Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Щоб не застати контролерів в обідню перерву

27.12.2017

Відповідно до п. 3 частини другої ст. 6 Закону України «Про адміністративні послуги» та п. 11 Примірного положення про Центр обслуговування платників, затвердженого наказом Державної фіскальної служби України від 20.05.2016 №458 «Про затвердження документів, які регламентують діяльність центрів обслуговування платників», час прийому відвідувачів Центром обслуговування платників (далі – ЦОП), який функціонує при ГУ ДФС, ДПІ, відділенні (прийом документів, консультування, надання адміністративних послуг) наступний: з понеділка по четвер з 9.00 до 18.00 год., у п’ятницю - з 9.00 до 16 год. 45 хв, у суботу - з 9.00 до 13.00 год. Обідня перерва - з 13.00 до 13 год. 45 хв.

В останній день граничного строку подання звітності, визначеного п. 49.18 ст. 49 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) (з урахуванням вимог п. 49.20 ст. 49 ПКУ), час роботи ЦОП подовжується до 20.00 год.

Платник податків здійснює формування та подання податкових документів в електронному вигляді засобами електронного зв’язку на підставі Договору про визнання електронних документів (далі – Договір), що укладається відповідно до норм Закону України від 22 травня 2003 року №851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг», Закону України від 22 травня 2003 року №852-IV «Про електронний цифровий підпис» та відповідно до Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 №557 (далі – Порядок).

Платник здійснює надсилання електронних документів з урахуванням встановлених законодавством граничних строків для подання таких документів до контролюючого органу протягом операційного дня.

Операційний день - частина дня, протягом якої за наявності технічної можливості здійснюється електронний документообіг.

Електронні документи, відправлені платником після закінчення строку, встановленого законодавством для подання аналогічних документів в паперовому вигляді, вважаються поданими з порушенням строків їх подання.

Після надходження електронного документа здійснюється його автоматизована перевірка  у день надходження або не пізніше наступного робочого дня, якщо електронний документ надійшов після закінчення операційного дня або за 1 годину до його закінчення.

За результатами автоматизованої перевірки платнику надсилається перша квитанція протягом двох годин з часу отримання електронного документа контролюючим органом, в іншому разі - протягом перших двох годин наступного операційного дня.

Якщо платнику протягом встановленого строку після відправки електронного документа не надійшла перша квитанція, електронний документ вважається не одержаним контролюючим органом.

Згідно з п. 12 розділу ІІ Порядку не пізніше наступного робочого дня з моменту формування першої квитанції, якщо інше не встановлено законодавством та Порядком, формується друга квитанція, яка є підтвердженням про прийняття (реєстрацію) або повідомленням про неприйняття в контролюючому органі електронного документа.

При наявності другої квитанції про прийняття електронного документа датою та часом прийняття (реєстрації) електронного документа контролюючим органом вважаються дата та час, зафіксовані у першій квитанції.

Якщо платником надіслано до контролюючих органів кілька примірників одного електронного документа (при виправленні, неотриманні першої квитанції тощо), оригіналом вважається електронний документ, надісланий до контролюючих органів останнім до закінчення граничного строку, встановленого законодавством для подання такого документа, за умови, що його було сформовано правильно та прийнято (зареєстровано), про що платнику надійшла друга квитанція про прийняття.

Джерело: http://tr.sfs.gov.ua/media-ark/news-a...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
25.11.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня ДРС затвердила план комплексних перевірок на 2026 рік  Президент підписав Закон щодо поєднання батьківства з професійною діяльністю Записи у трудовій книжці: внесення та виправлення Пропонують внести зміни до Розрахунку частки сільськогосподарського това...
08.09.2025
Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін
Закон № 4536 вносить зміни, зокрема, до Податкового кодексу, Закону від 08.07.2010 № 2464-VІ , Закону від 18.06.2024 № 3817-ІХ. Більшість норм Закону № 4536 набирає чинності з першого числа місяця, наступного за місяцем його опублікування, тобто з 1 жовтня 2025 року. Більше за темою: Квартальна об&...
08.10.2025
Оновлено Довідник умовних кодів товарів
ДПС опублікувала оновленний Довідник умовних кодів товарів. ДПС опублікувало оновлений Довідник умовних кодів товарів. Умовний код товару Назва товару 00101 житловий будинок 00102 будівля 00103 ...
Нове
25.11.2025
Чи зобов’язані спадкоємці виплачувати борги спадкодавця
Вимоги кредитора спадкоємці зобов’язані задовольнити шляхом одноразового платежу, якщо домовленістю між спадкоємцями та кредитором інше не встановлено. Докладніше див. нижче. Більше за темою: Спадкування права оренди земельної ділянки комунальної або державної власності: можливість і нюанси о...
25.11.2025
Чи можна залучати до праці в нічний час працівницю, яка має однорічну дитину
У період дії воєнного стану не залучаються до роботи в нічний час без їх згоди вагітні жінки й жінки, які мають дитину віком до одного року, та особи з інвалідністю, яким за медичними рекомендаціями протипоказана така робота. Більше за темою: Робота в нічний і вечірній час: умови застосування та по...
25.11.2025
Атестація робочих місць під час військового стану: чи потрібно проводити
Підприємством має бути проведена атестація робочих місць на тих робочих місцях, де триває чи відновлено виробничий процес за типових виробничих умов. Більше за темою: Атестація посадовців місцевих рад: кого стосується та як здійснюється Атестація медпрацівників: новий порядок від МОЗ Чи проводитьс...
Кращі матеріали