Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як отримати відомості з ДРФО про доходи, військовий збір і податки через Електронний кабінет

Роз’яснення
06.03.2025

Яким чином ФО (громадянин України, іноземець, особа без громадянства), яка має КЕП може направити через Електронний кабінет запит щодо отримання відомостей з ДРФО про джерела/суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору (в електронному вигляді), отримати відповідь на нього в електронному вигляді та перевірити її достовірність?

Відповідно до п. 51.1 Податкового кодексу (далі – ПК) платники податків, у тому числі податкові агенти, платники єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄСВ), зобов’язані подавати контролюючим органам у строки, встановлені ПК для податкового місяця, податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого ЄСВ.

Відповідно до п. 1 розд. X Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Мінфіну від 29.09.2017 № 822, фізична особа, яка зареєстрована у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (далі – Державний реєстр) чи в окремому реєстрі Державного реєстру, може отримати відомості про себе, наявні у Державному реєстрі.

Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених ПК та іншими законами, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, та нормативно-правовими актами, прийнятими на підставі та на виконання ПК та інших законів, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, в тому числі, шляхом, зокрема, отримання будь-якого документа, що стосується такого платника податків та має бути виданий йому контролюючим органом згідно із законодавством України, або інформації з баз даних про такого платника податків шляхом вивантаження відповідної інформації з електронного кабінету з накладенням кваліфікованого електронного підпису посадової особи контролюючого органу відповідно до вимог Законів від 22.05.2003 № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» та від 05.10.2017 № 2155-VIII «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» (п. 421.2 ПК).

Фізичній особі (громадянину України, іноземцю, особі без громадянства), яка має кваліфікований електронний підпис (далі – КЕП), для направлення запиту щодо отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про джерела/суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору (в електронному вигляді) (форма F1319103) (далі – Запит) через Електронний кабінет необхідно:

  1. Увійти до Електронного кабінету, вхід до якого здійснюється за адресою, а також через вебпортал ДПС.

При цьому доступ до приватної частини Електронного кабінету надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням КЕП, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія.Підпис або «хмарного» КЕП.

  1. У меню «ЕК для громадян» приватної частини Електронного кабінету обрати розділ «Запит про суми виплачених доходів» та натиснути «Створити».
  2. Вказати період, за який необхідно отримати відомості, натиснути «Зберегти».
  3. Підписати за допомогою КЕП або «хмарного» КЕП, після чого Запит буде автоматично відправлений.

У розділі «Запит про суми виплачених доходів» меню «ЕК для громадян» приватної частини Електронного кабінету отриману відповідь на Запит за формою F1419103 «Вiдомостi з Державного реєстру фiзичних осiб – платникiв податкiв про джерела/суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору на запит в електронному виглядi» (далі – Відповідь) можна:

  • переглянути без збереження;
  • завантажити у форматі PDF – інформаційна довідка, або завантажити Відповідь, засвідчену кваліфікованою електронною печаткою ДПС. При цьому Відповідь завантажується у вигляді пакету, який містить: Відповідь на Запит у електронному вигляді (форма F14191) у форматі PDF та файл формату .p7s, який містить кваліфіковану електронну печатку ДПС.

Починаючи з І кварталу 1998 року відомості про доходи в електронному вигляді надаються за будь-які п’ять років до 01.01.2021 – поквартально, з 01.01.2021 – помісячно.

Відомості за останній звітний період (місяць) надаються через 25 днів після його закінчення.

Персоніфікований облік військового збору запроваджений з 01.01.2021.

Перевірка кваліфікованого електронного підпису чи печатки для електронних документів здійснюється за допомогою онлайн сервісу перевірки кваліфікованого електронного підпису чи печатки для електронних документів за посиланням https://czo.gov.ua.

З інформацією щодо такої перевірки можна ознайомитися в меню «Порядок перевірки достовірності електронного документа» розділу «Допомога» Електронного кабінету.

ЗІР, категорія 135.02


Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
27.05.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки Актуальні рахунки для сплати податків Пропонують повернути 100 % бронювання для критично важливих підприємств Мінцифри змінила критерії визначення критично важливих під...
05.03.2025
Опубліковано постанову КМУ, якою спрощено процедуру бронювання військовозобов’язаних
Більше за темою: Бронювання працівників: покрокові дії Анулювання бронювання військовозобов’язаних: підстави та умови Звітність із військового обліку та бронювання 5 лютого на сайті Кабміну опубліковано постанову від 28.02.2025 № 233, якою внесено зміни до порядку бронювання війсь...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
Нове
29.05.2025
Шпалери для робочого столу від Uteka – Червень
Прийміть у подарунок шпалери для робочого столу від Uteka! *Завантажте архівний файл, розпакуйте його і встановіть вподобане зображення на робочий стіл комп'ютера. Календар бухгалтера на червень 2025 року ...
29.05.2025
Атестуємо зварників: хто має бути в комісії
До складу атестаційної комісії при атестації зварників входять (п. 1.6 розд. 1 НПАОП 0.00-1.16-96 «Правила атестації зварників»): керівник зварювальних робіт підприємства (організації), атестований як експерт УАКЗ, – голова комісії; спеціалісти служби зварювальних робіт підприє...
29.05.2025
У разі зміни облікових даних слід до 5 червня подати відповідне повідомлення до ТЦК і СП
Змінилися облікові дані військовозобов'язаних працівників? Коли слід подати повідомлення до ТЦК і СП? Більше за темою: Повідомлення про зміну облікових даних сезонного працівника Списки військового обліку: в які строки слід затвердити та як проводити звіряння? Держоргани, ОМС, підприємства, устано...
Кращі матеріали
Центр сповіщень