Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Проведено слухання щодо спрощення умов роботи малого та середнього бізнесу

12.02.2024

У Комітеті з питань економічного розвитку за підтримки Української Ради Бізнесу відбулися слухання на тему: «Пріоритети та виклики діяльності малого та середнього бізнесу в контексті відновлення України». 

Участь у заході взяли народні депутати, представники Міністерства економіки, члени коаліції Української Ради Бізнесу, представники галузевих профспілок, асоціацій і об’єднань, експертного середовища та бізнес-асоціацій, науковці, аналітики та інші стейкхолдери. 

Відкриваючи зустріч, Голова Комітету з питань економічного розвитку Дмитро Наталуха зазначив, що і бізнес, і влада переживають нелегкі 2 роки турбулентності. 

«Зараз стало не легше, але інакше. І постійно буде щось інакше. І наша з вами задача – синхронізуватися і цю інакшність адаптувати до потреб і бізнесу, і влади. Щоб вам було комфортно працювати, наскільки можливо в цих умовах. А ми могли розраховувати на вас, як на кров нашої держави, яка наповнює і дає можливість ЗСУ захищати і відвойовувати наші території. Адже наші Збройні Сили України працюють, забезпечуються за рахунок податків, які платите ви», – сказав Дмитро Наталуха. 

Голова Комітету поінформував, що наприкінці січня Президент України В. Зеленський підписав укази про створення Ради з питань підтримки підприємництва в умовах воєнного стану та Всеукраїнську економічну платформу «Зроблено в Україні», яка має стати механізмом комунікації між владою та бізнесом. 

Учасники слухань обговорили основні перепони, що заважають економічному росту, шляхи їх подолання, зокрема: спрощення умов роботи малого та середнього бізнесу, дерегуляція, демонополізація, лібералізація ринкового нагляду та законодавчі рішення для зменшення тиску на бізнес в Україні. Також серед порушених тем: стимулювання бізнесу та підприємств на деокупованих територіях, ключові ризики Національної стратегії доходів до 2030 року, вплив інституцій на економіку України, створення умов для повернення мігрантів до України. 

Серед інших, було також порушено питання мобілізації, збереження економічного потенціалу малого та середнього бізнесу і дотримання балансу між ними. 

«Мобілізація – це люди, люди надзвичайно важливі. Але це не лише про тих, хто іде на фронт. Важливі і ті люди, які залишаються в селах, містах, працюють на підприємствах, щодня забезпечуючи можливість працювати нашим захисникам. Важливі також і люди бізнесу. І нам потрібно знайти баланс у цьому контексті. Тому другим питанням слухань – це потреби бронювання бізнесу, щоб мобілізація не стала паралічем, не повісила замки на підприємства», – зазначив Голова Комітету. 

Дмитро Наталуха закликав присутніх до конструктивного, результативного діалогу, аби зробити висновки і вирішити наявні проблеми. 

За підсумками дискусії учасники домовилися надіслати на адресу Голови Комітету пропозиції та аргументи з порушених питань – для напрацювання законодавчих рішень, які сприяли би розвитку бізнесу та зростанню економіки та продовжити діалог у рамках наступних уже тематичних системних зустрічей представників бізнесу та парламентаріїв. 

Комітет з питань економічного розвитку за результатами слухань підготує відповідні Рекомендації щодо вдосконалення законодавства, нормативно-правових актів та проведення організаційних заходів для економічного відновлення України. 

Прес-служба Апарату Верховної Ради

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
05.08.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Президент підписав Закон про факторинг Які перевірки, незважаючи на мораторій, таки проводитимуться Кабмін вкотре оновив правила військового обліку та призову Для працівників певних категорій планують затвердити Порядок організації та проведення обов'язкових ...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
21.05.2025
Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки
Більше за темою: Перелік галузевих та регіональних нормативних актів, якими затверджено критерії визнання підприємств критично важливими в особливий період Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Мінекономіки в листі від 19.05.2025 № 27-11/37509-07 поінформу...
Нове
05.08.2025
Скільки нового бізнесу відкрито у 2025 році
Понад 18 тисяч нових компаній зареєстровано за перше півріччя 2025 року в Україні за даними Єдиного державного реєстру. Це майже стільки ж, як і за аналогічний період торік, проте на третину менше, ніж до початку повномасштабної.  Більше за темою: Дозвільні документи для відкриття літнього май...
05.08.2025
Відновлено послугу з отримання витягу про несудимість: МВС
Працівнику потрібно надати витягів з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». Коли ця послуга звов запрацює? Більше за темою: Додаток ДІЯ до декларації з податку на прибуток Два варіанти сплати ко...
05.08.2025
Із 6 серпня ДПС змінює кваліфіковані сертифікати для підписання повідомлень: завантажте нові
З 09:00 6 серпня 2025 року змінюються кваліфіковані сертифікати, що використовуються платниками для підписання та шифрування повідомлень на ДПС (звітність тощо) з використанням Єдиного вікна подання електронної звітності та Електронного кабінету, а також для підписання повідомлень ДПС. Більше за тем...
Кращі матеріали