Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

У ДФС обговорили актуальні питання аграрного сектору

14.09.2017

Державна фіскальна служба України розпочинає проведення циклу секторальних зустрічей з керівниками підприємств – членів Ради з питань стимулювання інвестицій та підприємницької діяльності при ДФС для з’ясування ситуації з веденням бізнесу у галузях економіки та оперативного вирішення проблемних питань. Першими про роботу своєї галузі та актуальні питання їх діяльності розповіли представники сільськогосподарських підприємств під час зустрічі 12 вересня.

Зокрема, сільгоспвиробники відзначили налагоджену роботу з боку фіскальної служби щодо детінізації ринку зерна. Водночас, на їх думку, необхідно налагодити канал обміну інформацією між ДФС та виробниками щодо перевірок контрагентів-постачальників. Так, виробники не мають технічних можливостей для оперативної перевірки реальності роботи своїх постачальників, що може призвести до проведення ними ризикових операцій.

У свою чергу, ДФС не має права розкривати інформацію про третіх осіб, яка б могла ще на момент укладання договору виробника з контрагентом уникнути таких ризиків. Учасники зустрічі погодилися, що врегулювати таку ситуацію могло б впровадження обліку сільськогосподарської продукції, зокрема, зерна, який дозволить контролювати всіх учасників ринку. Такі пропозиції ДФС було надано для розгляду законотворцям.

Враховуючи це, на сьогодні одним з дієвих механізмів підтвердження реальності операцій контрагентів є автоматизована система моніторингу та оцінки ступеня ризиків при адмініструванні ПДВ. Всі накладні, які відповідають критеріям ризиків, автоматично блокуються, тим самим упереджуючи проведення фіктивних операцій. Платники, реєстрація податкових накладних яких в Єдиному реєстрі призупинена, подають до ДФС повідомлення з підтвердженням реальності проведених операцій. Всі повідомлення відпрацьовуються і приймається рішення про реєстрацію такої накладної або відмови.

Скороченню кількості заблокованих накладних сільськогосподарських підприємств сприятиме розроблена пропозиція щодо автоматичного приймання картки на сільськогосподарську продукцію підприємств, які мають понад 200 га землі. Така ініціатива, викладена у наказі Міністерства фінансів України, наразі знаходиться на стадії погодження.

Крім того, вже найближчими днями в Електронному кабінеті платника запрацює нова функція, яка дозволить платникам бачити статус своїх накладних.

У свою чергу представники бізнесу відзначили, що наразі не порушується питання щодо «якості відшкодування ПДВ», оскільки це є і так зрозумілим. Заслугою цього, за словами бізнесу, є ефективна робота фіскальної служби.

Так, у 2017 році (станом на 01.09.2017) підприємствам - платникам ПДВ, які здійснюють експорт зернових культур (товарних позицій 1001-1008 згідно з УКТЗЕД) та технічних культур (товарних позицій 1205 і 1206 згідно з УКТЗЕД) відшкодовано ПДВ коштами у сумі 26 666,3 млн. грн., у т.ч. з 01.04.2017 у період дії реєстру – 16 949,1 млн. грн.

По завершенню зустрічі учасники домовилися про подальшу співпрацю через організаційний комітет Інвестиційної ради. Варто відзначити, що аграрії також неодноразово зазначали про готовність представників ДФС, зокрема, оргкомітету Інвестради, до відкритості та діалогу.

Джерело: http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
01.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (текст наказу від 16.06.2025) Грошова компенсація за невикористані щорічні відпустки У Резерв+ з’являться нові можливості отримати автоматичну відстрочку Уряд затвердив зміни до Порядку нарахування Є...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
07.07.2025
Якою буде нова політика для ринку праці: представлено візію до 2030 року
Мінекономіки провело громадське обговорення перших напрацювань розробки Стратегії зайнятості населення України – 2030. Більше за темою: Чи повинен роботодавець займатися пошуком працівників з інвалідністю для виконання нормативу 3 липня 2025 року Мінекономіки провело громадське обговорен...
07.07.2025
Дайджест новин про індустріальні парки за червень
Індустріальні парки в Україні продовжують залучати інвестиції у нові виробництва та розвиток промислової інфраструктури. За минулий місяць у цій сфері відбулося чимало цікавого. Про це – у традиційному дайджесті.  Більше за темою: Облік інвестицій за методом участі в капіталі Індуст...
07.07.2025
ДПС не проводить збори коштів на ЗСУ: шахраї знову розсилають фейкові листи
У разі отримання підозрілих листів радимо: не переходити за будь-якими посиланнями, негайно звернутися до правоохоронних органів, повідомити ДПС будь-яким зручним способом. Державна податкова служба вкотре попереджає бізнес про шахрайську схему вимагання коштів під виглядом допомоги армії. В регіона...
Кращі матеріали