Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Порядок заповнення таблиці даних платника ПДВ

02.09.2020

Відповідно до вимог п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України для безумовної реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в ЄРПН, платник податку має право подати до ДПС таблицю даних платника податку на додану вартість. Таблиця даних платника податку (далі – Таблиця) – це інформація про специфіку діяльності платника податку.

У таблиці даних платника податку (далі - Таблиця) зазначаються:

  • види економічної діяльності відповідно до КВЕД;
  • коди товарів згідно з УКТЗЕД, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України;
  • коди послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (далі - ДКПП), що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України.

Одночасне заповнення граф щодо придбання (отримання) і постачання/надання товарів/послуг в одному рядку Таблиці не допускається.
Коди послуг згідно з ДКПП у Таблиці мають містити від 5 (наприклад: 02.40) до 14 символів.

Після подання Таблиці при складанні податкових накладних/розрахунків коригувань, коди товарів згідно з УКТ ЗЕД або коди послуг згідно з ДКПП мають вказуватися на рівні тих знаків (цифр), які зазначені в поданій Таблиці. Якщо в Таблиці коди будуть вказані на рівні 4 перших цифр, а в податковій накладній/розрахунку коригування - на рівні 12 цифр, то реєстрація такої податкової накладної/розрахунку коригування може бути зупинена (наприклад, код «33.12» і код «33.12.24-00.00» не ідентичні і розуміються як різні коди).

У разі отримання попередньої оплати за товари, постачання яких ще не відбулося, платник податку має право навести у Таблиці інформацію щодо товарів відносно яких вона отримана.

Таблиця подається за встановленою формою та з поясненням, в якому зазначається вид діяльності, з посиланням на податкову та іншу звітність платника податку.

Таблиця подається платниками в електронній формі засобами електронного зв’язку (Додаток 5 за формою J/F1312303).

Пояснення з інформацією про діяльність платника подається у вигляді прикріпленого до Таблиці додатка, код форми якого J/F1360102.

В описі про діяльність платника податку мають бути зазначені відомості:

  • про наявні орендовані (із зазначенням угод) або власні (із зазначенням документів власності) приміщення, виробничі потужності, та інші дані щодо основних фондів;
  • дані про сертифікати якості, ліцензії, дозвільні документи при наявності;
  • про власні/ орендовані складські приміщення чи опис угод про зберігання ;
  • про наявність транспортних засобів в розрізі (або опис угод с СГ, хто виконує транспортні послуги);
  • про земельні ділянки (власні/орендовані із зазначенням угод) в га;
  • для сільгоспвиробників дані про урожайність культур, які зазначені в таблиці під реалізацію на підставі статистичної звітності №4-СГ, 29 – СГ , інші;
  • про найманий персонал із зазначенням посад/професій ,
  • про залишки готової продукції, сировини;
  • по кожному коду товарів/послуг, зазначених в таблиці на придбання – опис угоди на придбання товарів/послуг та інших документів: ТТН, платіжні доручення ,довіреності, накладні, акти, інше (для сільгоспвиробників опис про придбання посівного матеріалу, дизпалива, ядохімікатів);
  • інформація про складені угоди на реалізацію.

Згідно з пп. 15 та 16 Порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року №1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних», Таблиця з поясненнями протягом 5 робочих днів розглядається комісією регіонального рівня, яка приймає рішення про врахування або неврахування Таблиці (Додаток 6 за формою J/F 1412306).

Комісія центрального рівня має право переглядати рішення регіонального рівня про враховані таблиці, та у разі наявності недостовірної інформації чи негативної податкової історії, приймає рішення про неврахування такої Таблиці (Додаток 7 за формою J/F 1413304).

У разі надходження рішення суду, яке набрало законної сили, із зобов’язанням врахувати Таблицю, така Таблиця враховується.

Таблиці даних, враховані до набрання чинності Порядку, затвердженого постановою КМУ №1165, є діючими.

zt.tax.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
30.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня   Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (наказ від 11.09.2025) З 27 вересня змінюються правила реєстрації ПН: роз’яснення ДПС Зміни в бронюванні: що передбачено в Програмі діяльності КМУ Для ФОП та самозайнятих – нові правила...
08.09.2025
Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін
Закон № 4536 вносить зміни, зокрема, до Податкового кодексу, Закону від 08.07.2010 № 2464-VІ , Закону від 18.06.2024 № 3817-ІХ. Більшість норм Закону № 4536 набирає чинності з першого числа місяця, наступного за місяцем його опублікування, тобто з 1 жовтня 2025 року. Більше за темою: Квартальна об&...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
Нове
06.10.2025
Право власності було зареєстровано в Реєстрі прав власності на нерухоме майно: чому потрібно його реєструвати і в Державному реєстрі прав
З 1 січня 2013 року в Україні запрацював єдиний електронний Державний реєстр речових прав на нерухоме майно замість Реєстру прав власності на нерухоме майно та паперових книг БТІ. Більше за темою: Продаж майнових прав на майбутні об’єкти нерухомості: документальне оформлення З 1 січня 2013 ро...
06.10.2025
Середня заробітна плата штатних працівників в Україні у серпні – Держстат
Держстат повідомив, що середня заробітна плата штатних працівників в Україні у серпні становить 25 911 грн, що на 588 грн менше ніж у липні. Більше за темою: Індексація зарплати у вересні 2025 року Середня зарплата для бронювання працівників: як визначати Держстат повідомив, що середня заробітна п...
06.10.2025
Вп’яте розширено перелік техніки з компенсацією 15 %
Тепер в переліку 868 найменувань техніки та обладнання від 39 українських машинобудівних підприємств. Більше за темою: Як документально оформити компенсацію вартості комунальних послуг? Міністерство економіки, довкілля та сільського господарства розширило перелік української промислової техніки та ...
Кращі матеріали