Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Ринок непродовольчих товарів набирає обертів

Редакція

24.10.2016 524 1 0

Перші сім місяців 2016 року піднесли приємний сюрприз мережам з продажу одягу, взуття, аксесуарів і побутової техніки. За цей період продажу товарів зросли на 5-10%, тоді як в минулому році, навпаки, впали в середньому на 30-40%. Причина оптимістичною тенденції - стабілізація цін і повернення споживчого кредитування.

Найгірші часи на ринку непродовольчого ритейлу позаду. Продажі в багатьох магазинах в перші сім місяців 2016 року зросли приблизно на 5-10% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Ринок активізується

Зростання попиту на непродовольчі групи товарів вселив в рітейлерів оптимізм - деякі іноземні та українські оператори розморозили свої плани з розвитку. Нові магазини відкривають всі великі мережі з продажу побутової техніки і електроніки - «Фокстрот», «Ельдорадо» і Comfy.

Почали активно розвиватися і українські виробники, адже вони отримали цінову перевагу завдяки зростанню курсу валют, відзначають в консалтинговій компанії UTG. Наприклад, в цьому році нові магазини відкривали такі локальні виробники одягу, як MustHave, Anabel Arto, Vovk, А.Тan Man.

У січні-червні 2016 року в торгових центрах з'явилися нові гравці: магазини одежних мереж Atos Lombardini, Steiff, Ravin jeans, Falke, Isabel Garcia, Kid »s Republic, Miracle Me, Tezenis, KIWE, а також взуттєвої Converse. «Тривають переговори з низкою великих міжнародних операторів (IKEA, H & M, Cotton, Defacto і ін.), Які не представлені на українському ринку і вихід яких може відбутися в найближчій перспективі разом з відкриттям нових масштабних проектів Мегамолл», - йдеться в офіційному звіті UTG .

Розвиток рітейлу поліпшило і показники роботи торгових центрів. Наприклад, за останній рік вакантність в них скоротилася з 7,5% до 6%, що також пов'язано і з відсутністю конкуренції. У першому півріччі в Києві відкрився тільки один професійний торговий центр New Way загальною площею 17 тис. кв. м.

Чи буде позитивна тенденція спостерігатиметься в другій половині року? Рітейлери роблять обережні прогнози. «Ми не замовляли великі колекції на осінній і зимовий період», - визнає генеральний директор групи компаній «Ультра» (мережі одягу Baldinini, Levi's, Pierre Cardin, Lagerfeld і Guess) Андрій Макаров.

У неформальних розмовах представники мереж говорять, що результати роботи багато в чому залежать від курсу гривні, спрогнозувати який зараз неможливо. «Ми встановили ціни на товари нової колекції виходячи з курсу 25,5-26 грн за $ 1. Ставити більше побоюємося, оскільки можемо втратити покупців », - говорить директор великої мережі, що побажав залишитися неназваним. За його словами, якщо долар подорожчає до 29-30 грн, то це може привести до падіння продажів приблизно на 10-15%. В цьому випадку рітейлери змушені будуть повернутися до практики минулого року і влаштовувати масові розпродажі. У минулому році вони починалися в середньому на два-три тижні раніше, ніж звичайно, а розмір дисконту доходив до 70%. Тільки таким чином мережі змогли позбутися від великої кількості нерозпроданою одягу, взуття та ін. Якщо це не зробити вчасно, то ритейлер змушений буде заморозити оборотні кошти до наступного сезону.

Джерело: http://hyser.com.ua/economics/rynok-n...

Коментарі до матеріалу

Відсортовано: по часу за популярністю

Всього коментарів 1

Кращі матеріали