Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

У ДФС обговорили актуальні питання аграрного сектору

14.09.2017

Державна фіскальна служба України розпочинає проведення циклу секторальних зустрічей з керівниками підприємств – членів Ради з питань стимулювання інвестицій та підприємницької діяльності при ДФС для з’ясування ситуації з веденням бізнесу у галузях економіки та оперативного вирішення проблемних питань. Першими про роботу своєї галузі та актуальні питання їх діяльності розповіли представники сільськогосподарських підприємств під час зустрічі 12 вересня.

Зокрема, сільгоспвиробники відзначили налагоджену роботу з боку фіскальної служби щодо детінізації ринку зерна. Водночас, на їх думку, необхідно налагодити канал обміну інформацією між ДФС та виробниками щодо перевірок контрагентів-постачальників. Так, виробники не мають технічних можливостей для оперативної перевірки реальності роботи своїх постачальників, що може призвести до проведення ними ризикових операцій.

У свою чергу, ДФС не має права розкривати інформацію про третіх осіб, яка б могла ще на момент укладання договору виробника з контрагентом уникнути таких ризиків. Учасники зустрічі погодилися, що врегулювати таку ситуацію могло б впровадження обліку сільськогосподарської продукції, зокрема, зерна, який дозволить контролювати всіх учасників ринку. Такі пропозиції ДФС було надано для розгляду законотворцям.

Враховуючи це, на сьогодні одним з дієвих механізмів підтвердження реальності операцій контрагентів є автоматизована система моніторингу та оцінки ступеня ризиків при адмініструванні ПДВ. Всі накладні, які відповідають критеріям ризиків, автоматично блокуються, тим самим упереджуючи проведення фіктивних операцій. Платники, реєстрація податкових накладних яких в Єдиному реєстрі призупинена, подають до ДФС повідомлення з підтвердженням реальності проведених операцій. Всі повідомлення відпрацьовуються і приймається рішення про реєстрацію такої накладної або відмови.

Скороченню кількості заблокованих накладних сільськогосподарських підприємств сприятиме розроблена пропозиція щодо автоматичного приймання картки на сільськогосподарську продукцію підприємств, які мають понад 200 га землі. Така ініціатива, викладена у наказі Міністерства фінансів України, наразі знаходиться на стадії погодження.

Крім того, вже найближчими днями в Електронному кабінеті платника запрацює нова функція, яка дозволить платникам бачити статус своїх накладних.

У свою чергу представники бізнесу відзначили, що наразі не порушується питання щодо «якості відшкодування ПДВ», оскільки це є і так зрозумілим. Заслугою цього, за словами бізнесу, є ефективна робота фіскальної служби.

Так, у 2017 році (станом на 01.09.2017) підприємствам - платникам ПДВ, які здійснюють експорт зернових культур (товарних позицій 1001-1008 згідно з УКТЗЕД) та технічних культур (товарних позицій 1205 і 1206 згідно з УКТЗЕД) відшкодовано ПДВ коштами у сумі 26 666,3 млн. грн., у т.ч. з 01.04.2017 у період дії реєстру – 16 949,1 млн. грн.

По завершенню зустрічі учасники домовилися про подальшу співпрацю через організаційний комітет Інвестиційної ради. Варто відзначити, що аграрії також неодноразово зазначали про готовність представників ДФС, зокрема, оргкомітету Інвестради, до відкритості та діалогу.

Джерело: http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
08.07.2025
З 5 липня в Україні відновлюється обов’язкове подання статистичної звітності
Президент 3 липня підписав Закон від 18.06.2025 № 4505-IX, він офіційно опублікований 5 липня і з цього дня набув чинності. Верховна Рада підтримала зміни до п. 1 Закону від 03.03.2022 № 2115-IX «Про захист інтересів суб’єктів подання звітності та інших документів у період дії воєнн...
Нове
15.09.2025
Увага: з 12 жовтня 2025 року діятимуть нові правила перетину кордонів ЄС для українців
Європейський Союз запускає Систему в’їзду/виїзду (Entry/Exit System – EES). Це електронна база, яка автоматично фіксуватиме всі перетини зовнішніх кордонів ЄС громадянами третіх країн, у тому числі українцями. Більше за темою: Водій підприємства втік під час закордонного відрядження: як...
15.09.2025
Як військовозобов’язаному відновити втрачений військовий квиток
Військовий квиток може існувати в електронному та паперовому вигляді, але саме паперовий документ залишається обов’язковим для багатьох процедур. Більше за темою: Укладення трудового договору між підприємцем і працівником: чи потрібен військовий квиток? Військовий квиток може існувати в ...
15.09.2025
Програма дій Уряду на 2025 рік: ключові пріоритети
Програма дій на 2025 рік визначає чіткі цілі, пріоритети й індикатори виконання. Це конкретний план, який дозволяє відстежувати прогрес і робити державні рішення зрозумілими для громадян. Кабмін схвалив Програму дій на 2025 рік і передав її до Верховної Ради. Документ визначає чіткі цілі, пріор...
Кращі матеріали