Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Рейтинг наднадійності страхових компаній

Редакція

08.12.2017 106 0 0

Які страховики не побояться взяти на себе чужу відповідальність і навіть заплатять за це гроші

Що б там не видумував людство про свою винятковість і невразливості, а окремо взятий індивід залишається істотою не тільки глибоко вразливим, але ще і беззахисним. Досить уявити себе за кермом асфальтоукладача. На жаль, ніяка сила розуму не врятує від прорвала труби у сусіда зверху або удару іномарки в бампер ззаду. На щастя, швидко вийти зі стану легкого заціпеніння дозволяють не стільки штрафи за запізнення на роботу (ну так, звичайно, знову сусід зверху), скільки дзвінок в свою страхову. Там не тільки всі зрозуміють (це точно вода, а не як минулого разу?), Але ще й за все заплатять. Важливо лише знати, у кого купувати страхові поліси, щоб відчуття повної захищеності не виявилося оманливим.

Прикро бути маленьким

Типова історія на страховому ринку - продаж полісів з істотними знижками. Зазвичай до демпінгу вдаються не найнадійніші страховики і найчастіше цим грішать дрібні установи. Це найризикованіша група серед страхових компаній.

Щорічно припиняють свою роботу близько 50 страховиків. Всі вони з числа дрібних компаній, яким все складніше утримувати конкуренцію з лідерами, фактично контролюючими страховий ринок.

На частку першої двадцятки страховиків доводиться 66,4% всіх страхових премій. Решта 33,6% ділять між собою без малого 240 дрібних компаній. Цілком очевидно, що їхнє майбутнє виглядає, м'яко кажучи, вельми туманно.

У той же час у більшості великих установ справи явно пішли на лад.

Уже півтора роки поспіль темпи зростання премій істотно випереджають виплати. Після провального 2015 го, коли страхові компанії потрапили в «девальваційну» пастку - через падіння курсу гривні різко зросли виплати, - зараз спостерігається протилежна тенденція. Зростання валових страхових премій в першому півріччі 2017 року становив 30%. Компанії переглянули свою цінову політику, що дозволило істотно знизити збитковість страхових послуг. Але одночасно відбулася інша, більш значуща подія.

Страхування знову зацікавило українців. Ще в 2016 році здавалося, що масова відмова від полісів швидко зупинити не вдасться. Кількість страхових договорів скоротилася вдвічі. Найбільше падіння було зафіксовано серед приватних клієнтів. Зниження платоспроможності населення сильно вдарило по страховикам, які втратили близько 60% клієнтської бази.

У 2017 році частина втрат вдалося відновити. Кількість договорів, укладених в першому півріччі, більш ніж в два рази перевищило показники за аналогічний період 2016- го. Хоча говорити про повернення до докризових показників ще дуже рано.

Детальніше: http://www.lcmedia.com.ua/risks/25680...

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали