Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Роз'яснення щодо порядку подання та заповнення форми № 20-ОПП

05.08.2020

Основне місце обліку – місце проживання керівника юрособи: чи потрібно подавати форму № 20-ОПП?

Чи необхідно за місцем проживання керівника, яке є основним місцем обліку ЮО, подавати до контролюючого органу повідомлення за ф. № 20-ОПП?

Чи потрібно повідомляти про об’єкти оподаткування, створені до 2011 року?

Чи повинен платник податку надавати повідомлення за ф. № 20-ОПП про об’єкти оподаткування і об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, які були зареєстровані, створені чи відкриті до 2011 року?

Як заповнити графу 3 форми № 20-ОПП, якщо у довіднику відсутні відповідні типи об’єктів?

Яким чином заповнюється графа «Тип об’єкта оподаткування» розділу 3 повідомлення за формою № 20-ОПП у разі придбання обладнання, безпосередньо пов’язаного з діяльністю (верстати, технологічне обладнання, технічні агрегати) якщо у довіднику відсутні відповідні типи об’єкта оподаткування або немає об’єктів оподаткування, які підходять за призначенням?

Коли форма № 20-ОПП не подається?

Які СГ та у яких випадках не повинні подавати повідомлення за ф. № 20-ОПП?

Як застосовувати принцип укрупнення інформації щодо однотипних об’єктів?

Чи повинен СГ, який використовує у власній господарській діяльності однотипні приміщення або території, на яких розташовані ємності (власні або орендовані) для зберігання пального, які перевищують 200 куб. метрів, дотримуватись принципу «укрупнення інформації» про об’єкти оподаткування при поданні повідомлення за ф. № 20-ОПП?

Як заповнити графи 6, 7, 8 форми № 20-опп, якщо земельна ділянка не має адреси місцезнаходження?

Як заповнюються графи 6–7 «Адміністративна одиниця відповідно до КОАТУУ, де знаходиться об’єкт оподаткування» та 8 «Місцезнаходження об’єкта оподаткування» розд. 3 повідомлення за ф. № 20-ОПП, у разі придбання/оренди земельної ділянки (нерухомого майна), які знаходяться за межами населеного пункту та не мають адреси місцезнаходження?

ФОП зареєстровано за місцем проживання: чи треба подавати форму № 20-ОПП?

Чи потрібно ФОП після реєстрації в ЄДР за місцем проживання подавати до контролюючого органу за основним місцем обліку повідомлення за ф. № 20-ОПП?

Як заповнити розділ 3 форми № 20-ОПП?

Який порядок заповнення розд. 3 повідомлення за ф. № 20-ОПП?

Чи подається форма № 20-ОПП повторно, якщо форму повідомлення було змінено?

Чи потрібно повторно подавати повідом-лення за ф. № 20-ОПП за раніше поданими об’єктами оподаткування, якщо до форми такого повідомлення внесено зміни наказом Мінфіну від 06.10.17 р. № 839?

Куди подається повідомлення за формою № 20-ОПП у разі зміни місцезнаходження СГ?

До якого контролюючого органу СГ подає повідомлення за ф. № 20-ОПП під час процедури переведення платника податків на обслуговування з одного контролюючого органу до іншого, пов’язаного із зміною місцезнаходження?

Як заповнити графи 6–8 форми № 20-ОПП, якщо транспортний засіб використовується по всій території України?

Як заповнюються графи 6–7 «Адміністративна одиниця відповідно до КОАТУУ, де знаходиться об’єкт оподаткування», 8 «Місцезнаходження об’єкта оподаткування» розд. 3 повідомлення за ф. № 20-ОПП, у разі придбання транспортного засобу для використання по всій території Україні або передачі його в оренду?

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
01.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (текст наказу від 16.06.2025) Грошова компенсація за невикористані щорічні відпустки У Резерв+ з’являться нові можливості отримати автоматичну відстрочку Уряд затвердив зміни до Порядку нарахування Є...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
04.07.2025
Коли працівник може вимагати запровадження для нього дистанційної роботи
Працівник може вимагати від роботодавця тимчасове, строком до двох місяців, переведення на дистанційну роботу, якщо на робочому місці стосовно нього були вчинені дії, що містять ознаки дискримінації. Більше за темою: Зміни стосовно дистанційної та надомної роботи Чи може працівник вимагати зап...
04.07.2025
Державне агентство з управління резервами України розпочинає діяльність
Уряд дав «зелене світло» початку діяльності Державного агентства з управління резервами України (ДАУР) як центрального органу виконавчої влади.  Його діяльність спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Першого віце-прем’єр-міністра – Міністра екон...
04.07.2025
Судова процедура санації боржника: що це і як відбувається
Коли підприємство не справляється з фінансовим зобов’язаннями – це ще не вирок. Законом передбачений реальний інструмент для збереження бізнесу – санація. БІльше за темою: Ліквідація у зв’язку з банкрутством: правові аспекти Коли підприємство не справляється з фінансови...
Кращі матеріали