Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Допомогу при народженні дитини оформляємо онлайн

24.07.2017

Днями кількість онлайн-заявників на отримання допомоги при народженні дитини перевищила тисячну позначку. 

Відтак електронна послуга, яку 30 березня 2017 року разом запровадили Міністерство соціальної політики, Міністерство юстиції та Державне агентство з питань електронного урядування, поступово набуває популярності серед новоспечених батьків.

За даними Держагентства, послугою вже скористалися у кожному регіоні України. Переважна більшість користувачів висловила високу оцінку електронного сервісу. Їм до вподоби легкий спосіб авторизації, зрозумілість інтерфейсу і підказки під час роботи з формою. Близько третини заявників – чоловіки.

У чому суть нововведення

Раніше подати документи на отримання допомоги можна було лише у паперовій формі під час особистого візиту до відділів соцзабезу. Так, 2016 року близько 400 тис. українців відвідали особисто органи соцзахисту населення, витративши на це купу часу.

Завдяки онлайн-сервісу запроваджено принципово новий рівень якості обслуговування. Всі необхідні документи можна подати у будь-який зручний час – 24 години на добу сім днів на тиждень – через Інтернет.

Більш того, завдяки налагодженій взаємодії між реєстрами Мінсоцполітики та Мін’юстом скорочено кількість документів, які мають пред’явити заявники. Відтепер не потрібна копія свідоцтва про народження дитини – працівники управлінь соцзахисту самостійно перевіряють онлайн наявність відповідного свідоцтва у реєстрі актів цивільного стану.

Якщо користувач має електронний цифровий підпис (ЕЦП), результати розгляду заявки також надходять онлайн – на електрону пошту заявника. Але відсутність ЕЦП не є перешкодою для користування сервісом. У такому разі онлайн можна направити документи на попередній розгляд, що скоротить час особистого візиту до управлінь соцзахисту.   

Де скористатися послугою

Електронна послуга доступна на порталі Мінсоцполітики e-services.msp.gov.ua. Згодом нею також можна буде скористатися на Єдиному державному порталі адміністративних послуг my.gov.ua.

Як це працює

Процес авторизації користувача на порталі e-services.msp.gov.ua відбувається у два способи: або через електронну пошту, або завдяки ЕЦП.

Далі відкривається електронна форма, яку слід заповнити. Власне, слід зазначити відомості про дитину, матір, батька, місце реєстрації та фактичного проживання, якщо вони відрізняються. Також – обрати спосіб, у який зручно отримувати виплати. Це може бути особистий банківський рахунок або відділення «Укрпошти». І насамкінець – система автоматично підкаже територіальний орган соціального захисту, який має розглянути запит.   

Завдяки автоматичній перевірці і підказкам, заповнення електронної форми відбувається легко і просто – із мінімальним ризиком припущення помилок.

Строки надання послуги

Розгляд документів щодо призначення державної допомоги відбувається протягом десяти днів від дня звернення. Рішення про призначення допомоги надсилається заявникові електронною поштою (або надається особисто – під час візиту) протягом п’яти днів після прийняття відповідного рішення. Однак завдяки автоматизації, яка значно пришвидшує процес розгляду документів, заявник часто отримує рішення раніше встановленого законодавством терміну.

Джерело: http://www.msp.gov.ua/news/13620.html

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
01.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (текст наказу від 16.06.2025) Грошова компенсація за невикористані щорічні відпустки У Резерв+ з’являться нові можливості отримати автоматичну відстрочку Уряд затвердив зміни до Порядку нарахування Є...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
07.07.2025
Якою буде нова політика для ринку праці: представлено візію до 2030 року
Мінекономіки провело громадське обговорення перших напрацювань розробки Стратегії зайнятості населення України – 2030. Більше за темою: Чи повинен роботодавець займатися пошуком працівників з інвалідністю для виконання нормативу 3 липня 2025 року Мінекономіки провело громадське обговорен...
07.07.2025
Дайджест новин про індустріальні парки за червень
Індустріальні парки в Україні продовжують залучати інвестиції у нові виробництва та розвиток промислової інфраструктури. За минулий місяць у цій сфері відбулося чимало цікавого. Про це – у традиційному дайджесті.  Більше за темою: Облік інвестицій за методом участі в капіталі Індуст...
07.07.2025
ДПС не проводить збори коштів на ЗСУ: шахраї знову розсилають фейкові листи
У разі отримання підозрілих листів радимо: не переходити за будь-якими посиланнями, негайно звернутися до правоохоронних органів, повідомити ДПС будь-яким зручним способом. Державна податкова служба вкотре попереджає бізнес про шахрайську схему вимагання коштів під виглядом допомоги армії. В регіона...
Кращі матеріали