Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Проведено слухання щодо спрощення умов роботи малого та середнього бізнесу

12.02.2024

У Комітеті з питань економічного розвитку за підтримки Української Ради Бізнесу відбулися слухання на тему: «Пріоритети та виклики діяльності малого та середнього бізнесу в контексті відновлення України». 

Участь у заході взяли народні депутати, представники Міністерства економіки, члени коаліції Української Ради Бізнесу, представники галузевих профспілок, асоціацій і об’єднань, експертного середовища та бізнес-асоціацій, науковці, аналітики та інші стейкхолдери. 

Відкриваючи зустріч, Голова Комітету з питань економічного розвитку Дмитро Наталуха зазначив, що і бізнес, і влада переживають нелегкі 2 роки турбулентності. 

«Зараз стало не легше, але інакше. І постійно буде щось інакше. І наша з вами задача – синхронізуватися і цю інакшність адаптувати до потреб і бізнесу, і влади. Щоб вам було комфортно працювати, наскільки можливо в цих умовах. А ми могли розраховувати на вас, як на кров нашої держави, яка наповнює і дає можливість ЗСУ захищати і відвойовувати наші території. Адже наші Збройні Сили України працюють, забезпечуються за рахунок податків, які платите ви», – сказав Дмитро Наталуха. 

Голова Комітету поінформував, що наприкінці січня Президент України В. Зеленський підписав укази про створення Ради з питань підтримки підприємництва в умовах воєнного стану та Всеукраїнську економічну платформу «Зроблено в Україні», яка має стати механізмом комунікації між владою та бізнесом. 

Учасники слухань обговорили основні перепони, що заважають економічному росту, шляхи їх подолання, зокрема: спрощення умов роботи малого та середнього бізнесу, дерегуляція, демонополізація, лібералізація ринкового нагляду та законодавчі рішення для зменшення тиску на бізнес в Україні. Також серед порушених тем: стимулювання бізнесу та підприємств на деокупованих територіях, ключові ризики Національної стратегії доходів до 2030 року, вплив інституцій на економіку України, створення умов для повернення мігрантів до України. 

Серед інших, було також порушено питання мобілізації, збереження економічного потенціалу малого та середнього бізнесу і дотримання балансу між ними. 

«Мобілізація – це люди, люди надзвичайно важливі. Але це не лише про тих, хто іде на фронт. Важливі і ті люди, які залишаються в селах, містах, працюють на підприємствах, щодня забезпечуючи можливість працювати нашим захисникам. Важливі також і люди бізнесу. І нам потрібно знайти баланс у цьому контексті. Тому другим питанням слухань – це потреби бронювання бізнесу, щоб мобілізація не стала паралічем, не повісила замки на підприємства», – зазначив Голова Комітету. 

Дмитро Наталуха закликав присутніх до конструктивного, результативного діалогу, аби зробити висновки і вирішити наявні проблеми. 

За підсумками дискусії учасники домовилися надіслати на адресу Голови Комітету пропозиції та аргументи з порушених питань – для напрацювання законодавчих рішень, які сприяли би розвитку бізнесу та зростанню економіки та продовжити діалог у рамках наступних уже тематичних системних зустрічей представників бізнесу та парламентаріїв. 

Комітет з питань економічного розвитку за результатами слухань підготує відповідні Рекомендації щодо вдосконалення законодавства, нормативно-правових актів та проведення організаційних заходів для економічного відновлення України. 

Прес-служба Апарату Верховної Ради

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
24.06.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня В Україні відновиться обов’язкове подання статистичної звітності ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 13.06.2025 Унесено зміни до Правил організації статистичної звітності Змінено Критерії важливих підприємств з метою броню...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
25.06.2025
Як у ДАР оновити статус активного виробника
З метою цифрової зручності, відкритості та надійності в роботі в Державному аграрному реєстрі запущено новий функціонал. Мінагрополітики продовжує розширювати для аграріїв доступ до електронних послуг. З метою цифрової зручності, відкритості та надійності в роботі в Державному аграрному реєстрі запу...
24.06.2025
У ДАР запроваджено новий функціонал
Мінагрополітики запровадив новий функціонал в ДАР. Оновлення спрямовані на покращення функціоналу для користувачів та підвищення ефективності адміністрування у сфері сільського господарства. Міністерство аграрної політики та продовольства запровадило новий функціонал в інформаційно-комунікаційн...
23.06.2025
Перевірки ДПС в аптеках: які порушення найчастіше виявляють
Найпоширеніші порушення: проведення розрахункових операцій без застосування РРО/ПРРО та без видачі фіскального чеку; порушення порядку обліку товарних запасів; використання праці неоформлених працівників. З початку 2025 року ДПС провела 910 перевірок у сфері охорони здоров’я, включаючи аптеки ...
Кращі матеріали