Створення франшизи: що треба знати підприємцю
10.05.2018 847 0 0
Успішний бізнес надихає на розширення і подальше завоювання ринку. Продаж франшизи - один з інструментів подібної експансії. Однак успіх настільки швидко кружляє голову підприємцям, що вони занадто швидко вирішуються на такий крок, чи не обдумавши всі складові. В результаті лише невелика частка пропонованих франшиз виявляються конкурентними і затребуваними.
Складові успіху
Розробка франшизи - багатоетапний процес, кожна щабель якого може стати вирішальною:
Інвестиційна оцінка проекту - дає розуміння фінансового стану і можливостей.
Стратегія розвитку - визначає, як з найменшими витратами створити свою мережу.
Фірмовий стиль - допомагає виділитися на тлі конкурентів, зробити бренд впізнаваним.
Юридичний пакет - правильне оформлення всіх необхідних документів.
Франчайзинговий пакет - покрокові інструкції для відкриття закладу по франшизі.
Продаж і просування - використання інструментів для опису і розкриття переваг бізнесу, залучення партнерів.
Своїми силами
Створити пропозицію з франшизи можна і самостійно, але з ризиком. Красива зовнішня упаковка франшизи - ще не гарантія успіху.
Бізнес повинен бути реальним - бажаючі купити франшизу повинні мати можливість прийти і подивитися на вашу ідею в роботі. При цьому необхідно зробити свій бренд унікальним і продуманим до дрібниць, аж до типу рідкого мила у вбиральні.
Формуючи франчайзинговий пакет, вивчіть ринок і не будьте надмірно амбітними у формуванні ставки паушального внеску і роялті. Уважно складайте договори, віддаючи їх на аудит декільком юридичним компаніям. Краще один раз перестрахуватися, ніж потім їздити по судах. У будь-якому випадку, кожного потенційного партнера треба кілька разів перевірити, перш ніж підписувати з ним угоду.
І пам'ятайте, продаж франшизи - це тривалий процес, переговори щодо якої можуть тягнутися тижнями. Запасіться терпінням!
https://pr.ubr.ua/
Коментарі до матеріалу