Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Роз'яснення щодо порядку подання та заповнення форми № 20-ОПП

05.08.2020

Основне місце обліку – місце проживання керівника юрособи: чи потрібно подавати форму № 20-ОПП?

Чи необхідно за місцем проживання керівника, яке є основним місцем обліку ЮО, подавати до контролюючого органу повідомлення за ф. № 20-ОПП?

Чи потрібно повідомляти про об’єкти оподаткування, створені до 2011 року?

Чи повинен платник податку надавати повідомлення за ф. № 20-ОПП про об’єкти оподаткування і об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, які були зареєстровані, створені чи відкриті до 2011 року?

Як заповнити графу 3 форми № 20-ОПП, якщо у довіднику відсутні відповідні типи об’єктів?

Яким чином заповнюється графа «Тип об’єкта оподаткування» розділу 3 повідомлення за формою № 20-ОПП у разі придбання обладнання, безпосередньо пов’язаного з діяльністю (верстати, технологічне обладнання, технічні агрегати) якщо у довіднику відсутні відповідні типи об’єкта оподаткування або немає об’єктів оподаткування, які підходять за призначенням?

Коли форма № 20-ОПП не подається?

Які СГ та у яких випадках не повинні подавати повідомлення за ф. № 20-ОПП?

Як застосовувати принцип укрупнення інформації щодо однотипних об’єктів?

Чи повинен СГ, який використовує у власній господарській діяльності однотипні приміщення або території, на яких розташовані ємності (власні або орендовані) для зберігання пального, які перевищують 200 куб. метрів, дотримуватись принципу «укрупнення інформації» про об’єкти оподаткування при поданні повідомлення за ф. № 20-ОПП?

Як заповнити графи 6, 7, 8 форми № 20-опп, якщо земельна ділянка не має адреси місцезнаходження?

Як заповнюються графи 6–7 «Адміністративна одиниця відповідно до КОАТУУ, де знаходиться об’єкт оподаткування» та 8 «Місцезнаходження об’єкта оподаткування» розд. 3 повідомлення за ф. № 20-ОПП, у разі придбання/оренди земельної ділянки (нерухомого майна), які знаходяться за межами населеного пункту та не мають адреси місцезнаходження?

ФОП зареєстровано за місцем проживання: чи треба подавати форму № 20-ОПП?

Чи потрібно ФОП після реєстрації в ЄДР за місцем проживання подавати до контролюючого органу за основним місцем обліку повідомлення за ф. № 20-ОПП?

Як заповнити розділ 3 форми № 20-ОПП?

Який порядок заповнення розд. 3 повідомлення за ф. № 20-ОПП?

Чи подається форма № 20-ОПП повторно, якщо форму повідомлення було змінено?

Чи потрібно повторно подавати повідом-лення за ф. № 20-ОПП за раніше поданими об’єктами оподаткування, якщо до форми такого повідомлення внесено зміни наказом Мінфіну від 06.10.17 р. № 839?

Куди подається повідомлення за формою № 20-ОПП у разі зміни місцезнаходження СГ?

До якого контролюючого органу СГ подає повідомлення за ф. № 20-ОПП під час процедури переведення платника податків на обслуговування з одного контролюючого органу до іншого, пов’язаного із зміною місцезнаходження?

Як заповнити графи 6–8 форми № 20-ОПП, якщо транспортний засіб використовується по всій території України?

Як заповнюються графи 6–7 «Адміністративна одиниця відповідно до КОАТУУ, де знаходиться об’єкт оподаткування», 8 «Місцезнаходження об’єкта оподаткування» розд. 3 повідомлення за ф. № 20-ОПП, у разі придбання транспортного засобу для використання по всій території Україні або передачі його в оренду?

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
09.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (накази від 15.07 та 17.07.2025) Зміни в зарплаті «підакцизних» СГ із 1 жовтня 2025 року: Закон опубліковано У Верховній Раді зареєстровано законопроєкт щодо змін у законодавстві про мобілізацію...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
15.09.2025
Як військовозобов’язаному відновити втрачений військовий квиток
Військовий квиток може існувати в електронному та паперовому вигляді, але саме паперовий документ залишається обов’язковим для багатьох процедур. Більше за темою: Укладення трудового договору між підприємцем і працівником: чи потрібен військовий квиток? Військовий квиток може існувати в ...
15.09.2025
Програма дій Уряду на 2025 рік: ключові пріоритети
Програма дій на 2025 рік визначає чіткі цілі, пріоритети й індикатори виконання. Це конкретний план, який дозволяє відстежувати прогрес і робити державні рішення зрозумілими для громадян. Кабмін схвалив Програму дій на 2025 рік і передав її до Верховної Ради. Документ визначає чіткі цілі, пріор...
15.09.2025
Можливості від Дія.Бізнес: дайджест на 15.09.2025
Пропонуємо ознайомитись із масштабними грантовими програмами для підприємців та стартапів, що розвивають сфери цифрових технологій, ШІ, кібербезпеки, IoT, креативних та інших індустрій, які допоможуть залучити фінансування, знайти партнерів та вийти на нові ринки. Більше за темою: Підприємство...
Кращі матеріали