Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Порядок заповнення ПН постачальниками, які співпрацюють з дипустановами

01.12.2017

На базі ДФС України у листопаді п.р. відбувся семінар-практикум з питань відшкодування ПДВ акредитованим в Україні дипломатичним установам та представництвам міжнародних організацій. Під час зазначеного заходу були обговорені актуальні проблемні питання випадків невідшкодування ПДВ, а також можливі шляхи для вирішення даних проблем.

Однією з основних причин відмови у бюджетному відшкодуванні ПДВ е порушення постачальниками товарів/послуг, які співпрацюють з дипломатичними установами та представництвами міжнародних організацій, Порядку заповнення податкової накладної затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 № 1307 «Про затвердження форми  податкової накладної та Порядку заповнення податкової накладної» (далі - Порядок № 1307), та зареестрованого у Міністерстві юстиції України 26.01.2016 за № 137/28267 (зі змінами та доповненнями), виникає необхідність

Так, у відповідності до вимог п.10 Порядку заповнення податкової накладної затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 № 1307 «Про затвердження форми податкової накладної та Порядку заповнення податкової накладної» (далі - Порядок № 1307), та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 26.01.2016 за № 137/28267 (зі змінами та доповненнями),  податкова накладна складається в порядку, передбаченому пунктом 2 цього Порядку, у разі постачання: для власних потреб дипломатичних місій в Україні, а також для використання особами з числа дипломатичного персоналу цих дипломатичних місій та членами їх сімей, які проживають разом з такими особами, товарів з оплатою у безготівковій формі та послуг, операції з постачання яких відповідно до пункту 197.2 статті 197 розділу V Податкового кодексу України звільняються від оподаткування податком на додану вартість.

У верхній лівій частині такої податкової накладної робиться відповідна помітка "X" та зазначається тип причини 12. При цьому у графі "Отримувач (покупець)" зазначається найменування юридичної особи (дипломатичної місії) або прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи (особи з числа дипломатичного персоналу та членів їх сімей), а у рядку "Індивідуальний податковий номер отримувача (покупця)" проставляється умовний ІПН "200000000000".

Така податкова накладна складається в електронній формі та видається за вибором отримувача (покупця) в один з таких способів:

або надсилається в електронному вигляді;

або надається у паперовому вигляді шляхом її друкування.

Також, слід звернути увагу на особливості порядку звільнення від ПДВ у рамках проектів міжнародної технічної допомоги відповідно до постанови Кабінету Міністрів України  від 15.02.2002 № 153 «Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги» зі змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України  від 25.10.2017 № 807 «Про внесення змін до Порядку залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги» (у разі придбання виконавцями товарів/послуг, зазначених у плані закупівлі проекту, у постачальників-платників ПДВ ціна договору визначається «Без ПДВ» та у податкових накладних проставляється умовний ІПН «100000000000»).

Джерело: http://kh.sfs.gov.ua/media-ark/news-a...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
09.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (накази від 15.07 та 17.07.2025) Зміни в зарплаті «підакцизних» СГ із 1 жовтня 2025 року: Закон опубліковано У Верховній Раді зареєстровано законопроєкт щодо змін у законодавстві про мобілізацію...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
11.09.2025
Як запускається механізм примусового виконання судових рішень
Відкриття виконавчого провадження – це стартовий етап, що дозволяє забезпечити реальне виконання судових рішень. Лише завдяки ефективному механізму примусового виконання можлива повна реалізація конституційного права громадян на захист у суді. Більше за темою: Примусове відчуження або вилучен...
11.09.2025
Проведення ремонтних робіт у службовому житлі та сплата за ЖКП не створюють підстав для права власності: судове рішення
Факт користування службовим житлом, його утримання, проведення ремонтів та оплата комунальних послуг не є підставою для набуття права власності на таке житло за набувальною давністю. Детальніше див. нижче. Більше за темою: Чи сплачується податок на нерухомість за споруди? Тривале користування служб...
11.09.2025
Законні підстави ПДВ-пільг для операцій на користь осіб з інвалідністю
Чинне законодавство передбачає звільнення від сплати ПДВ для низки операцій, що здійснюються на користь осіб з інвалідністю. Детальніше див. нижче. Більше за темою: Скільки днів відпустки належить працівникові з інвалідністю, якщо довідка МСЕК була подана роботодавцеві не відразу? Підтвердження ін...
Кращі матеріали