Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Які особливості функціонування електронного рахунку СЕА ПДВ в період дії плану санації?

12.09.2017

Які особливості функціонування електронного рахунку СЕА ПДВ в період дії плану санації, а саме чи має право підприємство використати кошти з санаційного рахунку для розблокування СЕА ПДВ, маючи при цьому заборгованість по ЄСВ в сумі 2055.9 тис. Грн., І ПДВ в сумі 1356,2 тис. грн. (Згідно підписаного плану санації) та враховуючи пункт 9 статті 6 Закону "Про відновлення платоспроможності" (мораторій на всі вимоги кредиторів (погашення заборгованості з санаційного рахунку), відсутні в списку плану санації)?

ДФС в листі від 05.09.2017 р N 1811/6/99-99-15-03-02-15/ІПК відповідає: правові основи функціонування системи електронного адміністрування ПДВ регулюються статтею 2001 Кодексу.

Порядок електронного адміністрування ПДВ встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Пунктом 2001.2 статті 2001 Кодексу встановлено, що платникам податку автоматично відкриваються рахунки в системі електронного адміністрування ПДВ.

Розрахунки з бюджетом в системі електронного адміністрування податку на додану вартість здійснюються з цих рахунків, крім випадку, передбаченого абзацом другим пункту 87.1 статті 87 Кодексу.

Відповідно до пункту 2001.3 статті 2001 Кодексу, платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних на суму податку, обчислену за формулою визначеною цим же пунктом.

ДФС автоматично обчислює суму податку на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Реєстрі.

Платник податку має право отримувати від ДФС інформацію про стан свого електронного рахунку, а також суми податку, на яку він має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Реєстрі.

Казначейство подає ДФС в розрізі платників податку інформацію про суми поповнення електронних рахунків і залишків на таких рахунках.

Відповідно до пункту 2001.6 статті 2001 Кодексу за підсумками звітного податкового періоду, відповідно до задекларованих у податковій декларації результатами, а також у разі подання уточнюючих розрахунків до податкової декларації, платником проводиться розрахунок з бюджетом в порядку, визначеному статтями 200 і 209 Кодексу.

Якщо на дату подання податкової звітності з податку сума коштів на рахунку в системі електронного адміністрування податку на додану вартість платника податку перевищує суму, що підлягає перерахуванню до бюджету відповідно до поданої звітністю платник податку має право подати до контролюючого органу в складі такої податкової звітності заяву відповідно з яким такі кошти підлягають перерахуванню на рахунок такого платника податку, реквізити якого платник вказує в заяві, в сумі залишку сере дств, що перевищує суму податкового боргу з податку та суму узгоджених податкових зобов'язань з податку.

Відповідно до наведеного вище, Кодексом та Постановою Кабінету Міністрів України N 569 від 16.10.2014 р. "Деякі питання електронного адміністрування податку на додану вартість" (зі змінами та доповненнями) не передбачено виключень щодо функціонування електронного рахунку системи електронного адміністрування ПДВ в період дії плану санації .

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
13.05.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Держстат планує припинити ЄДРПОУ: розпочато обговорення Внесено зміни до Порядку проведення призову громадян на військову службу під час мобілізації ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 02.05.2025 Працівникам планують надати прав...
27.02.2025
Зберігання та використання пального на підприємстві у 2025 році: облік, податки та документальне оформлення
Марафон-2025: головні бухгалтерські акценти року У суб'єктів господарювання, які використовують у своїй діяльності транспортні засоби, інші машини та механізми, що споживають пальне, постійно виникають запитання, пов'язані з обліком і документальним оформленням операцій з таким пальним, а також зі з...
05.03.2025
Опубліковано постанову КМУ, якою спрощено процедуру бронювання військовозобов’язаних
Більше за темою: Бронювання працівників: покрокові дії Анулювання бронювання військовозобов’язаних: підстави та умови Звітність із військового обліку та бронювання 5 лютого на сайті Кабміну опубліковано постанову від 28.02.2025 № 233, якою внесено зміни до порядку бронювання війсь...
Нове
14.05.2025
ДПС наклала штрафи на низку підприємств за розрахунки без використання РРО
Автошколам чотирьох областей надано штрафи за розрахунки без застосування РРО/ПРРО, невидання розрахункових документів за надані послуги та відсутність офіційного оформлення трудових відносин із найманими працівниками. Більше клієнтів, ніж відображено у доходах, та неоформлені працівники – так...
14.05.2025
Неповний перелік документів не повинен бути підставою для відмови в адмінсправі: Мін’юст
Основна мета принципу офіційності, запровадженого Законом від 17.02.2022 № 2073-IX, – спростити процедури для громадян, звільнивши їх від необхідності виконувати роль «кур’єра» між різними державними установами. З прийняттям Закону від 17.02.2022 № 2073-IX «Про адмініст...
14.05.2025
ФОП не надав інформацію на адвокатський запит: можливі наслідки
Апеляційний суд зобов’язав ФОП надати адвокату у відповідь на адвокатський запит інформацію з дотриманням вимог законодавства про захист конфіденційної та комерційної інформації, а також інформації щодо персональних даних. На Хмельниччині адвокат звернувся до суду з позовом до фізособи-підприє...
Кращі матеріали