Подписывайся на информационную страховку бухгалтера
Разделы:
Подразделы:
Подразделы:
Подразделы:

Як правильно застрахувати комерційну нерухомість?

Вибираючи страховку для великих об'єктів нерухомості, керівники великих підприємств керуються трьома основними параметрами: вартість поліса, франшиза, бренд страхової компанії. І хоча ризик можливого збитку не росте прямо пропорційно величині підприємства, тим не менш, значні втрати внаслідок непередбачених аварійних випадків на великих промислових об'єктах траплялися.

Варто згадати наймасштабніші аварії в Україні за останні роки, що призвели до величезних фінансових втрат власників цих підприємств, і, відповідно, до дуже великих відшкодуваннями від страхових компаній:

- У 2006 році в доменній печі на комбінаті "Азовсталь" стався вибух газу. Страхова компанія виплатила 31 мільйони доларів;

- В 2007 році виникла пожежа на складі компанії DataLux. Страхова виплата склала більше 190 000 000 гривень;

- В 2010 році сталася пожежа на складі мережі "Ельдорадо", в результаті виплата по страховому випадку склала 90000000 гривень; і пожежа на заводі "Веста Індастріал", за приблизними підрахунками завдав збитків на суму близько 100 мільйонів гривень;

- В 2011 році пожежа в гіпермаркеті "Нова Лінія" в Запоріжжі, внаслідок чого компанії було виплачено близько 15 мільйонів гривень;

- В 2015 році сталася пожежа на нафтобазі компанії "БРСМ-Нафта" в м Василькові Київської обл. База була застрахована на мінімальну суму близько мільйона гривень, паливо само не застрахували.

Ці випадки красномовно демонструють, що від ризику величезних втрат (прямих - матеріальних і непрямих - фінансових) у переносному значенні не застрахований ніхто. Тільки той, хто завбачливо застрахував об'єкт в буквальному сенсі. Практика показує, що в більшості випадків клієнти страхуються переважно від прямого збитку - так званого PD (Property Damage). До цього виду належить пошкодження самої нерухомості та / або її вмісту.

Але такі об'єкти, як торгові, торгово-розважальні комплекси, офісні та бізнес-центри, фабрики і заводи, складські та логістичні комплекси приносять прибуток не своїм існуванням, а функціонуванням. Тому прямий матеріальний збиток, як правило, супроводжується фінансовими збитками, якщо об'єкт тимчасово не функціонує.

Відповідно, якщо продукція не виготовляється або не продається, орендарі не платять оренду та інше, настає непрямий фінансовий збиток. При цьому страхувальники часом не враховують, що такі втрати, як недоотриманий прибуток і постійні витрати, що виникли внаслідок збитку, стандартний PD-поліс не покриває. Для подібних випадків існує спеціальна опція розширення PD-поліса: страхування перерви в діяльності, так званий BI (Business Interruption).

Саме на підставі PDBI-поліса клієнт може розраховувати на відшкодування випадкових фінансового збитку, що виник в результаті страхового випадку, що покривається по секції PD. Важливо врахувати, що іноді відшкодування по секції BI може дорівнювати або навіть перевищувати суму виплати, передбачену по секції PD.

Джерело:http://newbud.ua/business/analytics/k...

Комментарии к материалу
Быстрая регистрация
Будьте в курсе изменений и актуальных тем, задавайте вопросы.
Популярное
08.09.2025
Закон № 4536 опубликован 3 сентября: обзор основных изменений
Закон № 4536 вносит изменения, в частности, в Налоговый кодекс, Закон от 08.07.2010 № 2464-VІ , Закон от 18.06.2024 № 3817-ІХ. Большинство норм Закона № 4536 вступает в силу первого числа месяца, следующего за месяцем его опубликования, то есть с 1 октября 2025 года. Больше по теме: Кварт...
08.10.2025
Обновлен Справочник условных кодов товаров
ГНС опубликовала обновленный Справочник условных кодов товаров. ГНС опубликовала обновленный Справочник условных кодов товаров. Условный код товара Название товара 00101 жилой дом 00102 здание 00103 ...
26.08.2025
Разъяснение Минэкономики относительно организации бронирования военнообязанных: письмо от 19.08.2025
Минэкономики: письмо от 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 об организации бронирования военнообязанных. Больше по теме: Зарплатные критерии для бронирования работников: исчисляем среднюю зарплату Сроки хранения документов по воинскому учету и бронированию Бронирование в фермерском хозяйстве: особеннос...
Новое
27.10.2025
Вместо приватизации жилья будет система льготной аренды и несколько льготных ипотек
Решение жилищного вопроса станет эффективным только тогда, когда жилье от государства будет предоставляться не в собственность, а во временное пользование. Больше по теме: Предоставление жилья работникам предприятия: налоги и бухучет Оплата жилья для ВПЛ: учет и налоги Массовая приватизация жилья ...
27.10.2025
Разоблачен конвертационный центр с оборотом 15 млрд грн, организованный налоговиками
НАБУ и САП совместно с СБУ разоблачили бывших руководителей Государственной налоговой службы и заместителя начальника Главного управления ГНС в Полтавской области в злоупотреблении служебным положением в интересах преступной организации.  По данным следствия, ее участники создали конвертационн...
27.10.2025
ГНС определила ключевые направления реформы налогового администрирования
Представлены основные направления, над которыми работают в ГНС: управление изменениями ГНС, система управления рисками (CRM), «Е-аудит», управление долгом, повышение доверия к ГНС со стороны плательщиков. ГНС продолжает сотрудничество с Международным валютным фондом в направлен...
Лучшие материалы