Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Як заповнити повідомлення за формою № 20-ОПП у разі закриття об’єкта оподаткування

28.03.2024 29 0 0

Фахівці Головного управління ДПС у Чернівецькій області інформують, що згідно з п. 8.1 розд. VIIІ Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Мінфіну від 09.12.2011 № 1588 (далі – Порядок № 1588), платник податків зобов’язаний повідомляти про всі об’єкти оподаткування та об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, контролюючий орган за основним місцем обліку у порядку, встановленому розд. VIIІ Порядку № 1588. 

Пунктом 8.4 розд. VIIІ Порядку № 1588 визначено, що повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, за формою № 20-ОПП подається протягом 10 робочих днів після їх реєстрації, створення чи відкриття до контролюючого органу за основним місцем обліку платника податків. 

Платники податків можуть подати повідомлення за формою № 20-ОПП засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та електронних довірчих послуг. 

У разі закриття об’єкта оподаткування, об’єкта, пов’язаного з оподаткуванням або через який провадиться діяльність, у тому числі внаслідок припинення діяльності платника податків, повідомлення за формою № 20-ОПП подається з оновленою інформацією про такий об’єкт, при цьому розд. 3 повідомлення за формою № 20-ОПП заповнюється одним рядком наступним чином:

  • у графі 2 «Код ознаки надання інформації» вказується значення «6 – закриття об’єкта оподаткування»; 
  • графи 3–10 та 12 заповнюються згідно з Пам’яткою для заповнення розділу 3 повідомлення за формою № 20-ОПП, передбаченою у додатку до повідомлення за формою № 20-ОПП; 
  • графа 11 не заповнюється. 

У разі закриття об’єкта оподаткування, об’єкта, пов’язаного з оподаткуванням або через який провадиться діяльність, повідомлення за формою № 20-ОПП з оновленою інформацією про об’єкт оподаткування, який закрито, подається протягом 10 робочих днів після його закриття до контролюючого органу за основним місцем обліку платника податків. 

Електронний документообіг між платником податків та контролюючим органом припиняється у випадках, зокрема: 

  • отримання інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань про державну реєстрацію припинення юридичної особи; 
  • наявності в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків інформації про припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця чи незалежної професійної діяльності фізичної особи. 

ГУ ДПС у Чернівецькій області


Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали