Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як заповнити повідомлення за формою № 20-ОПП у разі закриття об’єкта оподаткування

28.03.2024

Фахівці Головного управління ДПС у Чернівецькій області інформують, що згідно з п. 8.1 розд. VIIІ Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Мінфіну від 09.12.2011 № 1588 (далі – Порядок № 1588), платник податків зобов’язаний повідомляти про всі об’єкти оподаткування та об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, контролюючий орган за основним місцем обліку у порядку, встановленому розд. VIIІ Порядку № 1588. 

Пунктом 8.4 розд. VIIІ Порядку № 1588 визначено, що повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, за формою № 20-ОПП подається протягом 10 робочих днів після їх реєстрації, створення чи відкриття до контролюючого органу за основним місцем обліку платника податків. 

Платники податків можуть подати повідомлення за формою № 20-ОПП засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та електронних довірчих послуг. 

У разі закриття об’єкта оподаткування, об’єкта, пов’язаного з оподаткуванням або через який провадиться діяльність, у тому числі внаслідок припинення діяльності платника податків, повідомлення за формою № 20-ОПП подається з оновленою інформацією про такий об’єкт, при цьому розд. 3 повідомлення за формою № 20-ОПП заповнюється одним рядком наступним чином:

  • у графі 2 «Код ознаки надання інформації» вказується значення «6 – закриття об’єкта оподаткування»; 
  • графи 3–10 та 12 заповнюються згідно з Пам’яткою для заповнення розділу 3 повідомлення за формою № 20-ОПП, передбаченою у додатку до повідомлення за формою № 20-ОПП; 
  • графа 11 не заповнюється. 

У разі закриття об’єкта оподаткування, об’єкта, пов’язаного з оподаткуванням або через який провадиться діяльність, повідомлення за формою № 20-ОПП з оновленою інформацією про об’єкт оподаткування, який закрито, подається протягом 10 робочих днів після його закриття до контролюючого органу за основним місцем обліку платника податків. 

Електронний документообіг між платником податків та контролюючим органом припиняється у випадках, зокрема: 

  • отримання інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань про державну реєстрацію припинення юридичної особи; 
  • наявності в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків інформації про припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця чи незалежної професійної діяльності фізичної особи. 

ГУ ДПС у Чернівецькій області


Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm

Коментарі до матеріалу
Популярне
21.10.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня ДПС змінила План-графік: які галузі та регіони перевірятимуть найбільше Актуальні питання щодо оцифрування трудових книжок: роз’яснення ПФУ Кабмін запускає новий модуль управління ризиками для перевірок бізнесу Правила заповнення трудових книжок: роз&rs...
08.09.2025
Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін
Закон № 4536 вносить зміни, зокрема, до Податкового кодексу, Закону від 08.07.2010 № 2464-VІ , Закону від 18.06.2024 № 3817-ІХ. Більшість норм Закону № 4536 набирає чинності з першого числа місяця, наступного за місяцем його опублікування, тобто з 1 жовтня 2025 року. Більше за темою: Квартальна об&...
08.10.2025
Оновлено Довідник умовних кодів товарів
ДПС опублікувала оновленний Довідник умовних кодів товарів. ДПС опублікувало оновлений Довідник умовних кодів товарів. Умовний код товару Назва товару 00101 житловий будинок 00102 будівля 00103 ...
Нове
21.10.2025
Примусове списання коштів із рахунків платників податків
Чи можуть банки списувати кошти з рахунків платників податків у разі наявності податкового боргу? Коли списання відбувається за рішенням суду? Більше за темою: Примусове відчуження або вилучення майна підприємств: право, оподаткування, облік Нетипові операції у Примітках до фінзвітності сільгоспіп...
21.10.2025
Чи потрібно орендарю вносити зміни до Заяви за формою № 20-ОПП у зв’язку із зміною орендодавця
Чи потрібно орендарю приміщення вносити зміни до Заяви за формою № 20-ОПП у разі укладення нового договору оренди у зв’язку із зміною орендодавця? Розглянемо відповідь на питання разом. Більше за темою: Подаємо форму № 20-ОПП щодо земельних ділянок: п’ять практичних ситуацій Фермерське...
21.10.2025
Особливості заповнення платіжної інструкції при сплаті грошових зобов’язань за результатами перевірки
Особливості заповнення платіжної інструкції при сплаті грошових зобов’язань, визначених за результатами документальної/фактичної перевірки підрозділами, що здійснюють контрольно-перевірочні заходи. Розглянемо це питання нижче. Більше за темою: Спецтема «Как избавиться от зависших в...
Кращі матеріали