Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як будуть працювати ресторани і кафе під час карантину

21.10.2021

Протиепідемічні заходи в закладах громадського харчування на період карантину у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), затверджені постановою Головного державного санітарного лікаря України від 06.10.2021 № 13.

Розглянемо нові вимоги до роботи ресторанів і кафе у період карантину детальніше.

Обов'язки суб'єкта господарювання

Суб'єкт господарської діяльності повинен забезпечити, зокрема:

  • виконання умов з недопущення утворення черг та скупчення відвідувачів;
  • постійну наявність рідкого мила, антисептиків та паперових рушників в санвузлах / пеленальних кімнатах. Використання багаторазових рушників заборонено;
  • вологе прибирання виробничих приміщень та поверхонь на літніх майданчиках, місць контакту рук персоналу і клієнтів (ручки дверей, місця сидіння, раковини, столи тощо з використанням миючих та дезінфекційних (в кінці зміни) засобів не рідше ніж кожні 2 години, перед відкриттям та після закінчення робочого дня/зміни;
  • централізований збір та утилізацію використаних засобів індивідуального захисту (ЗІЗ), паперових серветок в окремі контейнери/урни (картонні або пластикові), з кришками та поліетиленовими пакетами.

Персонал закладу забезпечується ЗІЗ із розрахунку 1 захисна маска на 3 години роботи. ЗІЗ мають бути в наявності із розрахунку на не менше, ніж 2 робочі дні.

Відповідальність за організацію та виконання протиепідемічних заходів покладається на керівника та/або адміністратора закладу.

Обов'язки персоналу закладу

Допуск до роботи персоналу закладу здійснюється за умови використання ЗІЗ, після проведення термометрії. У разі виявлення співробітника з підвищеною температурою тіла понад 37,2° C або із ознаками гострого респіраторного захворювання (ГРЗ), такий співробітник не допускається до роботи з наданням рекомендацій звернутись за медичною допомогою.

Після кожного зняття ЗІЗ та перед одяганням чистих ЗІЗ, працівник повинен ретельно вимити руки з милом або обробити антисептичним засобом.

Персонал повинен:

  • регулярно мити руки з рідким милом або обробляти їх спиртовмісними антисептиками не рідше ніж раз на 3 години, та після відвідування громадських місць, використання туалету, прибирання, обслуговування тощо;
  • утримуватись від дотиків обличчя руками;
  • утримуватись від контактів з особами, що мають симптоми респіраторних захворювань - кашель, лихоманка, ломота в тілі тощо;
  • самоізолюватись у разі виникнення симптомів респіраторних захворювань.

Облаштування закладу

Всередині (поряд з входом) закладу та/або поруч з місцем видачі замовлень (при роботі закладу на виніс) організовуються місця для обробки рук спиртовмісними антисептиками.

У закладі громадського харчування, серед іншого:

  • здійснюється вимірювання температури тіла відвідувачів безконтактним методом. У разі виявлення відвідувача з підвищеною температурою тіла понад 37,2° C або із ознаками ГРЗ, такий відвідувач не допускається до закладу;
  • біля місць потенційного скупчення людей повинно бути нанесено маркування для перебування в черзі з дотриманням дистанції між клієнтами;
  • забезпечується розміщення відвідувачів відповідно до вимог, встановлених КМУ;
  • меню розміщуються для безконтактного ознайомлення біля входу або місця прийняття замовлення;
  • видача замовлень в багаторазовому посуді здійснюється виключно за наявності умов для механізованого миття посуду з застосуванням посудомийної машини;
  • дозволяється користуватись одноразовим посудом з картону або паперу. Прибори та додатки до напоїв (цукор, мішалки, трубочки тощо) мають бути в індивідуальній упаковці;
  • забезпечується можливість безготівкового (безконтактного) розрахунку.

Обов'язки відвідувачів

Відвідувачі повинні:

  • обробити руки антисептичним засобом перед входом до закладу громадського харчування;
  • заходити до закладу та пересуватись по ньому вдягненими в респіратор або захисну маску, що закривають ніс та рот, у тому числі виготовлених самостійно (крім часу сидіння за столом з цілю приймання їжі та/або напоїв);
  • дотримуватись фізичної дистанції та вимог, у тому числі посилених протиепідемічних заходів, встановлених КМУ.
Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
02.06.2025
Важливе у травні для платників ПДВ
Ознайомлюйтеся з важливими матеріалами для платників ПДВ у травні. Більше за темою: Спецпроєкт «ПДВ: ситуації з практики» Спецпроєкт «Електронне адміністрування ПДВ: правила, ризики, рішення» Спецпроєкт «Особливості оподаткування ПДВ в умовах воєнного часу»...
08.07.2025
З 5 липня в Україні відновлюється обов’язкове подання статистичної звітності
Президент 3 липня підписав Закон від 18.06.2025 № 4505-IX, він офіційно опублікований 5 липня і з цього дня набув чинності. Верховна Рада підтримала зміни до п. 1 Закону від 03.03.2022 № 2115-IX «Про захист інтересів суб’єктів подання звітності та інших документів у період дії воєнн...
Нове
25.08.2025
Відповіді ШІ не є доказом для суду: Верховний Суд
Відповіді штучного інтелекту не визнаються як джерело достовірної науково доведеної інформації, тому відхилення судом клопотання про дослідження їх як доказу у справі є правомірним. Больше по теме: Електронний договір та первинний документ як доказ у разі конфлікту Штучний інтелект може бути корисн...
25.08.2025
Як виключити відомості про засновників громадського об’єднання
У цьому матеріалі докладніше роз'яснюємо, як виключити інформацію про засновників громадського об'єднання: куди звернутися, які необхідні документи, яка вартість послуги та строки розгляду документів. Більше за темою: Як призначити нового директора підприємства, якщо всі засновники перебувають за к...
25.08.2025
Чи подавати уточнюючий розрахунок до декларації з ПДВ за грудень, якщо такі подавалися за попередні звітні періоди
Показники уточнюючих розрахунків будуть враховані у податковій декларації з ПДВ за останній податковий період року, в якому їх подано, незалежно від того, який звітний період в них уточнювався (звітний період року, за який проводиться обрахунок, чи попередніх років). Більше за темою: Частка викорис...
Кращі матеріали