Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як правильно застрахувати комерційну нерухомість?

Вибираючи страховку для великих об'єктів нерухомості, керівники великих підприємств керуються трьома основними параметрами: вартість поліса, франшиза, бренд страхової компанії. І хоча ризик можливого збитку не росте прямо пропорційно величині підприємства, тим не менш, значні втрати внаслідок непередбачених аварійних випадків на великих промислових об'єктах траплялися.

Варто згадати наймасштабніші аварії в Україні за останні роки, що призвели до величезних фінансових втрат власників цих підприємств, і, відповідно, до дуже великих відшкодуваннями від страхових компаній:

- У 2006 році в доменній печі на комбінаті "Азовсталь" стався вибух газу. Страхова компанія виплатила 31 мільйони доларів;

- В 2007 році виникла пожежа на складі компанії DataLux. Страхова виплата склала більше 190 000 000 гривень;

- В 2010 році сталася пожежа на складі мережі "Ельдорадо", в результаті виплата по страховому випадку склала 90000000 гривень; і пожежа на заводі "Веста Індастріал", за приблизними підрахунками завдав збитків на суму близько 100 мільйонів гривень;

- В 2011 році пожежа в гіпермаркеті "Нова Лінія" в Запоріжжі, внаслідок чого компанії було виплачено близько 15 мільйонів гривень;

- В 2015 році сталася пожежа на нафтобазі компанії "БРСМ-Нафта" в м Василькові Київської обл. База була застрахована на мінімальну суму близько мільйона гривень, паливо само не застрахували.

Ці випадки красномовно демонструють, що від ризику величезних втрат (прямих - матеріальних і непрямих - фінансових) у переносному значенні не застрахований ніхто. Тільки той, хто завбачливо застрахував об'єкт в буквальному сенсі. Практика показує, що в більшості випадків клієнти страхуються переважно від прямого збитку - так званого PD (Property Damage). До цього виду належить пошкодження самої нерухомості та / або її вмісту.

Але такі об'єкти, як торгові, торгово-розважальні комплекси, офісні та бізнес-центри, фабрики і заводи, складські та логістичні комплекси приносять прибуток не своїм існуванням, а функціонуванням. Тому прямий матеріальний збиток, як правило, супроводжується фінансовими збитками, якщо об'єкт тимчасово не функціонує.

Відповідно, якщо продукція не виготовляється або не продається, орендарі не платять оренду та інше, настає непрямий фінансовий збиток. При цьому страхувальники часом не враховують, що такі втрати, як недоотриманий прибуток і постійні витрати, що виникли внаслідок збитку, стандартний PD-поліс не покриває. Для подібних випадків існує спеціальна опція розширення PD-поліса: страхування перерви в діяльності, так званий BI (Business Interruption).

Саме на підставі PDBI-поліса клієнт може розраховувати на відшкодування випадкових фінансового збитку, що виник в результаті страхового випадку, що покривається по секції PD. Важливо врахувати, що іноді відшкодування по секції BI може дорівнювати або навіть перевищувати суму виплати, передбачену по секції PD.

Джерело:http://newbud.ua/business/analytics/k...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
08.09.2025
Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін
Закон № 4536 вносить зміни, зокрема, до Податкового кодексу, Закону від 08.07.2010 № 2464-VІ , Закону від 18.06.2024 № 3817-ІХ. Більшість норм Закону № 4536 набирає чинності з першого числа місяця, наступного за місяцем його опублікування, тобто з 1 жовтня 2025 року. Більше за темою: Квартальна об&...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
06.10.2025
Стане доступною інформація про перегляд даних громадян в реєстрах
Українці будуть отримувати сповіщення у застосунку «Дія» про те, хто та з якою метою звертався до їх даних у реєстрах. Це не стосується випадків, пов’язаних з розслідуванням злочинів, контррозвідкою, боротьбою із тероризмом або досудовим розслідуванням. Уряд ухвалив постанову, яка ...
06.10.2025
За 9 місяців закрилося ФОП на 11 % більше у порівнянні з минулим роком
Ознайомтеся разом з нами динаміку відкриття та закриття ФОП за поточний рік. Більше за темою: Після припинення діяльності підприємець не звільняється від сплати боргу з ЄСВ Понад 225 тисяч нових ФОПів зареєстровано за 9 місяців 2025 року за даними Єдиного державного реєстру. Це майже стільки ж, як ...
03.10.2025
Автоматичне стягнення боргу та покращення роботи СМКОР: ДПС розповіла про плани
ДПС спільно із Мінцифри працює над розширенням податкових сервісів для громадян у Дії. Про розвиток послуг говорили на традиційній зустрічі команди ДПС із 55 бізнес-асоціаціями та інститутами громадянського суспільства. Серед тем розмови: тестування нових систем, законодавчі ініціативи і зміни до ро...
Кращі матеріали