Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Які особливості функціонування електронного рахунку СЕА ПДВ в період дії плану санації?

12.09.2017

Які особливості функціонування електронного рахунку СЕА ПДВ в період дії плану санації, а саме чи має право підприємство використати кошти з санаційного рахунку для розблокування СЕА ПДВ, маючи при цьому заборгованість по ЄСВ в сумі 2055.9 тис. Грн., І ПДВ в сумі 1356,2 тис. грн. (Згідно підписаного плану санації) та враховуючи пункт 9 статті 6 Закону "Про відновлення платоспроможності" (мораторій на всі вимоги кредиторів (погашення заборгованості з санаційного рахунку), відсутні в списку плану санації)?

ДФС в листі від 05.09.2017 р N 1811/6/99-99-15-03-02-15/ІПК відповідає: правові основи функціонування системи електронного адміністрування ПДВ регулюються статтею 2001 Кодексу.

Порядок електронного адміністрування ПДВ встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Пунктом 2001.2 статті 2001 Кодексу встановлено, що платникам податку автоматично відкриваються рахунки в системі електронного адміністрування ПДВ.

Розрахунки з бюджетом в системі електронного адміністрування податку на додану вартість здійснюються з цих рахунків, крім випадку, передбаченого абзацом другим пункту 87.1 статті 87 Кодексу.

Відповідно до пункту 2001.3 статті 2001 Кодексу, платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних на суму податку, обчислену за формулою визначеною цим же пунктом.

ДФС автоматично обчислює суму податку на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Реєстрі.

Платник податку має право отримувати від ДФС інформацію про стан свого електронного рахунку, а також суми податку, на яку він має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Реєстрі.

Казначейство подає ДФС в розрізі платників податку інформацію про суми поповнення електронних рахунків і залишків на таких рахунках.

Відповідно до пункту 2001.6 статті 2001 Кодексу за підсумками звітного податкового періоду, відповідно до задекларованих у податковій декларації результатами, а також у разі подання уточнюючих розрахунків до податкової декларації, платником проводиться розрахунок з бюджетом в порядку, визначеному статтями 200 і 209 Кодексу.

Якщо на дату подання податкової звітності з податку сума коштів на рахунку в системі електронного адміністрування податку на додану вартість платника податку перевищує суму, що підлягає перерахуванню до бюджету відповідно до поданої звітністю платник податку має право подати до контролюючого органу в складі такої податкової звітності заяву відповідно з яким такі кошти підлягають перерахуванню на рахунок такого платника податку, реквізити якого платник вказує в заяві, в сумі залишку сере дств, що перевищує суму податкового боргу з податку та суму узгоджених податкових зобов'язань з податку.

Відповідно до наведеного вище, Кодексом та Постановою Кабінету Міністрів України N 569 від 16.10.2014 р. "Деякі питання електронного адміністрування податку на додану вартість" (зі змінами та доповненнями) не передбачено виключень щодо функціонування електронного рахунку системи електронного адміністрування ПДВ в період дії плану санації .

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
02.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025 З 28 серпня Господарський кодекс втратить чинність: що передбачає реформа Уряд оновив порядок перетину кордону особами від 18 до 22 років Президент під...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
05.09.2025
З якою періодичністю оновлюється інформація про приєднання до «Клубу білого бізнесу»
Інформація оновлюється протягом 5 робочих днів після затвердження Переліку платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства. Детальніше див. нижче. Більше за темою: Підприємство включене до «Клубу білого бізнесу»: що це означає? З якою періодичністю...
05.09.2025
Чи передбачена адмінвідповідальність у разі застосування фінсанкцій за порушення використання РРО/ПРРО
Особи, які здійснюють розрахункові операції, та посадові особи такого суб’єкта господарювання притягуються до адміністративної відповідальності згідно зі ст. 1551 КУпАП. Більше за темою: У якому розмірі накладається штраф за РРО-порушення, допущені до 01.08.2025? Спецпроєкт «РРО: працю...
05.09.2025
Особливості подання звітності у зв’язку з набранням чинності Багатосторонньої угоди CbC щодо автоматичного обміну інформацією
Розглянемо, які платники податків уперше, за який фінансовий рік та в які терміни подають Звіт в розрізі країн міжнародної групи компаній у зв’язку з набранням чинності Багатосторонньої угоди CbC щодо автоматичного обміну інформацією. Більше за темою: ТЦУ-звітність учасників міжнародної групи...
Кращі матеріали