Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Особливості правильного заповнення ПН за новою формою

06.03.2017

З 01 березня 2017 року набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 23.02.2017 № 276 «Про затвердження Змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства фінансів України» (далі – Наказ № 276), яким, зокрема викладено в новій редакції:

- форму податкової накладної, затверджену наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015  № 1307 (далі – Наказ № 1307);

- форми податкової декларації з податку на додану вартість; уточнюючого розрахунку податкових зобов’язань з податку на додану вартість у зв’язку з виправленням самостійно виявлених помилок; розрахунку податкових зобов’язань, нарахованих отримувачем послуг, не зареєстрованим як платник податку на додану вартість, які постачаються нерезидентами, у тому числі їх постійними представництвами, не зареєстрованими платниками податків, на митній території України, затверджені наказом Міністерства фінансів України від 28.01.2016  № 21 (далі – Наказ № 21).

Також внесено зміни до порядків заповнення податкової накладної та податкової звітності з ПДВ, затверджених наказами № 1307 та

№ 21 відповідно.

Основні нововведення полягають у наступному:

У формі податкової накладної:

- розділ Б доповнено графами 3.2 «Ознака імпортованого товару»  та 3.3. «Послуги згідно з ДКПП».

У разі постачання товару заповнюється графа 3.1, в якій зазначається код товару згідно з УКТ ЗЕД.

Державна фіскальна служба визначає умовні коди товарів, що відсутні в УКТ ЗЕД, та забезпечує їх оприлюднення на власному офіційному веб-порталі для використання платниками податку при складанні податкових накладних відповідно до статті 201 Податкового кодексу України.

У разі постачання послуги заповнюється графа 3.3, в якій зазначається код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг.

У разі постачання товару, ввезеного на митну територію України, у графі 3.2 проставляється позначка «Х». Графа 3.2 заповнюється на всіх етапах постачання товару;

- розділ Б доповнено графою 11 «Код виду діяльності сільськогосподарського товаровиробника».

Графа 11 заповнюється виключно платниками податку на додану  вартість – сільськогосподарськими товаровиробниками у разі здійснення ними операцій з постачання власновироблених товарів, отриманих за результатами видів діяльності, визначених пунктом 16 прим.1.3 статті 16 прим. 1 Закону України «Про державну підтримку сільського господарства України».

У другій частині порядкового номеру податкової накладної (після знака дробу) проставляється код, зокрема який передбачає здійснення операцій за видами діяльності, визначеними в пункті  16 прим.1.3 статті 16 прим. 1 Закону України «Про державну підтримку сільського господарства України».

У порядку заповнення податкової накладної:

- передбачено, що платники ПДВ, включені до реєстру отримувачів бюджетної дотації, у разі здійснення операцій з постачання власновироблених товарів, отриманих за результатами видів діяльності, визначених  пунктом 16 прим.1.3 статті 16 прим. 1 Закону України «Про державну підтримку сільського господарства України», складають окремі податкові накладні та зазначають у другій частині порядкового номера такої податкової накладної код «2».

Виключено норму щодо зазначення у зведених податкових накладних індивідуального податкового номеру «400000000000».

Джерело: http://sfs.gov.ua/

Читайте також:

Увага! Нова податкова накладна

ДФС оприлюднила електронний формат податкової накладної

Податкову накладну за старою формою можна реєструвати до 16 березня

Все, що цікавить платників податків щодо останніх змін ПН і податкової декларації

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
26.08.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Мін’юст закликає перереєструвати нерухомість, придбану до 2013 року Призупинення колективного договору в умовах воєнного стану: прийнято закон про нові умови Змінено Порядок оформлення та видачі військово-облікового документа Уряд планує запровадити щор...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
02.06.2025
Важливе у травні для платників ПДВ
Ознайомлюйтеся з важливими матеріалами для платників ПДВ у травні. Більше за темою: Спецпроєкт «ПДВ: ситуації з практики» Спецпроєкт «Електронне адміністрування ПДВ: правила, ризики, рішення» Спецпроєкт «Особливості оподаткування ПДВ в умовах воєнного часу»...
Нове
26.08.2025
Чи потрібно вносити невикористані аналітичні рахунки за період, коли формується SAF-T UA
Чи потрібно в таблицю аналітичних рахунків вносити аналітичні рахунки, які не використовувалися в операціях за період, за який формується SAF-T UA? Згідно з таблицею 5 «Обмеження відображення даних в довідниках» Детального технічного опису елементів SAF-T UA дані в підрозділі «Табл...
26.08.2025
Спрощений режим трудових відносин під час війни у питаннях-відповідях
У період воєнного стану в Україні діє спрощений режим регулювання трудових відносин – спеціальна правова модель, що дозволяє роботодавцям і працівникам більш гнучко оформлювати співпрацю, але при цьому не звільняє від обов’язку сплачувати податки та внески. Детальніше див. нижче. Більше ...
26.08.2025
Помилки у податковій звітності: коли не буде штрафів
Допустилися помилок у податковій звітності? Чи завжди настає відповідальність при перевірках з боку ДПС? Більше за етмою: Помилки в обліку забезпечень 5 помилок платників податків в огляді практики Верховного Суду за червень 2025 року Відповідно до п. 111.1 Податкового кодексу за порушення податко...
Кращі матеріали