Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Коли ПРРО вважається несправним

23.04.2024

Фахівці Головного управління ДПС у Чернівецькій області нагадують, що ст. 5 Закону від 06.07.1995 № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» та інших законів України щодо детінізації розрахунків в сфері торгівлі і послуг встановлено, що на період виходу з ладу програмних реєстраторів розрахункових операцій (далі – ПРРО) проведення розрахункових операцій не здійснюється до моменту усунення несправностей. 

Порядок застосування ПРРО регулюється Порядком реєстрації, ведення реєстру та застосування програмних реєстраторів розрахункових операцій, затвердженим наказом Мінфіну від 23.06.2020 № 317 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 14 червня 2016 року № 547» (далі – Порядок № 317). 

Користувач ПРРО самостійно оцінює його працездатність. Якщо роботу ПРРО відновлено одразу після його перезавантаження (короткотермінова зупинка), то ПРРО не вважається несправним. Повідомлення про виявлення несправностей за формою № 2-ПРРО (додаток 2 до Порядку № 317) у такому випадку до ДПС не надсилається.  

Строки, умови та порядок подання форми № 2-ПРРО встановлені розд. ІІ Порядку № 317.   

Повідомлення про скасування реєстрації ПРРО направляється суб’єкту господарювання засобами Електронного кабінету із зазначенням підстав (п. 4 розд. III Порядку № 317). 

ГУ ДПС у Чернівецькій області


Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
09.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (накази від 15.07 та 17.07.2025) Зміни в зарплаті «підакцизних» СГ із 1 жовтня 2025 року: Закон опубліковано У Верховній Раді зареєстровано законопроєкт щодо змін у законодавстві про мобілізацію...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
11.09.2025
Як запускається механізм примусового виконання судових рішень
Відкриття виконавчого провадження – це стартовий етап, що дозволяє забезпечити реальне виконання судових рішень. Лише завдяки ефективному механізму примусового виконання можлива повна реалізація конституційного права громадян на захист у суді. Більше за темою: Примусове відчуження або вилучен...
11.09.2025
Проведення ремонтних робіт у службовому житлі та сплата за ЖКП не створюють підстав для права власності: судове рішення
Факт користування службовим житлом, його утримання, проведення ремонтів та оплата комунальних послуг не є підставою для набуття права власності на таке житло за набувальною давністю. Детальніше див. нижче. Більше за темою: Чи сплачується податок на нерухомість за споруди? Тривале користування служб...
11.09.2025
Законні підстави ПДВ-пільг для операцій на користь осіб з інвалідністю
Чинне законодавство передбачає звільнення від сплати ПДВ для низки операцій, що здійснюються на користь осіб з інвалідністю. Детальніше див. нижче. Більше за темою: Скільки днів відпустки належить працівникові з інвалідністю, якщо довідка МСЕК була подана роботодавцеві не відразу? Підтвердження ін...
Кращі матеріали