Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Створення франшизи: що треба знати підприємцю

Редакція

10.05.2018 848 0 0

Успішний бізнес надихає на розширення і подальше завоювання ринку. Продаж франшизи - один з інструментів подібної експансії. Однак успіх настільки швидко кружляє голову підприємцям, що вони занадто швидко вирішуються на такий крок, чи не обдумавши всі складові. В результаті лише невелика частка пропонованих франшиз виявляються конкурентними і затребуваними.

Складові успіху

Розробка франшизи - багатоетапний процес, кожна щабель якого може стати вирішальною:

Інвестиційна оцінка проекту - дає розуміння фінансового стану і можливостей.

Стратегія розвитку - визначає, як з найменшими витратами створити свою мережу.

Фірмовий стиль - допомагає виділитися на тлі конкурентів, зробити бренд впізнаваним.

Юридичний пакет - правильне оформлення всіх необхідних документів.

Франчайзинговий пакет - покрокові інструкції для відкриття закладу по франшизі.

Продаж і просування - використання інструментів для опису і розкриття переваг бізнесу, залучення партнерів.

Своїми силами

Створити пропозицію з франшизи можна і самостійно, але з ризиком. Красива зовнішня упаковка франшизи - ще не гарантія успіху.

Бізнес повинен бути реальним - бажаючі купити франшизу повинні мати можливість прийти і подивитися на вашу ідею в роботі. При цьому необхідно зробити свій бренд унікальним і продуманим до дрібниць, аж до типу рідкого мила у вбиральні.

Формуючи франчайзинговий пакет, вивчіть ринок і не будьте надмірно амбітними у формуванні ставки паушального внеску і роялті. Уважно складайте договори, віддаючи їх на аудит декільком юридичним компаніям. Краще один раз перестрахуватися, ніж потім їздити по судах. У будь-якому випадку, кожного потенційного партнера треба кілька разів перевірити, перш ніж підписувати з ним угоду.

І пам'ятайте, продаж франшизи - це тривалий процес, переговори щодо якої можуть тягнутися тижнями. Запасіться терпінням!

https://pr.ubr.ua/

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали