Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як будуть працювати ресторани і кафе під час карантину

21.10.2021

Протиепідемічні заходи в закладах громадського харчування на період карантину у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), затверджені постановою Головного державного санітарного лікаря України від 06.10.2021 № 13.

Розглянемо нові вимоги до роботи ресторанів і кафе у період карантину детальніше.

Обов'язки суб'єкта господарювання

Суб'єкт господарської діяльності повинен забезпечити, зокрема:

  • виконання умов з недопущення утворення черг та скупчення відвідувачів;
  • постійну наявність рідкого мила, антисептиків та паперових рушників в санвузлах / пеленальних кімнатах. Використання багаторазових рушників заборонено;
  • вологе прибирання виробничих приміщень та поверхонь на літніх майданчиках, місць контакту рук персоналу і клієнтів (ручки дверей, місця сидіння, раковини, столи тощо з використанням миючих та дезінфекційних (в кінці зміни) засобів не рідше ніж кожні 2 години, перед відкриттям та після закінчення робочого дня/зміни;
  • централізований збір та утилізацію використаних засобів індивідуального захисту (ЗІЗ), паперових серветок в окремі контейнери/урни (картонні або пластикові), з кришками та поліетиленовими пакетами.

Персонал закладу забезпечується ЗІЗ із розрахунку 1 захисна маска на 3 години роботи. ЗІЗ мають бути в наявності із розрахунку на не менше, ніж 2 робочі дні.

Відповідальність за організацію та виконання протиепідемічних заходів покладається на керівника та/або адміністратора закладу.

Обов'язки персоналу закладу

Допуск до роботи персоналу закладу здійснюється за умови використання ЗІЗ, після проведення термометрії. У разі виявлення співробітника з підвищеною температурою тіла понад 37,2° C або із ознаками гострого респіраторного захворювання (ГРЗ), такий співробітник не допускається до роботи з наданням рекомендацій звернутись за медичною допомогою.

Після кожного зняття ЗІЗ та перед одяганням чистих ЗІЗ, працівник повинен ретельно вимити руки з милом або обробити антисептичним засобом.

Персонал повинен:

  • регулярно мити руки з рідким милом або обробляти їх спиртовмісними антисептиками не рідше ніж раз на 3 години, та після відвідування громадських місць, використання туалету, прибирання, обслуговування тощо;
  • утримуватись від дотиків обличчя руками;
  • утримуватись від контактів з особами, що мають симптоми респіраторних захворювань - кашель, лихоманка, ломота в тілі тощо;
  • самоізолюватись у разі виникнення симптомів респіраторних захворювань.

Облаштування закладу

Всередині (поряд з входом) закладу та/або поруч з місцем видачі замовлень (при роботі закладу на виніс) організовуються місця для обробки рук спиртовмісними антисептиками.

У закладі громадського харчування, серед іншого:

  • здійснюється вимірювання температури тіла відвідувачів безконтактним методом. У разі виявлення відвідувача з підвищеною температурою тіла понад 37,2° C або із ознаками ГРЗ, такий відвідувач не допускається до закладу;
  • біля місць потенційного скупчення людей повинно бути нанесено маркування для перебування в черзі з дотриманням дистанції між клієнтами;
  • забезпечується розміщення відвідувачів відповідно до вимог, встановлених КМУ;
  • меню розміщуються для безконтактного ознайомлення біля входу або місця прийняття замовлення;
  • видача замовлень в багаторазовому посуді здійснюється виключно за наявності умов для механізованого миття посуду з застосуванням посудомийної машини;
  • дозволяється користуватись одноразовим посудом з картону або паперу. Прибори та додатки до напоїв (цукор, мішалки, трубочки тощо) мають бути в індивідуальній упаковці;
  • забезпечується можливість безготівкового (безконтактного) розрахунку.

Обов'язки відвідувачів

Відвідувачі повинні:

  • обробити руки антисептичним засобом перед входом до закладу громадського харчування;
  • заходити до закладу та пересуватись по ньому вдягненими в респіратор або захисну маску, що закривають ніс та рот, у тому числі виготовлених самостійно (крім часу сидіння за столом з цілю приймання їжі та/або напоїв);
  • дотримуватись фізичної дистанції та вимог, у тому числі посилених протиепідемічних заходів, встановлених КМУ.
Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
27.05.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки Актуальні рахунки для сплати податків Пропонують повернути 100 % бронювання для критично важливих підприємств Мінцифри змінила критерії визначення критично важливих під...
05.03.2025
Опубліковано постанову КМУ, якою спрощено процедуру бронювання військовозобов’язаних
Більше за темою: Бронювання працівників: покрокові дії Анулювання бронювання військовозобов’язаних: підстави та умови Звітність із військового обліку та бронювання 5 лютого на сайті Кабміну опубліковано постанову від 28.02.2025 № 233, якою внесено зміни до порядку бронювання війсь...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
Нове
30.05.2025
Умови звільнення ФОП від сплати єдиного внеску, якщо він перебуває у трудових відносинах та знаходиться у відпустці для догляду за дитиною
За умови, якщо фізособа-підприємець (особа, яка провадить незалежну професійну діяльність) має основне місце роботи та перебуває у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, і Платниками за таку особу сплачується єдиний внесок у розмірі не меншому від мінімального страхового...
30.05.2025
В який термін можна надати органу ДПС документи, що були відсутні під час перевірки
Якщо платник податків після закінчення перевірки та до прийняття рішення контролюючим органом за результатами такої перевірки надає документи, що підтверджують показники, відображені таким платником податків у податковій звітності, не надані під час перевірки, такі документи повинні бути врахов...
30.05.2025
Чи можна уникнути штрафу шляхом заповнення документів під час складання акту: позиція суду
Суди відхилили доводи перевізника, оскільки всі необхідні документи мають бути в наявності у водія на момент перевірки. Більше за темою: Фактичні перевірки об’єктів роздрібної торгівлі: що та як перевіряють податківці? Організація перевірок щодо дотримання водіями режимів праці та відпоч...
Кращі матеріали