Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

З 1 квітня завезти гумдопомогу можливо буде лише з використанням онлайн-системи

28.03.2024

31 березня завершується перехідний період, під час якого в Україну можна було завозити гуманітарну допомогу, використовуючи паперові декларації. З 1 квітня завезти гуманітарну допомогу до України буде можливо лише з використанням Автоматизованої системи реєстрації гуманітарної допомоги. 

Ці зміни впроваджуються для того, щоб зробити процедуру ввезення та обліку гуманітарки зручнішою та прозорішою для всіх: для фондів і волонтерів, для організацій та інституцій, які отримують допомогу, і для держави. Цифровий механізм дозволить позбутись паперів, а, значить, і зловживань під час завезення та розподілу гуманітарної допомоги. А ще – дасть можливість фондам та громадським організаціям зберігати всю історію завезення гуманітарної допомоги в одному місці. 

«Нові правила завезення гуманітарної допомоги в першу чергу важливі, щоб гуманітарна допомога точно доходила до тих, кому вона дійсно потрібна. Цифрова система дозволить бачити весь рух гуманітарки від потрапляння її до України до розподілу. Також система допоможе відслідковувати, що планується до завезення, впливати на цей процес через збір інформації про реальні потреби в допомозі, запобігати задвоєнню допомоги та спрямовувати її туди, де в цьому є найбільша потреба. Наприклад, типовою є ситуація, коли в одну й ту саму громаду різні організації завозять схожу допомогу, а інші громади залишаються з незакритою потребою. 

Цифровізація процесу ввезення та обліку гуманітарної допомоги – це якісний запобіжник розкраданням та зловживанням в цій сфері. Ми не правоохоронний орган, але відповідаємо за політику у сфері гуманітарної допомоги і тому створюємо зручні для всіх інструменти, щоб таких ситуацій не було», – наголосила Міністр соціальної політики Оксана Жолнович. 

З моменту запуску цифрової системи до офіційного Реєстру отримувачів гуманітарної допомоги приєдналось більше ніж 8 тисяч отримувачів. Усі ці організації можуть легально завозити гуманітарну допомогу. За час роботи цифрового механізму у системі було сформовано понад 18 тисяч записів про вантажі та 12,5 тисячі декларацій. 

«Останні 4 місяці ми удосконалювали цифрову систему, і весь цей час перебували у тісній комунікації з волонтерами. Я вдячний їм за якісний зворотній зв’язок, який дозволяє нам працювати над системою. Загалом ми підходимо до вирішення проблем у сфері гуманітарної допомоги стратегічно. Вже кілька місяців працює робоча група із числа волонтерів, з якою ми спільно напрацьовуємо шляхи вирішення болючих питань», – сказав заступник Міністра соціальної політики Назар Танасишин. 

Нагадаємо, до 1 квітня ще діє перехідний період. Він передбачає, що отримувачі гуманітарної допомоги (фонди, громадській організації та інші установи) можуть обирати один із двох варіантів завезення та обліку гуманітарної допомоги – паперовий або цифровий. 

Детальну інструкцію з користування системою можна знайти за посиланням. Також за посиланням можна знайти відповіді на запитання, які найчастіше виникали під час запровадження нових правил. 

Для отримувачів гуманітарної допомоги 

Маєте запитання щодо реєстрації та користування в Автоматизованій системі реєстрації гуманітарної допомоги? Звертайтесь до контакт-центру ДП «ІОЦ Мінсоцполітики України» за номером (044)-494-19-10 або за електронною поштою callcenter@ioc.gov.ua. 

Урядовий портал


Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm

Коментарі до матеріалу
Популярне
20.05.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Прийнято Закон щодо поновлення перебігу позовної давності Мінфін оприлюднив проєкти професійних стандартів «Головний бухгалтер бюджетної установи» та «Бухгалтер бюджетної установи» ДПС відповідає на актуальні запитання платників податкі...
27.02.2025
Зберігання та використання пального на підприємстві у 2025 році: облік, податки та документальне оформлення
Марафон-2025: головні бухгалтерські акценти року У суб'єктів господарювання, які використовують у своїй діяльності транспортні засоби, інші машини та механізми, що споживають пальне, постійно виникають запитання, пов'язані з обліком і документальним оформленням операцій з таким пальним, а також зі з...
05.03.2025
Опубліковано постанову КМУ, якою спрощено процедуру бронювання військовозобов’язаних
Більше за темою: Бронювання працівників: покрокові дії Анулювання бронювання військовозобов’язаних: підстави та умови Звітність із військового обліку та бронювання 5 лютого на сайті Кабміну опубліковано постанову від 28.02.2025 № 233, якою внесено зміни до порядку бронювання війсь...
Нове
22.05.2025
З 1 червня 2025 року знижується максимальна сума переказів між рахунками фізосіб
З 1 червня 2025 року максимальна  сума переказів між рахунками фізичних осіб по Україні знижується зі 150 до 100 тис. грн.   «Про нові обмеження вже попереджає своїх клієнтів «ПриватБанк» –  розсилає повідомлення» – повідомляє Н. Южаніна. ...
21.05.2025
Паперова трудова книжка або як завершити перехід на електронну форму
Коли слід завершити процедуру сканування паперових трудових книжок і внести їх на вебпортал Пенсійного фонду? Більше за темою: Електронна та паперова трудова книжка: що треба знати працівнику та роботодавцю Трудова книжка втрачена чи зіпсована: як оформити дублікат Уже не перший рік українці корис...
21.05.2025
Як скласти звітність з екологічного податку
Платники екоподатку складають податкові декларації, подають їх протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) кварталу, до контролюючих органів та сплачують податок протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку подання дек...
Кращі матеріали