Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Наймані працівники у ФОП : як зберігати трудові книжки?

16.06.2020 181 0 0

Відповідно до п. 2.21 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Мінпраці, Мін’юсту, Мінсоцзахисту від 29.07.93 р. № 58, зареєстрованого в Мін’юсті 17.08.93 р. за № 110 (зі змінами), трудові книжки працівників, які працюють на умовах трудового договору у фізичних осіб – суб’єктів підприємницької діяльності без створення юридичної особи з правом найму, та фізичних осіб, які використовують найману працю, пов’язану з наданням послуг (кухарі, няньки, водії тощо), зберігаються безпосередньо у працівників.

Таким чином, фізична особа-підприємець не має права зберігати трудові книжки працівників, з якими було укладено трудові договори.

dsp.gov.ua

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали