Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Порядок заповнення ПН постачальниками, які співпрацюють з дипустановами

01.12.2017

На базі ДФС України у листопаді п.р. відбувся семінар-практикум з питань відшкодування ПДВ акредитованим в Україні дипломатичним установам та представництвам міжнародних організацій. Під час зазначеного заходу були обговорені актуальні проблемні питання випадків невідшкодування ПДВ, а також можливі шляхи для вирішення даних проблем.

Однією з основних причин відмови у бюджетному відшкодуванні ПДВ е порушення постачальниками товарів/послуг, які співпрацюють з дипломатичними установами та представництвами міжнародних організацій, Порядку заповнення податкової накладної затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 № 1307 «Про затвердження форми  податкової накладної та Порядку заповнення податкової накладної» (далі - Порядок № 1307), та зареестрованого у Міністерстві юстиції України 26.01.2016 за № 137/28267 (зі змінами та доповненнями), виникає необхідність

Так, у відповідності до вимог п.10 Порядку заповнення податкової накладної затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 № 1307 «Про затвердження форми податкової накладної та Порядку заповнення податкової накладної» (далі - Порядок № 1307), та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 26.01.2016 за № 137/28267 (зі змінами та доповненнями),  податкова накладна складається в порядку, передбаченому пунктом 2 цього Порядку, у разі постачання: для власних потреб дипломатичних місій в Україні, а також для використання особами з числа дипломатичного персоналу цих дипломатичних місій та членами їх сімей, які проживають разом з такими особами, товарів з оплатою у безготівковій формі та послуг, операції з постачання яких відповідно до пункту 197.2 статті 197 розділу V Податкового кодексу України звільняються від оподаткування податком на додану вартість.

У верхній лівій частині такої податкової накладної робиться відповідна помітка "X" та зазначається тип причини 12. При цьому у графі "Отримувач (покупець)" зазначається найменування юридичної особи (дипломатичної місії) або прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи (особи з числа дипломатичного персоналу та членів їх сімей), а у рядку "Індивідуальний податковий номер отримувача (покупця)" проставляється умовний ІПН "200000000000".

Така податкова накладна складається в електронній формі та видається за вибором отримувача (покупця) в один з таких способів:

або надсилається в електронному вигляді;

або надається у паперовому вигляді шляхом її друкування.

Також, слід звернути увагу на особливості порядку звільнення від ПДВ у рамках проектів міжнародної технічної допомоги відповідно до постанови Кабінету Міністрів України  від 15.02.2002 № 153 «Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги» зі змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України  від 25.10.2017 № 807 «Про внесення змін до Порядку залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги» (у разі придбання виконавцями товарів/послуг, зазначених у плані закупівлі проекту, у постачальників-платників ПДВ ціна договору визначається «Без ПДВ» та у податкових накладних проставляється умовний ІПН «100000000000»).

Джерело: http://kh.sfs.gov.ua/media-ark/news-a...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
24.06.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня В Україні відновиться обов’язкове подання статистичної звітності ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 13.06.2025 Унесено зміни до Правил організації статистичної звітності Змінено Критерії важливих підприємств з метою броню...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
27.06.2025
Збільшення залишку від’ємного значення ПДВ на підставі поданого уточнюючого розрахунку: що вказати у таблиці 1 додатка 2 (Д2)
Зазначається звітний (податковий) період декларації з ПДВ, до якої подається уточнюючий розрахунок податкових зобов’язань з ПДВ у зв’язку з виправленням самостійно виявлених помилок (тобто період, у якому фактично виникло від’ємне значення).   Більше за темою: Як виправ...
27.06.2025
Як виправити помилки, самостійно виявлені в податковій декларації юрособою – єдинником третьої групи
Покажемо, як виправити помилки, самостійно виявлені у податковій декларації платника єдиного податку третьої групи (юрособи), у разі подання уточнюючої податкової декларації? Більше за темою: Порядок визначення мінімального податкового зобов’язання єдинниками третьої групи Чи можуть єди...
27.06.2025
Як заповнити Заяву за формою № 8-ОПП у разі зміни організаційної форми професійної діяльності
Яким чином заповнюється Заява за формою № 8-ОПП, якщо адвокат змінює організаційну форму професійної діяльності (з індивідуальної на адвокатське бюро, об’єднання)? Більше за темою: Незалежна професійна діяльність: від взяття на облік до припинення діяльності Як декларувати доходи від не...
Кращі матеріали