Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Топ-6 споживчих трендів, або Чим залучити сучасного покупця

Редакція

11.01.2018 332 0 0

Якщо ви розумієте, як змінюються люди, їх потреби і бажання, можна максимально адаптувати послуги і продукти до майбутнього. Залежно від того, як змінюється споживач, змінюються бізнес-моделі, ланцюжки виробництва і доставка продуктів.

Якщо ви добре знаєте своїх споживачів, особливо, якщо дивіться в майбутнє, розумієте, що їм буде цікаво і чому, вам буде легше вибрати і вибудувати інформаційну та маркетингову концепцію. Експерт нідерландської компанії TrendsActive Альяно де Бур навів кілька основних споживчих трендів, які змінюють продукти і послуги.

Покоління

Зростання серед загальної маси споживачів представників покоління Z, а з недавніх пір - і покоління «мілленіалов» обумовлює революційно нові тренди на ринку продуктів харчування. Покоління Z - це люди дії, мотивацією для яких є зробити щось, а головне - зробити це самостійно. У США у 10% новонароджених вже є особиста сторінка в соціальній мережі Facebook. Через те, що вони народилися в світі, де навколо комп'ютери і телефони, це є невід'ємною частиною їхнього життя. Наприклад, 8-річний хлопчик за допомогою відео на YouTube навчився управляти машиною і відвіз свою 4-річну сестру в McDonald's, щоб купити їй чізбургер.

Мілленіали егоцентричні, і це змушує виробників і маркетологів ще більше догоджати індивідуальних смаків цих споживачів. З самого дитинства ті чують про те, що вони особливі і їх думка має враховуватися. Також представники цього покоління люблять показувати себе і те, що вони роблять, тому зараз так популярні Instagram і мільйони блогів на YouTube-каналі.

Hand made і веганство

Останнім часом дуже зростає популярність автентичних продуктів, таких, які зроблені руками, хоча їх якість часом поступається заводським виробам. Причина появи цього явища - відсутність довіри до магазинів, через це люди «шукають якість» в hand made.

Якщо зробити «аватар» молодої людини, то він буде приблизно таким. Він починає ранок з сухофруктів. Протягом дня їсть на ходу, харчується снеками, фруктами і овочами. Чи не прив'язаний до одного місця роботи або локації. Все більше набуває популярності здорове харчування, хоча фастфуд ще зберігає свої позиції.

Вегетаріанство і здорове харчування набувають все більшої популярності. Наприклад, один шеф-кухар придумав «непокоїть» - помідорний бургер, в якому замість м'яса помідор, але він має такий же смак, як м'ясо. Є країни, де такі бургери навіть продають в McDonald's.

Миттєва реакція

Люди не хочуть чекати, їм потрібно отримувати миттєвий feedback, який можна забезпечити завдяки сучасним технологіям. Сьогоднішнього бізнесу потрібно бути соціальним, швидким і інтерактивним. Наприклад, ви можете зробити фотографію вмісту свого холодильника, а вам миттєво дадуть і нададуть рецепт страви, яке ви можете приготувати з наявних продуктів.

Або ж Amazon, який створив девайс і прив'язав його до магазину. Ви можете причепити його на холодильник або ж у ванній. Якщо у вас закінчився гель для гоління, одним натисканням можна замовити або вибрати prime-версію - і через 20 хвилин продукт за допомогою дрона доставлять до ваших дверей.

У США в супермаркетах використовують такі екзотичні маркетингові прийоми, як муляж овоча на полиці, при дотику до нього він починає розповідати історію про те, як ця партія овочів вирощувалася. Продавці інших продуктів застосовують навіть окуляри доповненої реальності, через які можна побачити короткий ролик про вирощування продукту і його шляху на полицю магазину.

Гендерна рівність

В останні роки ми спостерігаємо, що частка освічених жінок в світі стає більше, вони почали заробляти більше грошей, отримувати більше повноважень. Жінки вирішують пізніше мати дітей.

Наприклад, банки, страхові компанії вважають, що в основному чоловіки займаються всіма фінансовими справами в сім'ї. Але тепер фінансовим установам необхідно враховувати, що згодом саме жінки будуть вирішувати фінансові питання. Вони стають «генеральними директорами» в своїй сім'ї, які беруть всі рішення.

«Підключене» суспільство

Сучасний споживач дуже інтерактивний, він постійно користується смартфоном, робить Селфі, спілкується в різних месенджерах. Якщо ви підключені до Інтернету, то можете отримати інформацію завжди і з усього світу.

Зараз набирає обертів тенденція нестачі довіри, яка впливає на всі покоління. За даними дослідження, лише 25% людей довіряють рекламі. Ця закономірність виникла через перевантаженість інформацією. Людина бачить близько 3 тис. Брендів щодня, тому компаніям дуже важко виділитися. Наприклад, в світі більше 60 тис. Видів зубної пасти.

До того ж всі покоління живуть в «підключеному» суспільстві: 80-річні бабусі вміло користуються Skype, а 3-річна дитина самостійно може знайти мультик на YouTube.

Є залежні люди, які постійно онлайн: вони весь час дивляться в екран телефону. У Китаї, наприклад, з'являються дороги для власників смартфонів, схожі на доріжку для велосипедистів: людині буде безпечно йти по ній, не відриваючи голову від смартфона.

Задайте собі питання, що ви робите в першу чергу, коли прокидаєтеся: обіймаєте свого чоловіка/дружину або берете в руки телефон, щоб перевірити повідомлення або ж відключити будильник?

Проводилось дослідження, де задавали питання: «Що ви виберете: втратити здатність відчуття запахів або залишити смартфон?». 75% респондентів сказали: «Заберіть у мене ніс, але не телефон».

Ще одне дослідження проводилося в приймальні лікарні. Люди, які очікували в черзі, проводили цей час в телефонах. Працівники лікарні у них їх забрали, пояснюючи, що це заважає роботі обладнання. Через деякий час у цих людей просканували мозок і виявили, що світиться та його частина, яка відповідає за залежність, та ж, що у наркоманів.

Кастомізація

Компанії намагаються максимально ідентифікувати свого клієнта. Наприклад, на сайті Knorr можна визначити свій смак за допомогою анкети: вам дадуть відповідь на питання, який продукт вам найбільше підходить. Це альтернатива супермаркету з полками, де ви можете самі робити вибір, а Knorr робить вибір за вас.

Наприклад, в McDonald's є распознавалкі осіб, які «запам'ятовують» ваші замовлення. У наступні ваші відвідування в закладі підберуть для вас меню.

Джерело: http://agroportal.ua/ 

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали