Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Проведено слухання щодо спрощення умов роботи малого та середнього бізнесу

12.02.2024

У Комітеті з питань економічного розвитку за підтримки Української Ради Бізнесу відбулися слухання на тему: «Пріоритети та виклики діяльності малого та середнього бізнесу в контексті відновлення України». 

Участь у заході взяли народні депутати, представники Міністерства економіки, члени коаліції Української Ради Бізнесу, представники галузевих профспілок, асоціацій і об’єднань, експертного середовища та бізнес-асоціацій, науковці, аналітики та інші стейкхолдери. 

Відкриваючи зустріч, Голова Комітету з питань економічного розвитку Дмитро Наталуха зазначив, що і бізнес, і влада переживають нелегкі 2 роки турбулентності. 

«Зараз стало не легше, але інакше. І постійно буде щось інакше. І наша з вами задача – синхронізуватися і цю інакшність адаптувати до потреб і бізнесу, і влади. Щоб вам було комфортно працювати, наскільки можливо в цих умовах. А ми могли розраховувати на вас, як на кров нашої держави, яка наповнює і дає можливість ЗСУ захищати і відвойовувати наші території. Адже наші Збройні Сили України працюють, забезпечуються за рахунок податків, які платите ви», – сказав Дмитро Наталуха. 

Голова Комітету поінформував, що наприкінці січня Президент України В. Зеленський підписав укази про створення Ради з питань підтримки підприємництва в умовах воєнного стану та Всеукраїнську економічну платформу «Зроблено в Україні», яка має стати механізмом комунікації між владою та бізнесом. 

Учасники слухань обговорили основні перепони, що заважають економічному росту, шляхи їх подолання, зокрема: спрощення умов роботи малого та середнього бізнесу, дерегуляція, демонополізація, лібералізація ринкового нагляду та законодавчі рішення для зменшення тиску на бізнес в Україні. Також серед порушених тем: стимулювання бізнесу та підприємств на деокупованих територіях, ключові ризики Національної стратегії доходів до 2030 року, вплив інституцій на економіку України, створення умов для повернення мігрантів до України. 

Серед інших, було також порушено питання мобілізації, збереження економічного потенціалу малого та середнього бізнесу і дотримання балансу між ними. 

«Мобілізація – це люди, люди надзвичайно важливі. Але це не лише про тих, хто іде на фронт. Важливі і ті люди, які залишаються в селах, містах, працюють на підприємствах, щодня забезпечуючи можливість працювати нашим захисникам. Важливі також і люди бізнесу. І нам потрібно знайти баланс у цьому контексті. Тому другим питанням слухань – це потреби бронювання бізнесу, щоб мобілізація не стала паралічем, не повісила замки на підприємства», – зазначив Голова Комітету. 

Дмитро Наталуха закликав присутніх до конструктивного, результативного діалогу, аби зробити висновки і вирішити наявні проблеми. 

За підсумками дискусії учасники домовилися надіслати на адресу Голови Комітету пропозиції та аргументи з порушених питань – для напрацювання законодавчих рішень, які сприяли би розвитку бізнесу та зростанню економіки та продовжити діалог у рамках наступних уже тематичних системних зустрічей представників бізнесу та парламентаріїв. 

Комітет з питань економічного розвитку за результатами слухань підготує відповідні Рекомендації щодо вдосконалення законодавства, нормативно-правових актів та проведення організаційних заходів для економічного відновлення України. 

Прес-служба Апарату Верховної Ради

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
02.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025 З 28 серпня Господарський кодекс втратить чинність: що передбачає реформа Уряд оновив порядок перетину кордону особами від 18 до 22 років Президент під...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
04.09.2025
Планують розпочати розробку системи онлайн-моніторингу азартних ігор
Запровадження системи дозволить контролювати сплату податків у повному обсязі, гарантувати дотримання правил операторами та посилити захист прав гравців. Це ще один крок до прозорої та відповідальної сфери азартних ігор, де інтереси і держави, і гравців – під наглядом і в безпеці. Державна сис...
04.09.2025
У Дії з’явилася можливість бронювати 100 % працівників із прифронтових територій
Розглянемо, що слід зробити перед бронюванням та як подати заяву в Дії. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському господарстві: особливості для працівників і...
02.09.2025
Бізнес поліпшив стримані оцінки ділової активності
НБУ публікує результати щомісячного опитування підприємств за серпень 2025 року. Бізнес у серпні зберіг стримані оцінки результатів власної економічної діяльності, проте поліпшив їх як порівняно з попереднім місяцем, так і в річному вимірі. Пом’якшення оцінок продемонстрували підприємства усіх...
Кращі матеріали