Спецпроєкт «Пальне-2020: ліцензування, адміністрування, контроль, відповідальність»
Аграрна галузь – це основний постачальник валюти в Україну.
Аграрний сектор із потужним потенціалом виробництва, що значно перевищує потреби внутрішнього ринку, є саме тією ланкою, яка є локомотивом розвитку всієї національної економіки, дає імпульс інвестиційному, технологічному та соціальному розвитку держави. Поки живе село – існує й країна.
Аграрії сьогодні нічого не чекають від держави та влади. Вони роблять свою роботу і не озираються. За 28 років у них виробилася звичка виживати в будь-яких умовах.
Сьогодні ж держава переклала відповідальність за забезпечення соціальної сфери у регіонах на сільгоспвиробників – це дуже великий тягар: забезпечення продуктами харчування, будівельними матеріали для ремонту, інвентарем, господарчими матеріалами шкіл, дитсадків, лікарень.
Наразі, з 2020 року, ще й величезні штрафи за зберігання пального без ліцензії – 500 000 грн.
У спецпроекті «Пальне-2020: ліцензування, адміністрування, контроль, відповідальність» наведено покроковий алгоритм дій суб’єктів господарювання, які у своїй діяльності використовують пальне.
Подано приклади заповнення різних нових документів, таких як акцизна накладна (далі – АН) (як її заповнювати, у т. ч. для різних практичних ситуацій), заявка на переміщення пального, заявка на реєстрацію платником акцизу, надано переліки документів і схеми дій в різних практичних ситуаціях.
Висвітлені деякі помилки, яких припускаються суб’єкти господарювання, та шляхи їх вирішення. А також запропоновані готові рішення для мінімізації грошових втрат фінансів суб’єктів господарювання.
Запропоновані альтернативні варіанти рішень з найбільш неврегульованих питань.
Ви отримаєте відповіді на запитання:
-
Скільки аграрію коштуватиме ліцензування місця зберігання пального?
-
Як отримати ліцензію, уникнути штрафів і правильно оформити акцизні накладні?
-
Що є акцизним складом (далі – АС) або акцизним сладом пересувним (далі – АСП), хто є їхнім розпорядником, кому потрібно реєструвати АС/АСП?
-
Чи можна орендувати ємність на пальне у замовника робіт, та хто повинен отримувати ліцензію на зберігання?
-
Як передивитися свою діяльність зі зберігання та використання пального, щоб не стати розпорядником акцизного складу?
-
Як діяти, коли граничні терміни для реєстрації АС вже підходять, а неможливо зареєструвати АС та отримати ліцензію? Кому потрібно реєструвати АС (приклади).
-
Чи поширюються нововведення на СГ, які купують пальне для власного споживання лише на АЗС, для власного автопарку і заправляють авто за талонами?
-
Чи реєструвати акцизний склад СГ, який зберігає пальне для власного споживання в бочці?
-
Які штрафи за:
– відсутність лічильників на АС,
– реєстрації АС,
– неподання ДПС звіту про залишки пального. -
У яких випадках, у скількох примірниках складається акцизна накладна, коли реєструвати та які штрафи за несвоєчасну реєстрацію?
-
Як та в які строки виписувати акцизну накладну, якщо пальне зі свого акцизного складу списується для власного споживання?
-
Чи потрібно щодня подавати заявку на переміщення пального транспортними засобами, які не є АС пересувними? Приклади заповнення.
-
Якщо трактор/комбайн заправили з бочки на базі і він виїхав у поле, то чи потрібно подавати зазначену вище заявку на переміщення пального?
-
Хто формує Заявку на переміщення пального транспортним засобом, що не є АСП: перевізник чи покупець (фактичний власник) пального?
-
Програма не приймає АН на розподіл залишків пального і пише, що прострочено терміни для реєстрації. Що робити?
-
Після рішення ВС, що АГЗП є об’єктом будівництва, є підстави вважати, що будь-яка переносна бочка, в якій зберігається пальне буде прирівняна до місця зберігання і потрібно отримувати ліцензію. Аналіз того, як можна спробувати уникнути проблеми.
-
Як уникнути проблем, коли неправильно визначена ліцензія (потрібно на роздріб, а взяли на опт) або неправильно заповнена АН?
Для ознайомлення зі Спецпроєктом не забувайте вводити свій логін та пароль або оформити передплату.
З питань придбання звертайтеся за тел. +38(044) 334-62-70
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року