Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Управлінець майбутнього: 5 навичок, які знадобляться менеджерам через п'ять років

Редакція

24.01.2018 1357 0 0

Глобальні зміни в світі можуть призвести не тільки до знищення десятків професій, а й вносять корективи в нинішні професії. Щоб бути ефективними через 5 років багатьом професіоналам доведеться переглянути підходи до роботи.

НОВІ ПРАВИЛА. Майбутня середовище, в тому числі і робоча, буде надзвичайно динамічною. Хорошому управлінцю доведеться щодня адаптуватися до постійних змін. Більшість існуючих сьогодні управлінських структур вже зараз не ефективні і потребують удосконалення. Менеджерам, які планують працювати в сфері управління в наступні 5-10 років, потрібно починати освоювати кілька нових навичок.

СТАТИ АВТОРИТЕТОМ. Засновниця консалтингової фірми з розвитку лідерства Liz Bentley Associates Ліз Бентлі заявила, що вже зараз більш ефективними стають ті компанії, в яких управлінці вибирати авторитет замість авторитаризму. Тобто, підхід «я головний, тому слухайте мене" не буде працювати в майбутньому. А якщо і буде використовуватися, то на застарілих підприємствах, ймовірно, в державному секторі.

Топ-менеджер майбутнього повинен концентруватися на розвитку команди і кожного окремого співробітника. Він не повинен виконувати функцію наглядача, а повинен надихати команду і бути її незамінним членом.

УПРАВЛІННЯ ТЕХНОЛОГІЯМИ, захист даних, управління конфіденційністю - все це виклики, які стоятимуть перед менеджерами вже в найближчі роки. Щоб ефективно управляти проектом, необхідно добре орієнтуватися в нових технологіях, програмному забезпеченні, IT-тренди, кібербезпеки.

ФОКУС НА РЕЗУЛЬТАТ. Лідери нового покоління повинні змінити ставлення до роботи підлеглих. Президент консалтингової компанії «OnCore Management Solutions» Дженніфер Курренс вважає, що керівники повинні оцінювати роботу за результатами, а не за відпрацьованими годинах. Дуже актуальний такий підхід через збільшення числа людей, що віддають перевагу віддалену роботу. Курренс зазначає, що працівники повинні стати на 100% автономними і на 100% підзвітними. Менеджерам доведеться навчитися управляти персоналом, який працює в різний час і в різних місцях.

ОЦІНКА СПІВРОБІТНИКІВ. Менеджери майбутнього повинні вміти оцінювати кандидатів на різні посади, вибираючи в команду людей, які не тільки будуть ефективно виконувати свої професійні функції, а й вміти взаємодіяти з людьми. Робота в команді стане таким же важливим умінням, як і професійні здібності.

ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ. Лояльний до компанії співробітник здатний не тільки виконувати свої посадові інструкції, але і проявляти ініціативу, працювати заради ідеї. Щоб мотивувати співробітників працювати заради спільної ідеї, необхідно мати високий рівень емоційного інтелекту. Він допомагає розбиратися в людях, розуміти їх слабкі і сильні сторони, знаходити до них підхід. Хороші керівники повинні розглядати будь-яку ситуацію з точки зору інших, щоб знаходити оптимальні управлінські рішення.

Джерело: https://etcetera.media/upravlenets-bu...

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали