Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

ЗІР: Роз'яснення від ДФС

16.10.2019

 

Відповіді на запитання

Категорія      

 Запитання 

Коротка відповідь

Ліцензування обігу пального

115.05

 

Чи потрібно філії або іншому відокремленому підрозділу, які мають повноваження здійснювати виробництво, зберігання, роздрібну та оптову торгівлю пальним, отримувати ліцензію на відповідний вид господарської діяльності?

 

Відкриття суб’єктом господарювання (далі – СГ) філій (відділень), представництв без створення юрособи не потребує їх державної реєстрації (ч. 2 ст. 58 Господарського кодексу).

Відповідно до ч. 3 та 5 ст. 95 Цивільного кодексу філії не є юрособами. Вони наділяються майном юрособи, що їх створила, і діють на підставі затвердженого нею положення.

Ліцензію на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним отримують виключно СГ – юрособи чи фізособи-підприємці, які провадять господарську діяльність та зареєстровані в установленому законом порядку. При цьому ліцензія потрібна на кожне місце оптової або роздрібної торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального. За відсутності місць оптової торгівлі пальним отримується одна ліцензія на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням СГ

Звітність за формою № 20-ОПП

119.11

 

Чи подається повідомлення за формою № 20-ОПП у разі, якщо платник податків поділив власне приміщення на два і більше об’єктів різного призначення (магазин, перукарня тощо)?

 

Якщо платник податків поділив власне приміщення на два і більше об’єктів різного призначення (магазин, перукарня тощо), подається повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, за формою, в якій інформація про такий об’єкт оподаткування наводиться декількома рядками, а саме:

– у першому – про закриття об’єкта оподаткування, призначення якого змінюється (у гр. 2 вноситься значення «6 – закриття об’єкта оподаткування»);

– наступних – оновлена інформація про об’єкти оподаткування, які створено чи відкрито на основі закритого об’єкта, при цьому ідентифікатор об’єкта оподаткування змінюється (у гр. 2 вноситься значення «1 – первинне надання інформації про об’єкти оподаткування»).

Кожному новоствореному об’єкту присвоюється відповідний ідентифікатор об’єкта оподаткування за правилами, визначеними п. 4 Пам’ятки для заповнення розд. 3 Повідомлення (додаток до форми № 20-ОПП)

119.11

 

Які СГ та в яких випадках не повинні подавати повідомлення за формою № 20-ОПП?

 

Повідомлення за формою № 20-ОПП подається платниками податків за наявності об’єктів оподаткування або об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням. Інформація про об’єкти оподаткування, такі як товари, дохід (прибуток) або його частина, обороти з реалізації товарів (робіт, послуг), операції з постачання товарів (робіт, послуг), відображається у відповідній податковій звітності платника податків (податкові декларації з податку на прибуток, з ПДВ, податковий розрахунок за формою № 1ДФ та інші). Тому про такі об’єкти оподаткування не потрібно повідомляти у формі № 20-ОПП

 

119.11

 

Чи треба подавати повідомлення за формою № 20-ОПП юрособі, яка придбала (орендує) транспортний засіб (далі – ТЗ) для своїх господарських потреб або потреб відокремленого підрозділу (філії)?

У разі придбання (оренди) юрособою ТЗ:

– для своїх господарських потреб або потреб відокремленого підрозділу (філії) форма № 20-ОПП подається протягом 10 робочих днів після придбання (оформлення договору оренди) за основним місцем обліку такої юрособи;

– для потреб відокремленого підрозділу (філії) у графі «Місцезнаходження об’єкта оподаткування» форми № 20-ОПП зазначається адреса відокремленого підрозділу (філії) за місцезнаходженням ТЗ.

Якщо юрособа вже вказала у формі № 20-ОПП ТЗ, які перебувають у її власності (оренді), то в разі наступного придбання (оренди) або відчуженнія ТЗ у цій формі відображаються лише ті об’єкти, щодо яких сталися зміни

119.11

 

Чи застосовується принцип «укрупнення інформації» у разі заповнення гр. 12 розд. 3 форми № 20-ОПП за наявності у СГ однотипних об’єктів оподаткування (земельні ділянки, ТЗ тощо)?

 

У разі заповнення гр. 12 розд. 3 форми № 20-ОПП принцип «укрупнення інформації» не застосовується до об’єктів оподаткування, які мають реєстраційний номер. Тобто інформація щодо таких об’єктів оподаткування наводиться за кожним об’єктом окремо

 

119.11

 

Як заповнюються графи 6, 7 «Адміністративна одиниця відповідно до КОАТУУ, де знаходиться об’єкт оподаткування», 8 «Місцезнаходження об’єкта оподаткування» розд. 3 форми № 20-ОПП у разі придбання ТЗ для використання по всій території Україні або передання його в оренду?

 

У разі придбання ТЗ для використання по всій території Україні або передання його в оренду платник податків наводить у графах 6, 7 та 8 розд. 3 форми № 20-ОПП адресу місця реєстрації ТЗ

 

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
08.07.2025
З 5 липня в Україні відновлюється обов’язкове подання статистичної звітності
Президент 3 липня підписав Закон від 18.06.2025 № 4505-IX, він офіційно опублікований 5 липня і з цього дня набув чинності. Верховна Рада підтримала зміни до п. 1 Закону від 03.03.2022 № 2115-IX «Про захист інтересів суб’єктів подання звітності та інших документів у період дії воєнн...
Нове
15.09.2025
Чи вимагати трудову книжку при працевлаштуванні сумісника
Надамо відповідь на наступні запитання: чи має надати трудову книжку працівник при працевлаштуванні за сумісництвом та який документ має надати працівник замість трудової книжки. Більше за темою: Особливості оформлення на роботу сумісника Чи має надати трудову книжку працівник при працевлаштуванні ...
15.09.2025
Передоручення: як правильно оформити довіреність на передачу повноважень
Розглянемо, що таке передоручення; яка форма довіреності, виданої в порядку передоручення; умови та особливості оформлення коли передоручення втрачає чинність; порядок скасування довіреності тощо. Більше за темою: Як оформити довіреність на підписання ТТН та інших документів посередником, який відв...
15.09.2025
Як заповнити додаток 1 до декларації екоподатку в частині викидів двоокису вуглецю у разі перевищення їх обсягу (500 тонн) протягом поточного року
Розрахунок за викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення здійснюється у додатку 1 до Декларації. При цьому для кожного стаціонарного джерела забруднення складається два окремих додатка 1, один з яких – для декларування податкових зобов’язань з ек...
Кращі матеріали