Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Витрати плюс. Систему портових зборів кардинально змінять

23.06.2016

Бізнес допоможе Кабміну сформувати нову методику портових зборів.

Проект методики ставок портових зборів вже неодноразово обговорювалося ЄБА спільно з Мінінфраструктури.

При цьому проект постійно змінюється і обговорюється з представниками Міністерства та іншими зацікавленими сторонами.

Нагадаємо, що проект нової методики було представлено Мінінфраструктури ще в квітні 2016 року. В його основу покладено метод "витрати плюс", який повинен забезпечити розвиток портової інфраструктури і покриття витрат на її утримання.

Роботу над методикою повинні закінчити до серпня цього року. Також, бізнес вважає існуючі портові збори завищеними та необґрунтованими.

В Україні, навіть відносно більшості європейських портів, збори дуже високі. У перспективних з точки зору навантаження портах Миколаєва і Херсона, портові збори просто зашкалюють. І це, в першу чергу, шкодить виробникам, бо закладається в закупівельну ціну.

Морський порт Миколаїв, за рівнем дисбурсментських витрат [витрати судна під час його перебування в порту – НВ], є найдорожчим портом в світі.

Враховуючи, що левову частку цього порту займають аграрні вантажі, можна стверджувати, що аграрний сектор датує розвиток інфраструктури морських портів.

Для створення сприятливих конкурентних умов розвитку портової інфраструктури, при розрахунку ставок портових зборів необхідно в першу чергу враховувати ринкову кон'юнктуру. І вирішення цього завдання він бачить у порівнянні розміру ставок портових зборів в іноземних портах Чорноморського басейну.

Бенчмаркінг (аналіз на основі еталонних показників) – це ринковий підхід, який дозволить привести ставки портового збору до економічно обґрунтованих. Але, підхід, який зараз реалізується в проекті методики не має нічого спільного з ринковими, бо в його основу закладено принцип "витрати плюс".

Це буде стимулювати адміністрацію порту нести якомога більше витрат, щоб виправдати свої величезні доходи. Тобто бізнес буде змушений оплачувати непомірно зростаючі апетити Адміністрації морських портів. І цей тягар лягає на виробника товару.

Крім того, існуючий проект методики не стимулює доставки вантажів річковим транспортом у морські порти.

Джерело: http://biz.nv.ua/

Коментарі до матеріалу
Всього коментарів 2
Відсортовано:
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
03.06.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Затверджено зміни до Інструкції про порядок нарахування і сплати ЄСВ ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 27.05.2025 Визначено критерії, за яких діяльність не вважатиметься наданням фінансових послуг Оприлюднено показники середнь...
05.03.2025
Опубліковано постанову КМУ, якою спрощено процедуру бронювання військовозобов’язаних
Більше за темою: Бронювання працівників: покрокові дії Анулювання бронювання військовозобов’язаних: підстави та умови Звітність із військового обліку та бронювання 5 лютого на сайті Кабміну опубліковано постанову від 28.02.2025 № 233, якою внесено зміни до порядку бронювання війсь...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
Нове
04.06.2025
Діяльність вантажного бізнесу трансформує Укрзалізниця
АТ «Укрзалізниця» розпочинає системну трансформацію взаємодії з вантажними клієнтами. АТ «Укрзалізниця» розпочинає системну трансформацію взаємодії з вантажними клієнтами. Першим кроком стала презентація результатів опитування щодо рівня задоволеності сервісом. Опитування про...
04.06.2025
Індустріальні парки України: дайджест новин за травень
Цікавитесь індустріальними парками? Новини за травень від Голови Комітету з питань економічного розвитку ВРУ. Заступник Голови Комітету з питань економічного розвитку Дмитро Кисилевський представив огляд головних подій у сфері розвитку індустріальних парків в Україні за травень. За минулий міс...
04.06.2025
Недобросовісна реклама та штрафи: контроль від Держпродспоживслужби
Держпродспоживслужба нагадує рекламодавцям про необхідність відповідального підходу до змісту реклами та дотримання вимог чинного законодавства. Заступник Голови Держпродспоживслужби Андрій Крейтор: «Найпоширеніші порушення в рекламі – це відсутність попередження про шкідливість сам...
Кращі матеріали