Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Порядок заповнення ПН постачальниками, які співпрацюють з дипустановами

01.12.2017

На базі ДФС України у листопаді п.р. відбувся семінар-практикум з питань відшкодування ПДВ акредитованим в Україні дипломатичним установам та представництвам міжнародних організацій. Під час зазначеного заходу були обговорені актуальні проблемні питання випадків невідшкодування ПДВ, а також можливі шляхи для вирішення даних проблем.

Однією з основних причин відмови у бюджетному відшкодуванні ПДВ е порушення постачальниками товарів/послуг, які співпрацюють з дипломатичними установами та представництвами міжнародних організацій, Порядку заповнення податкової накладної затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 № 1307 «Про затвердження форми  податкової накладної та Порядку заповнення податкової накладної» (далі - Порядок № 1307), та зареестрованого у Міністерстві юстиції України 26.01.2016 за № 137/28267 (зі змінами та доповненнями), виникає необхідність

Так, у відповідності до вимог п.10 Порядку заповнення податкової накладної затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 № 1307 «Про затвердження форми податкової накладної та Порядку заповнення податкової накладної» (далі - Порядок № 1307), та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 26.01.2016 за № 137/28267 (зі змінами та доповненнями),  податкова накладна складається в порядку, передбаченому пунктом 2 цього Порядку, у разі постачання: для власних потреб дипломатичних місій в Україні, а також для використання особами з числа дипломатичного персоналу цих дипломатичних місій та членами їх сімей, які проживають разом з такими особами, товарів з оплатою у безготівковій формі та послуг, операції з постачання яких відповідно до пункту 197.2 статті 197 розділу V Податкового кодексу України звільняються від оподаткування податком на додану вартість.

У верхній лівій частині такої податкової накладної робиться відповідна помітка "X" та зазначається тип причини 12. При цьому у графі "Отримувач (покупець)" зазначається найменування юридичної особи (дипломатичної місії) або прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи (особи з числа дипломатичного персоналу та членів їх сімей), а у рядку "Індивідуальний податковий номер отримувача (покупця)" проставляється умовний ІПН "200000000000".

Така податкова накладна складається в електронній формі та видається за вибором отримувача (покупця) в один з таких способів:

або надсилається в електронному вигляді;

або надається у паперовому вигляді шляхом її друкування.

Також, слід звернути увагу на особливості порядку звільнення від ПДВ у рамках проектів міжнародної технічної допомоги відповідно до постанови Кабінету Міністрів України  від 15.02.2002 № 153 «Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги» зі змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України  від 25.10.2017 № 807 «Про внесення змін до Порядку залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги» (у разі придбання виконавцями товарів/послуг, зазначених у плані закупівлі проекту, у постачальників-платників ПДВ ціна договору визначається «Без ПДВ» та у податкових накладних проставляється умовний ІПН «100000000000»).

Джерело: http://kh.sfs.gov.ua/media-ark/news-a...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
30.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня   Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (наказ від 11.09.2025) З 27 вересня змінюються правила реєстрації ПН: роз’яснення ДПС Зміни в бронюванні: що передбачено в Програмі діяльності КМУ Для ФОП та самозайнятих – нові правила...
08.09.2025
Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін
Закон № 4536 вносить зміни, зокрема, до Податкового кодексу, Закону від 08.07.2010 № 2464-VІ , Закону від 18.06.2024 № 3817-ІХ. Більшість норм Закону № 4536 набирає чинності з першого числа місяця, наступного за місяцем його опублікування, тобто з 1 жовтня 2025 року. Більше за темою: Квартальна об&...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
Нове
02.10.2025
Як подати повідомлення про нещасний випадок на виробництві через воєнні дії
Внаслідок обстрілів підприємства стався нещасний випадок з працівниками. Як і кому подати відповідне повідомлення? Більше за темою: Смерть єдиного засновника фермерського господарства: як функціонувати надалі? Припинення трудового договору в разі смерті працівника або роботодавця Відповідно до ст....
02.10.2025
Хто виплачує допомогу внаслідок нещасного випадку на виробництві
Стався нещасний випадок на виробництві. Хто оплачує допомогу, в якому розмірі та з якої дати? Більше за темою: Смерть єдиного засновника фермерського господарства: як функціонувати надалі? Припинення трудового договору в разі смерті працівника або роботодавця Відповідно до ст. 36 Закону від 23.09....
02.10.2025
Чи підлягає оподаткуванню та відображенню у додатку 4ДФ кошти, сплачені продавцем ФО-покупцю у зв’язку із поверненням товару протягом 14 днів
Чи потрібно показувати повернення коштів за товар належної якості у додатку 4ДФ, якщо це не гарантійний випадок? Розглянемо в цьому матеріалі. Більше за темою: Повернення товару в інтернет-магазин Повернення товару після спливу 1095 днів: облік ПДВ Чи підлягає оподаткуванню та відображенню ...
Кращі матеріали