Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Яким чином споживачі товарів (послуг) можуть повідомити про порушення у сфері роздрібної торгівлі?

04.12.2023 14 0 0

Покупці мають можливість звернутись до ДПС у разі:

  • відмови суб’єктами господарювання щодо можливості розрахунків за придбані товари (послуги) платіжною карткою;
  • незастосування РРО/ПРРО при здійсненні розрахунків за продаж підакцизної продукції;
  • продажу алкогольних напоїв, у разі заборони такого продажу місцевою адміністрацією, під час дії воєнного стану тощо;
  • інші порушення.

При інформуванні про факти порушень необхідно:

  • представитись: вказати прізвище та ім’я особи, яка телефонує;
  • повідомити зворотні дані для зв’язку (інформування): поштову адресу та контактний телефон;
  • надати чітку інформацію про порушника: повну адресу об’єкта (населений пункт, назву вулиці та номер будинку (споруди), назву зупинки тощо), назву об’єкта (супермаркет, магазин, кіоск тощо), назву суб’єкта за можливості;
  • чітко вказати, яке порушення виявлено.

Отримана інформація буде обов’язково взята до уваги та використана при організації контрольно-перевірочної роботи для усунення суб’єктами господарювання порушень.

Номер телефону, за яким можна повідомити про виявлені порушення: 0-800-501-007 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів).

Також про виявлені порушення можна повідомити ДПС України через чат-бот «Stopviolationbot».

ГУ ДПС в Івано-Франківській області

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали