Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як платнику податків дізнатися про автоматичне врахування Таблиці даних

02.02.2024

Чи надсилається платнику рішення про автоматичне врахування Таблиці даних платника податку? 

Відповідно до п. 12 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою КМУ від 11.12.2019 № 1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» (далі – Порядок № 1165), платник податку має право подати до ДПС Таблицю даних платника ПДВ (далі – Таблиця) за встановленою формою згідно з додатком 5 до Порядку № 1165. 

Згідно з п. 14 Порядку № 1165 Таблиця даних платника податку подається з поясненням, в якому зазначається вид діяльності, з посиланням на податкову та іншу звітність платника податку. 

Згідно з п.16 Порядку № 1165 комісія регіонального рівня приймає рішення про врахування або неврахування Таблиці, яке надсилається платнику податку в електронний кабінет засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог, встановлених ст. 42 Податкового кодексу (далі – ПК), Законів від 22.05.2003 № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» (далі – Закон № 851) та від 05.10.2017 № 2155-VIII «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» (далі – Закон № 2155). 

Відповідно до п. 17 Порядку № 1165 у рішенні про неврахування Таблиці в обов’язковому порядку зазначається причина такого неврахування. 

Згідно з п. 18 Порядку № 1165 Таблиця враховується ДПС в автоматичному режимі у разі, коли: 

  • така Таблиця подається платниками податку - сільськогосподарськими товаровиробниками, включеними до Реєстру отримувачів бюджетної дотації відповідно до Закону від 24.06.2004 № 1877- IV «Про державну підтримку сільського господарства України», та/або сільськогосподарськими товаровиробниками, які на 31 грудня 2016 року застосовували спеціальний режим оподаткування відповідно до ст. 209 ПК і мають у власності (право власності/користування) та/або на умовах оренди земельні ділянки, загальна площа яких становить не менш як 200 гектарів включно станом на 1 січня та які відображені в податковій звітності до 20 лютого поточного року (до 20 лютого поточного року враховується наявність таких ділянок за звітний період попереднього року), та у поданій Таблиці зазначаються відомості про постачання (виготовлення) таких груп товарів за кодами згідно з УКТЗЕД: 
    • живі тварини (код згідно з УКТЗЕД 01);  
    • риба і ракоподібні, молюски та інші водяні безхребетні (код згідно з УКТЗЕД 03); 
    • молоко та молочні продукти; яйця птиці; натуральний мед; їстівні продукти тваринного походження, в іншому місці не зазначені (код згідно з УКТЗЕД 04);  
    • овочі та деякі їстівні коренеплоди і бульби (код згідно з УКТЗЕД 07);  
    • їстівні плоди та горіхи; шкірки цитрусових або динь (код згідно з УКТЗЕД 08);  
    • зернові культури (код згідно з УКТЗЕД 10);  
    • насіння і плоди олійних рослин; інше насіння, плоди та зерна; технічні або лікарські рослини; солома і фураж (код згідно з УКТЗЕД 12); 
  • зазначена Таблиця подається платниками податку, в яких значення показників D та P, розрахованих у порядку, встановленому п. 3 Порядку № 1165, мають такі розміри: D > 0,02, P м х 1,4, та в такій Таблиці зазначені товари/послуги, обсяг постачання яких згідно з податковими накладними/розрахунками коригування, зареєстрованими за останні 12 календарних місяців у Єдиному реєстрі податкових накладних, становить більше 25 % загального обсягу операцій з постачання за останні 12 календарних місяців. 

Пунктом 19 Порядку № 1165 визначено, що комісії контролюючих органів приймають рішення про неврахування Таблиці (додаток 7), врахованої відповідно до п. 16 та/або 18 Порядку № 1165, що надсилається платнику податку в електронний кабінет засобами електронного зв’язку в електронній формі, з дотриманням вимог ПК, Законів № 851 та № 2155. 

Порядок обміну електронними документами з контролюючими органами затверджений наказом Мінфіну 06.06.2017 № 557 (далі – Наказ № 557). 

Відповідно до п. 2 Наказу № 557 друга квитанція – електронне повідомлення, що формується у форматі, затвердженому в установленому законодавством порядку, програмним забезпеченням контролюючого органу (адресатом) за результатами електронної ідентифікації, обробки, перевірки обов’язкових реквізитів електронного документа та засвідчує факт і час приймання (неприймання) чи реєстрації такого електронного документа. Тобто при автоматичному врахуванні Таблиці інформація про це буде зазначена в електронному повідомленні та відображена у другій квитанції. 

Таким чином, у разі неврахування Таблиці платнику податку в електронний кабінет надсилається рішення засобами електронного зв’язку в електронній формі, з дотриманням вимог ПК, Законів № 851 та № 2155, а інформація про автоматичне врахування Таблиці зазначається у другій квитанції. 

ЗІР, категорія 101.18 

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
16.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін Уряд подав до Ради законопроєкт про скасування актів виконаних робіт ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 05.09.2025 Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
16.09.2025
Валютний нагляд: що потрібно знати бізнесу
За порушення строків розрахунків нараховується пеня у розмірі 0,3 % від суми заборгованості за кожен день прострочення, але не більше 100 % суми боргу. Детальніше див. нижче. Більше за темою: Ціна договору між резидентами прив’язана до валютного курсу: правові нюанси На яку дату потрібно офо...
16.09.2025
Особливості реєстрації платником єдиного податку четвертої групи
Консультаційний центр ДПС у м. Київ допоможе з питань реєстрації платником єдиного податку четвертої групи. Детальніше див. нижче. Більше за темою: Анулювання статусу єдинника четвертої групи: нова стара практика? Новації щодо об'єднаної звітності ФОПів, ПДВ, земельного податку, ЄП платників четве...
16.09.2025
Який формат використовувати при збереженні первинних е-документів
Електронні форми первинних документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків та зборів (крім ЄСВ), а також архіви файлів звітності повинні зберігатися на електронних носіях інформації у формі, що дає змогу здійснити перевірку їх цілісності на цих носіях, протягом строку, встановленого за...
Кращі матеріали