Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

У ДФС обговорили актуальні питання аграрного сектору

14.09.2017

Державна фіскальна служба України розпочинає проведення циклу секторальних зустрічей з керівниками підприємств – членів Ради з питань стимулювання інвестицій та підприємницької діяльності при ДФС для з’ясування ситуації з веденням бізнесу у галузях економіки та оперативного вирішення проблемних питань. Першими про роботу своєї галузі та актуальні питання їх діяльності розповіли представники сільськогосподарських підприємств під час зустрічі 12 вересня.

Зокрема, сільгоспвиробники відзначили налагоджену роботу з боку фіскальної служби щодо детінізації ринку зерна. Водночас, на їх думку, необхідно налагодити канал обміну інформацією між ДФС та виробниками щодо перевірок контрагентів-постачальників. Так, виробники не мають технічних можливостей для оперативної перевірки реальності роботи своїх постачальників, що може призвести до проведення ними ризикових операцій.

У свою чергу, ДФС не має права розкривати інформацію про третіх осіб, яка б могла ще на момент укладання договору виробника з контрагентом уникнути таких ризиків. Учасники зустрічі погодилися, що врегулювати таку ситуацію могло б впровадження обліку сільськогосподарської продукції, зокрема, зерна, який дозволить контролювати всіх учасників ринку. Такі пропозиції ДФС було надано для розгляду законотворцям.

Враховуючи це, на сьогодні одним з дієвих механізмів підтвердження реальності операцій контрагентів є автоматизована система моніторингу та оцінки ступеня ризиків при адмініструванні ПДВ. Всі накладні, які відповідають критеріям ризиків, автоматично блокуються, тим самим упереджуючи проведення фіктивних операцій. Платники, реєстрація податкових накладних яких в Єдиному реєстрі призупинена, подають до ДФС повідомлення з підтвердженням реальності проведених операцій. Всі повідомлення відпрацьовуються і приймається рішення про реєстрацію такої накладної або відмови.

Скороченню кількості заблокованих накладних сільськогосподарських підприємств сприятиме розроблена пропозиція щодо автоматичного приймання картки на сільськогосподарську продукцію підприємств, які мають понад 200 га землі. Така ініціатива, викладена у наказі Міністерства фінансів України, наразі знаходиться на стадії погодження.

Крім того, вже найближчими днями в Електронному кабінеті платника запрацює нова функція, яка дозволить платникам бачити статус своїх накладних.

У свою чергу представники бізнесу відзначили, що наразі не порушується питання щодо «якості відшкодування ПДВ», оскільки це є і так зрозумілим. Заслугою цього, за словами бізнесу, є ефективна робота фіскальної служби.

Так, у 2017 році (станом на 01.09.2017) підприємствам - платникам ПДВ, які здійснюють експорт зернових культур (товарних позицій 1001-1008 згідно з УКТЗЕД) та технічних культур (товарних позицій 1205 і 1206 згідно з УКТЗЕД) відшкодовано ПДВ коштами у сумі 26 666,3 млн. грн., у т.ч. з 01.04.2017 у період дії реєстру – 16 949,1 млн. грн.

По завершенню зустрічі учасники домовилися про подальшу співпрацю через організаційний комітет Інвестиційної ради. Варто відзначити, що аграрії також неодноразово зазначали про готовність представників ДФС, зокрема, оргкомітету Інвестради, до відкритості та діалогу.

Джерело: http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
14.10.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Прийнято новий закон щодо організації трудових відносин в умовах воєнного стану Оновлено Довідник умовних кодів товарів Аванс і зарплата: строки виплати ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 06.10.2025 Оновлено перелік кодів орга...
08.09.2025
Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін
Закон № 4536 вносить зміни, зокрема, до Податкового кодексу, Закону від 08.07.2010 № 2464-VІ , Закону від 18.06.2024 № 3817-ІХ. Більшість норм Закону № 4536 набирає чинності з першого числа місяця, наступного за місяцем його опублікування, тобто з 1 жовтня 2025 року. Більше за темою: Квартальна об&...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
Нове
16.10.2025
Комітет Верховної Ради з економіки презентував оновлений каталог «Українська техніка для громад»
Каталог «Українська техніка для громад» створений в межах політики розвитку українських виробників «Зроблено в Україні» у співпраці з Федерацією роботодавців України, Асоціацією міст України і Міністерством економіки, довкілля та сільського господарства. «Українські вир...
16.10.2025
Понад 47 тис. проваджень за порушення військового обліку відкрито від початку 2025 року
47 046 штрафів за порушення правил військового обліку було зафіксовано на початок жовтня 2025 року. 14 454 провадженння – це близько третини – наразі вже завершені.   Більше за темою: Оновлена форма Списків та інші зміни щодо військового обліку Як повідомити ТЦК про покладення на...
15.10.2025
Як заблокувати спам-дзвінки: роз’яснення Мінцифри
Набридло скидати дзвінки від школи англійської та слухати про швидкі гроші? З 2 жовтня набули чинності нові Правила, які дозволяють оператором блокувати спам-номери. Більше за темою: Як оподатковувати послуги роумінгу, надані фізичній особі? Як роз’яснює Мінцифри, є кілька варіантів, щоб...
Кращі матеріали