Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Як діяти користувачеві при виявленні проблеми в роботі Електронного кабінету

23.08.2018 293 0 0

У разі виявлення платником податків технічної та/або методологічної помилки у роботі Електронного кабінету він має право надіслати через Електронний кабінет або в інший спосіб повідомлення про виявлену технічну та/або методологічну помилку.

На сьогодні, у разі виявлення проблем в роботі Електронного кабінету користувач має право через меню «Листування з ДФС» приватної частини Електронного кабінету сформувати та відправити лист про виявлену технічну та/або методологічну помилку за своїм місцем обліку в електронному вигляді.

Протягом одного робочого дня після надсилання листа до органу ДФС автора електронного листа буде повідомлено про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації запиту в органі ДФС, до якого даний запит направлено.

Відповідь на лист (запит тощо) надається органом ДФС на електронну адресу, зазначену у зверненні, або поштою у строки, визначені законодавчими та нормативно-правовими актами, зокрема ст. 20 Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 р. № 393/96-ВР

ЗІР 104.03

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали