Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Щоб не застати контролерів в обідню перерву

Редакція

27.12.2017 279 0 0

Відповідно до п. 3 частини другої ст. 6 Закону України «Про адміністративні послуги» та п. 11 Примірного положення про Центр обслуговування платників, затвердженого наказом Державної фіскальної служби України від 20.05.2016 №458 «Про затвердження документів, які регламентують діяльність центрів обслуговування платників», час прийому відвідувачів Центром обслуговування платників (далі – ЦОП), який функціонує при ГУ ДФС, ДПІ, відділенні (прийом документів, консультування, надання адміністративних послуг) наступний: з понеділка по четвер з 9.00 до 18.00 год., у п’ятницю - з 9.00 до 16 год. 45 хв, у суботу - з 9.00 до 13.00 год. Обідня перерва - з 13.00 до 13 год. 45 хв.

В останній день граничного строку подання звітності, визначеного п. 49.18 ст. 49 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) (з урахуванням вимог п. 49.20 ст. 49 ПКУ), час роботи ЦОП подовжується до 20.00 год.

Платник податків здійснює формування та подання податкових документів в електронному вигляді засобами електронного зв’язку на підставі Договору про визнання електронних документів (далі – Договір), що укладається відповідно до норм Закону України від 22 травня 2003 року №851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг», Закону України від 22 травня 2003 року №852-IV «Про електронний цифровий підпис» та відповідно до Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 №557 (далі – Порядок).

Платник здійснює надсилання електронних документів з урахуванням встановлених законодавством граничних строків для подання таких документів до контролюючого органу протягом операційного дня.

Операційний день - частина дня, протягом якої за наявності технічної можливості здійснюється електронний документообіг.

Електронні документи, відправлені платником після закінчення строку, встановленого законодавством для подання аналогічних документів в паперовому вигляді, вважаються поданими з порушенням строків їх подання.

Після надходження електронного документа здійснюється його автоматизована перевірка  у день надходження або не пізніше наступного робочого дня, якщо електронний документ надійшов після закінчення операційного дня або за 1 годину до його закінчення.

За результатами автоматизованої перевірки платнику надсилається перша квитанція протягом двох годин з часу отримання електронного документа контролюючим органом, в іншому разі - протягом перших двох годин наступного операційного дня.

Якщо платнику протягом встановленого строку після відправки електронного документа не надійшла перша квитанція, електронний документ вважається не одержаним контролюючим органом.

Згідно з п. 12 розділу ІІ Порядку не пізніше наступного робочого дня з моменту формування першої квитанції, якщо інше не встановлено законодавством та Порядком, формується друга квитанція, яка є підтвердженням про прийняття (реєстрацію) або повідомленням про неприйняття в контролюючому органі електронного документа.

При наявності другої квитанції про прийняття електронного документа датою та часом прийняття (реєстрації) електронного документа контролюючим органом вважаються дата та час, зафіксовані у першій квитанції.

Якщо платником надіслано до контролюючих органів кілька примірників одного електронного документа (при виправленні, неотриманні першої квитанції тощо), оригіналом вважається електронний документ, надісланий до контролюючих органів останнім до закінчення граничного строку, встановленого законодавством для подання такого документа, за умови, що його було сформовано правильно та прийнято (зареєстровано), про що платнику надійшла друга квитанція про прийняття.

Джерело: http://tr.sfs.gov.ua/media-ark/news-a...

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали