Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Магазин та кафетерій в одному приміщенні: кількість ліцензій для торгівлі алкоголем

30.11.2016

Місце торгівлі – це місце реалізації товарів, у тому числі на розлив, в одному торговому приміщенні (будівлі) за місцем його фактичного розташування, для тютюнових виробів та пива - без обмеження площі, для алкогольних напоїв, крім пива, - торговельною площею не менше 20 кв. м, обладнане реєстраторами розрахункових операцій (незалежно від їх кількості) або де є книги обліку розрахункових операцій (незалежно від їх кількості), в яких фіксується виручка від продажу алкогольних напоїв та тютюнових виробів незалежно від того, чи оформляється через них продаж інших товарів.

Магазини – це об’єкти роздрібної торгівлі, що займають окреме приміщення або будівлю і мають торговельний зал для покупців; кіоски, палатки займають окреме приміщення, але не мають торговельного залу для покупців.

Якщо підприємство займає декілька відокремлених приміщень в одній будівлі, навіть різних за типом (магазин, ресторан, кафе, буфет тощо), то всі ці приміщення враховуються як одна структурна одиниця.

Вимоги до робочих місць та приміщень, де здійснюється торгівля алкогольними напоями, встановлено Правилами роздрібної торгівлі алкогольними напоями, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 30 липня 1996 року №854.

Суб’єкт господарювання, у тому числі виробник алкогольних напоїв, може здійснювати роздрібну торгівлю алкогольними напоями виключно на підставі ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями.

Щорічна плата за ліцензію на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, крім сидру та перрі (без додання спирту), становить 8000 гривень на кожний окремий, зазначений в ліцензії електронний контрольно-касовий апарат (книгу обліку розрахункових операцій), що знаходиться у місці торгівлі, а на території сіл і селищ, за винятком тих, що знаходяться у межах території міст, - 500 гривень на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, крім сидру та перрі (без додання спирту), на кожний окремий, зазначений у ліцензії електронний контрольно-касовий апарат (книгу обліку розрахункових операцій), що знаходиться у місці торгівлі.

Враховуючи викладене, суб’єкт господарювання повинен придбавати одну ліцензію на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями. При цьому у додатку до ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями потрібно зазначити адресу місця торгівлі, перелік електронних контрольно-касових апаратів та інформацію про них, оскільки для місця торгівлі алкогольними напоями щорічна плата за ліцензію справляється за кожний окремий зазначений у ліцензії електронний контрольно-касовий апарат (книгу обліку розрахункових операцій), що знаходиться в цьому місці торгівлі.

Крім того, всі місця зберігання алкогольних напоїв, що розташовані за іншою адресою, ніж місце здійснення торгівлі, суб’єкту господарювання необхідно внести до Єдиного реєстру місць зберігання та отримати відповідні довідки про внесення таких місць зберігання до Єдиного реєстру.

Джерело: http://tr.sfs.gov.ua/media-ark/news-a...

 

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
23.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня З 27 вересня набудуть чинності зміни щодо блокування ПН Мінекономіки внесло зміни до Критеріів підприємств Увага: з 12 жовтня 2025 року діятимуть нові правила перетину кордонів ЄС для українців Нова підстава для відстрочки працівників: законопроєкт Для броню...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
26.09.2025
ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 24.09.2025
ДПС на запит Комітету ВР з питань фінансів, податкової та митної політики надала відповіді щодо застосування окремих норм податкового законодавства України. Більше за темою: ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 18.09.2025 ДПС відповідає на актуальні запитання платникі...
25.09.2025
Особливості перетворення ДП у державне некомерційне товариство: інфографіка від Мін’юсту
Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції в м. Одеса оприлюднило Порядок перетворення державного підприємства в державне некомерційне товариство. Більше за темою: Корпоратизація та перетворення комунальних підприємств: юридичні нюанси та алгоритм Як перетворити приватне підприємство ...
25.09.2025
Особливості складання позовних заяв
Розглянемо, як скласти правильно позовну заяву, тобто які мають бути обов’язкові елементи (назва суду, дані позивача та відповідача, суть позову, вимоги позивача, докази тощо) П'ятий апеляційний адміністративний суд запускає рубрику, у якій складні норми Кодексу адміністративного судочинства (...
Кращі матеріали