники мають право обирати один із трьох способів подання звітності до контролюючого органу. Як свідчить статистика, більшість платників користуються сервісом «Електронний кабінет».
Податківці звертають увагу, що електронний документообіг між платником податків та контролюючим органом здійснюється відповідно до ПКУ, законів України від 22 травня 2003 року № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» зі змінами та доповненнями (далі – Закон № 851) та від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги». Крім цього, наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 №557 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 01.06.2020 № 261) затверджено Порядок обміну електронними документами з контролюючими органами. Даним документом встановлено, що створення електронного документа завершується накладанням на нього кваліфікованого електронного підпису підписувача (підписувачів) та печатки (за наявності).
Після цього здійснюється шифрування електронного документа з дотриманням вимог до форматів криптографічних повідомлень та його надсилання у форматі (стандарті) з використанням телекомунікаційних мереж до адресата протягом операційного дня. Контролюючий орган, після отримання електронного документа, забезпечує його перевірку.
При цьому, така автоматизована перевірка здійснюється у день надходження або не пізніше наступного робочого дня, якщо електронний документ надійшов після закінчення операційного дня.
Автору електронного документа, протягом двох годин з часу його отримання контролюючим органом, в іншому разі – протягом перших двох годин наступного операційного дня, надсилається перша квитанція. У першій квитанції повідомляється про результати автоматизованої. У разі її негативних результатів у першій квитанції повідомляється про неприйняття електронного документа із зазначенням причин, у такому випадку друга квитанція не формується.
Електронний документ вважається не одержаним адресатом, якщо автору протягом встановленого строку після відправки електронного документа не надійшла перша квитанція. Не пізніше наступного робочого дня з моменту формування першої квитанції, якщо інше не встановлено нормативно-правовими актами та Порядком №557, формується друга квитанція. Саме друга квитанція є підтвердженням про прийняття (реєстрацію) або повідомленням про неприйняття в контролюючому органі електронного документа.
Проте датою та часом прийняття звітності контролюючим органом вважаються дата та час, зафіксовані у першій квитанції.
https://cv.tax.gov.ua
Коментарі до матеріалу