Топ-5 гучних світових бізнес-провалів 2017 року
05.02.2018 1704 0 0
Незважаючи на популярність технологій, попит на новинки та успішність стартапів, близько 70% починань виявляються провальними. Від провалів в сучасному світі не застраховані навіть інвестиційні гіганти.
ФАКТ. 2017 рік побив всі рекорди по венчурному інвестуванню (довгострокові інвестиції в високотехнологічні молоді проекти), наблизившись до суми в 148 млрд доларів. Деякі проекти, такі як Deliveroo і Robinhood «вистрілили», досягнувши капіталізації понад мільярд доларів. Але близько 70% стартапів, за даними аналітичної компанії CB Insights, виявилися провальними.
РОЗУМНА СОКОВИЖИМАЛКА
Проект Juicero, що пропонує покупцям соковижималку і набори для соку за передплатою, зібрав майже 120 млн доларів інвестицій. Компанія розробила розумну соковижималку, яка могла підключатися до інтернету і сканувати продукти. Спочатку була встановлена ціна на продукт 700 доларів, але пізніше соковижималки продавали вже по 400 доларів. Проблеми почалися після репортажу журналістів Bloomberg, які показали, що сік з пакетів можна вичавити руками, без допомоги дорогого гаджета. Проект закрився.
Гаджети від Jawbone
Компанія з виробництва гаджетів залучила понад 1 мільярда доларів інвестицій, тому її провал по праву вважається одним з найбільших за минулий рік. Відзначимо, що компанії вдалося випустити багато вдалих продуктів, однак вона не змогла впоратися з низкою фінансових і кадрових труднощів. Експерти вважають, що в цілому гаджети компанії були успішними, але ось оцінка самої компанії завищена.
РОЗУМНІ НАВУШНИКИ
Проект Doppler Labs був запущений кілька років тому, а в 2017 році оголосили про його закриття. У розробку і просування нових навушників було вкладено понад 50 млн доларів. Пристрій можна було налаштовувати таким чином, щоб контролювати рівень навколишнього шуму - посилювати одні звуки і приглушати інші. Провальною, а точніше сказати дуже дорогий, виявилася ціна пристрою, що призвело до низького попиту.
ПРОДАЖ УЖИВАНИХ АВТОМОБІЛІВ
У США продаж б/у автомобілів - дуже перспективний ринок. Компанія Beepi, яка виступала посередником, контролюючи угоди, залучила близько 150 млн доларів інвестицій. Експерти вважають, що ідея провалилася, оскільки Beepi створили відмінну ідею, картинку і софт, але не вміли продавати.
ЩЕ ОДНА СОЦІАЛЬНА МЕРЕЖА
Стартап Yik Yak зібрав 73 млн доларів на анонімну соціальну мережу для школярів. Особливістю мережі було те, що в чаті могли спілкуватися тільки люди, що знаходяться в радіусі декількох кілометрів. По суті, додаток розраховувалося на школи і коледжі. Відзначається, що в 2013 році, коли чат запустили в роботу, він користувався величезною популярністю. Однак анонімність в мережі стали використовувати для знущань і цькування однолітків, що призвело до заборони мережі в більшості навчальних закладів. У минулому році проект закрили, виручивши за продаж прав всього лише 1 мільйон доларів.
Джерело: https://etcetera.media/top-5-gromkih-...
Коментарі до матеріалу