Яким чином споживачі товарів (послуг) можуть повідомити про порушення у сфері роздрібної торгівлі?
Покупці мають можливість звернутись до ДПС у разі:
- відмови суб’єктами господарювання щодо можливості розрахунків за придбані товари (послуги) платіжною карткою;
- незастосування РРО/ПРРО при здійсненні розрахунків за продаж підакцизної продукції;
- продажу алкогольних напоїв, у разі заборони такого продажу місцевою адміністрацією, під час дії воєнного стану тощо;
- інші порушення.
При інформуванні про факти порушень необхідно:
- представитись: вказати прізвище та ім’я особи, яка телефонує;
- повідомити зворотні дані для зв’язку (інформування): поштову адресу та контактний телефон;
- надати чітку інформацію про порушника: повну адресу об’єкта (населений пункт, назву вулиці та номер будинку (споруди), назву зупинки тощо), назву об’єкта (супермаркет, магазин, кіоск тощо), назву суб’єкта за можливості;
- чітко вказати, яке порушення виявлено.
Отримана інформація буде обов’язково взята до уваги та використана при організації контрольно-перевірочної роботи для усунення суб’єктами господарювання порушень.
Номер телефону, за яким можна повідомити про виявлені порушення: 0-800-501-007 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів).
Також про виявлені порушення можна повідомити ДПС України через чат-бот «Stopviolationbot».
ГУ ДПС в Івано-Франківській області
Коментарі до матеріалу