Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як правильно застрахувати комерційну нерухомість?

Вибираючи страховку для великих об'єктів нерухомості, керівники великих підприємств керуються трьома основними параметрами: вартість поліса, франшиза, бренд страхової компанії. І хоча ризик можливого збитку не росте прямо пропорційно величині підприємства, тим не менш, значні втрати внаслідок непередбачених аварійних випадків на великих промислових об'єктах траплялися.

Варто згадати наймасштабніші аварії в Україні за останні роки, що призвели до величезних фінансових втрат власників цих підприємств, і, відповідно, до дуже великих відшкодуваннями від страхових компаній:

- У 2006 році в доменній печі на комбінаті "Азовсталь" стався вибух газу. Страхова компанія виплатила 31 мільйони доларів;

- В 2007 році виникла пожежа на складі компанії DataLux. Страхова виплата склала більше 190 000 000 гривень;

- В 2010 році сталася пожежа на складі мережі "Ельдорадо", в результаті виплата по страховому випадку склала 90000000 гривень; і пожежа на заводі "Веста Індастріал", за приблизними підрахунками завдав збитків на суму близько 100 мільйонів гривень;

- В 2011 році пожежа в гіпермаркеті "Нова Лінія" в Запоріжжі, внаслідок чого компанії було виплачено близько 15 мільйонів гривень;

- В 2015 році сталася пожежа на нафтобазі компанії "БРСМ-Нафта" в м Василькові Київської обл. База була застрахована на мінімальну суму близько мільйона гривень, паливо само не застрахували.

Ці випадки красномовно демонструють, що від ризику величезних втрат (прямих - матеріальних і непрямих - фінансових) у переносному значенні не застрахований ніхто. Тільки той, хто завбачливо застрахував об'єкт в буквальному сенсі. Практика показує, що в більшості випадків клієнти страхуються переважно від прямого збитку - так званого PD (Property Damage). До цього виду належить пошкодження самої нерухомості та / або її вмісту.

Але такі об'єкти, як торгові, торгово-розважальні комплекси, офісні та бізнес-центри, фабрики і заводи, складські та логістичні комплекси приносять прибуток не своїм існуванням, а функціонуванням. Тому прямий матеріальний збиток, як правило, супроводжується фінансовими збитками, якщо об'єкт тимчасово не функціонує.

Відповідно, якщо продукція не виготовляється або не продається, орендарі не платять оренду та інше, настає непрямий фінансовий збиток. При цьому страхувальники часом не враховують, що такі втрати, як недоотриманий прибуток і постійні витрати, що виникли внаслідок збитку, стандартний PD-поліс не покриває. Для подібних випадків існує спеціальна опція розширення PD-поліса: страхування перерви в діяльності, так званий BI (Business Interruption).

Саме на підставі PDBI-поліса клієнт може розраховувати на відшкодування випадкових фінансового збитку, що виник в результаті страхового випадку, що покривається по секції PD. Важливо врахувати, що іноді відшкодування по секції BI може дорівнювати або навіть перевищувати суму виплати, передбачену по секції PD.

Джерело:http://newbud.ua/business/analytics/k...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
26.08.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Мін’юст закликає перереєструвати нерухомість, придбану до 2013 року Призупинення колективного договору в умовах воєнного стану: прийнято закон про нові умови Змінено Порядок оформлення та видачі військово-облікового документа Уряд планує запровадити щор...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
02.06.2025
Важливе у травні для платників ПДВ
Ознайомлюйтеся з важливими матеріалами для платників ПДВ у травні. Більше за темою: Спецпроєкт «ПДВ: ситуації з практики» Спецпроєкт «Електронне адміністрування ПДВ: правила, ризики, рішення» Спецпроєкт «Особливості оподаткування ПДВ в умовах воєнного часу»...
Нове
26.08.2025
Корисні контакти в процесі оцінювання повсякденного функціонування особи
На сайті МОЗ працює дашборд, який допомагає орієнтуватися в новій системі оцінювання повсякденного функціонування. Він складається з чотирьох сторінок, кожна з яких містить окремий тип інформації. Детальніше див. нижче. Більше за темою: Оцінювання повсякденного функціонування особи: новації докумен...
26.08.2025
Тендерні можливості у країнах ЄС: дайджест для експортерів від Дія.Бізнес
Плануєте отримати гранти для свого бізнесу? Дія.Бізнес підготував перелік посилань щодо тендерних можливостей для представників поліграфічної промисловості. Більше за темою: За умовами гранту підприємець має працевлаштувати працівників: як це відобразити у податковому розрахунку з ПДФО та...
26.08.2025
Хто має право на навчання та перепідготовку
Державна служба зайнятості пропонує своїм клієнтам шість способів професійного навчання та перепідготовки. Розглянемо, які саме грантові програми пропонує служба. Більше за темою: Наказ про надання додаткової відпустки у зв’язку з навчанням зі збереженням заробітної плати Наказ про напр...
Кращі матеріали