Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Дозвіл на провадження митної брокерської діяльності: як отримати

21.08.2018

Відповідно до статті 406 Митного кодексу України від 13.03.2012 №4495-VI (далі - Кодекс) дозвіл надається Державною фіскальною службою України та Адміністрацією Державної прикордонної служби України. Підприємства, які отримали такі дозволи, згідно зі статтею 405 Кодексу включаються до реєстру митних брокерів, що ведеться Державною фіскальною службою України. Таким підприємствам видаються витяги з реєстру.

Форми, порядок подання та розгляду заяв, порядок надання, зупинення дії, анулювання дозволів, а також контроль за його провадженням затверджуються наказом Міністерства фінансів України від 04.08.2015 № 695 «Про діяльність митних брокерів», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 27.08.2015 за № 1036/27481 (далі - Порядок).

Пунктом 1 розділу II Порядку Заява про надання/переоформлення дозволу на провадження митної брокерської діяльності (далі - заява) заповнюється за відповідною формою у друкованому вигляді за допомогою друкувального пристрою на аркуші паперу формату А4 та засвідчується підписом керівника підприємства або громадянина-підприємця та печаткою.

Будь-які виправлення та підчистки у заяві не допускаються.

Інформаційна картка, форма та зразок заяв щодо надання/переоформлення дозволу розміщені на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України у рубриках «Адміністративні послуги»пункти 39, 40 (http://sfs.gov.ua/diyalnist-/admin-po...) .

Відповідно до статті 409 Кодексу рішення про надання дозволу приймається протягом 20 робочих днів з дня надходження заяви до органу, уповноваженого на надання дозволу. Витяг з відповідного реєстру видається підприємству протягом трьох робочих днів з дня прийняття рішення про надання дозволу.

Дозволи надаються та переоформлюються безоплатно і діють безстроково.

Разом з цим слід зазначити, що відповідно до статті 410 Кодексу у наданні дозволу може бути відмовлено у разі невиконання заявником вимог, встановлених для його отримання. Пунктом 8 розділу II Порядку визначено, що підставою для прийняття спільною групою рішення про відмову у наданні/переоформленні дозволу є неповні та/або недостовірні відомості, що містяться у заяві.

Звертаємо увагу, що останнім часом почастішали випадки відмов Спільною групою ДФС та Адміністрації Держприкордонслужби у наданні/переоформленні дозволів (наприклад, у липні 2018 року розглянуто 73 заяви, з них відмовлено – 24, що становить 33 відсотки). Серед найбільш поширених причин відмов слід виділити:

- відсутній код території підприємства (КОАТУУ);

- відсутній код організаційно-правової форми господарювання;

- відсутня дата видачі паспорта ФОП;

- неправильно визначено місцезнаходження підприємства;

- неправильно вказаний ідентифікаційний код підприємства (це код ЄДРПОУ).

Відповідно до пункту 9 розділу II Порядку про відмову у наданні/переоформленні дозволу ДФС повідомляє підприємство у письмовій формі із зазначенням причин відмови за адресою місцезнаходження юридичної особи/місця проживання громадянина-підприємця, зазначеною у заяві, протягом трьох робочих днів з дня прийняття такого рішення.

http://zak.sfs.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
08.09.2025
Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін
Закон № 4536 вносить зміни, зокрема, до Податкового кодексу, Закону від 08.07.2010 № 2464-VІ , Закону від 18.06.2024 № 3817-ІХ. Більшість норм Закону № 4536 набирає чинності з першого числа місяця, наступного за місяцем його опублікування, тобто з 1 жовтня 2025 року. Більше за темою: Квартальна об&...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
06.10.2025
Дивіденди виплачено ФО за договором відступлення права вимоги, укладеним із нерезидентом – учасником ЮО: що з оподаткуванням
Дохід у вигляді заборгованості виплачений на підставі договору прав вимоги юридичною особою – резидентом на користь фізичної особи – резидента включається до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу як інший дохід та оподатковується податком на доходи фізичних осіб за ставк...
06.10.2025
Які ФОП-єдинники з 1 жовтня звільняються від сплати єдиного внеску за себе
Чи звільняються ФОП – платники єдиного податку які є: мобілізованими та мають найманих працівників; перебувають у відпустці у зв’язку з вагітністю та пологами; перебувають у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку та отримують державну допомогу на дитину, від о...
06.10.2025
Стало можливим отримати електронний витяг із Держземкадастру про ділянку з відомостями про речові права з Держреєстру речових прав на нерухоме майно
З 1 січня 2025 року за надання витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку, що містить відомості Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, додатково сплачується адміністративний збір за надання інформації з цього реєстру: 80 грн – отримання в паперовій формі; 40 грн &...
Кращі матеріали