Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Пошук житла: як вибрати ріелтора

06.03.2017

До чого потрібно бути готовим при оформленні договору про купівлю квартири? Якого ріелтора шукати?

Потрібне житло, наприклад, квартиру, можна шукати самостійно або з ріелтором. Перший варіант підходить тим, хто вже точно знає, що хоче купити, і непогано розбирається в оформленні нерухомості. Але в більшості випадків Вам знадобиться допомога посередників.

Тому завдання №1 — знайти надійного ріелтора. Він допоможе розібратися з юридичними нюансами угоди, перевірить ризики, проконсультує з питань придбання нерухомості, тобто не просто знайде підходящу квартиру, як це прийнято вважати.

Ріелторів (або брокерів), як правило, знаходять на сайтах оголошень або по знайомству. Перш, ніж мати справу з тим чи іншим фахівцем, поцікавтеся, чи зареєстрований він як підприємець, має контракт з агентством або ж працює вдома на кухні; дає чіткі відповіді на Ваші питання або ж постійно дзвонить і консультується.

Можна також звернутися в агентство нерухомості, але до такого, що має і досвід, і позитивні відгуки. Їх можна знайти в тому ж Інтернеті. Так у Вас різко скорочуються шанси потрапити на «проблемну» квартиру або постраждати від дій аферистів.

Професійний ріелтор або відповідне агентство ніколи не побоїться скласти з Вами договір про надання послуг, згідно з яким саме вони будуть нести відповідальність за юридичну чистоту майбутньої угоди. Ні в якому разі не можна складати угоду про надання інформаційно-консультаційних послуг. Це повинен бути тільки договір про надання послуг з посередництва в купівлі-продажу нерухомості. У цій угоді В обов'язковому порядку слід прописувати обов'язки ріелтора: робота з перевірки юридичної чистоти документів або тільки консультація з цих питань (уся відповідальність за паперу лягає на клієнта). Не повинно бути загальних формулювань типу «супроводжувати угоду до її успішного завершення». Пропозиції повинні бути чіткими і конкретними, наприклад, перевірити документи, зробити похід до органів реєстрації для перевірки зареєстрованих осіб в квартирі, представляти інтереси з пошуку нотаріуса, розрахувати податки і т. д.

Якщо Ви знайшли ріелтора або агентство нерухомості і починаєте працювати з ним, то необхідно буде давати їм оригінали своїх документів. Тут будьте уважні: дуже важливо під час такої процедури скласти акт прийому-передачі цих паперів. У ньому слід прописати дату, вид та кількість аркушів у документах, вказати мету їх передачі, перевірити особу або реквізити приймаючої сторони. При необхідності можна також внести термін та умови повернення паперів, а також відповідальність за передачу документів третім особам, їх втрату і зобов'язання відновлення.

Джерело: http://sud.ua/news/2017/03/03/101423-...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
24.06.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня В Україні відновиться обов’язкове подання статистичної звітності ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 13.06.2025 Унесено зміни до Правил організації статистичної звітності Змінено Критерії важливих підприємств з метою броню...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
28.06.2025
Які послуги Дії можуть використовувати компанії
Цифровізація – це стандарт, за яким уже працюють бізнес і установи. Паспорт – без сканів. Підпис – без ручки. Дані – без ручного введення.  Цифрові сервіси Дії вже інтегрували понад 25 000 бізнесів та установ. Вони ідентифікують клієнтів, підписують документи онлайн, пе...
27.06.2025
Особливості звільнення документів від легалізації та апостилювання
Звільнення офіційних документів від вимоги легалізації чи іншого додаткового посвідчення (апостиля) на підставі відповідних положень міжнародних договорів України не скасовує вимоги щодо надання засвідченого перекладу документа на офіційну мову держави, на території якої документ пред’являєтьс...
27.06.2025
Як працює програма компенсації 25 % вартості української сільгосптехніки
Програма діє відповідно до постанови КМУ від 01.03.2017 № 130 і є одним з інструментів реалізації політики «Зроблено в Україні», спрямованої на підтримку внутрішнього виробництва, локалізацію і розвиток промислового потенціалу. Більше за темою: Компенсація від держави за придбання ...
Кращі матеріали