Рейтинг найприбутковіших українських торгових мереж
14.11.2016 895 1 0
Криза на ринку продовольчої торгівлі, судячи з усього, йде на спад. За даними дослідницької компанії GT Partners Ukraine, у січні-червні рітейлери відкрили в Україні 202 мережевих магазини, тоді як за аналогічний період минулого року ― 138. У п'ятірці лідерів за темпами розвитку «АТБ-маркет», «Наш край», Fozzy Group (мережі «Сільпо», «Фора», Le Silpo, Fozzy Cash & Carry, Thrash!), «ЛотОк» і «Екомаркет».
Виходить, що, незважаючи на кризу, мережі не призупиняють розвиток.
Невеликий формат
Останнім часом продуктові торговельні мережі розвиваються переважно за рахунок невеликих по площі магазинів. Не став винятком і нинішній рік. Директор GT Partners Ukraine Ігор Гугля розповідає, що близько 60% від загальної кількості нових відкриттів довелося на міні-маркети (площа до 200 кв. м) і магазини біля будинку (200-400 кв. м).
Популярність цього формату легко з'ясовна. У рітейлерів не вистачає коштів для «повномасштабної» розвитку, але інвестувати у відкриття невеликих по площі магазинів вони все-таки готові.
В середньому така торгова точка обходиться в $50-100 тис., тоді як у супермаркет потрібно вкласти в кілька разів більше.
Відкриття невеликого магазину дозволяє вирішити ще одну проблему ― брак приміщень у найбільш людних місцях обласного центру. «Знайти майданчик для будівництва гіпермаркету або супермаркету дуже складно, набагато більше пропозицій для дискаунтерів або магазинів біля будинку», ― говорить директор з розвитку великої продовольчої мережі, що побажав залишитися неназваним.
Ця тенденція залишиться незмінною протягом найближчих двох-трьох років, а кількість нових гравців може збільшитися. Причому передумови до цього спостерігаються вже зараз. Наприклад, Fozzy Group запускає нову торгову мережу у форматі дискаунтера ― Thrash! («ТРАШ!»). У серпні рітейлер планує відкрити 10 магазинів в шести містах країни: Запоріжжі, Києві, Кременчуці, Львові, Харкові та Черкасах. «Асортимент мережі «ТРАШ!» складає близько 1,5 тис. товарних позицій, у нас оптимізовані способи доставки, мінімальний штат співробітників, економія в інструментах реклами та оформленні торгового залу, спрощена викладка товарів ― все це дозволить нам дивувати відвідувачів цінами.
За останні два роки рітейлери зменшили кількість найменувань товарів на полицях магазинів в середньому на 10-15%. Першими під ніж потрапив імпорт, а також дорогі українські продукти.
Детальніше дивись за посиланням: http://hyser.com.ua/
Коментарі до матеріалу
Відсортовано: по часу за популярністю
Всього коментарів 1