Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Пошук житла: як вибрати ріелтора

Редакція

06.03.2017 914 0 0

До чого потрібно бути готовим при оформленні договору про купівлю квартири? Якого ріелтора шукати?

Потрібне житло, наприклад, квартиру, можна шукати самостійно або з ріелтором. Перший варіант підходить тим, хто вже точно знає, що хоче купити, і непогано розбирається в оформленні нерухомості. Але в більшості випадків Вам знадобиться допомога посередників.

Тому завдання №1 — знайти надійного ріелтора. Він допоможе розібратися з юридичними нюансами угоди, перевірить ризики, проконсультує з питань придбання нерухомості, тобто не просто знайде підходящу квартиру, як це прийнято вважати.

Ріелторів (або брокерів), як правило, знаходять на сайтах оголошень або по знайомству. Перш, ніж мати справу з тим чи іншим фахівцем, поцікавтеся, чи зареєстрований він як підприємець, має контракт з агентством або ж працює вдома на кухні; дає чіткі відповіді на Ваші питання або ж постійно дзвонить і консультується.

Можна також звернутися в агентство нерухомості, але до такого, що має і досвід, і позитивні відгуки. Їх можна знайти в тому ж Інтернеті. Так у Вас різко скорочуються шанси потрапити на «проблемну» квартиру або постраждати від дій аферистів.

Професійний ріелтор або відповідне агентство ніколи не побоїться скласти з Вами договір про надання послуг, згідно з яким саме вони будуть нести відповідальність за юридичну чистоту майбутньої угоди. Ні в якому разі не можна складати угоду про надання інформаційно-консультаційних послуг. Це повинен бути тільки договір про надання послуг з посередництва в купівлі-продажу нерухомості. У цій угоді В обов'язковому порядку слід прописувати обов'язки ріелтора: робота з перевірки юридичної чистоти документів або тільки консультація з цих питань (уся відповідальність за паперу лягає на клієнта). Не повинно бути загальних формулювань типу «супроводжувати угоду до її успішного завершення». Пропозиції повинні бути чіткими і конкретними, наприклад, перевірити документи, зробити похід до органів реєстрації для перевірки зареєстрованих осіб в квартирі, представляти інтереси з пошуку нотаріуса, розрахувати податки і т. д.

Якщо Ви знайшли ріелтора або агентство нерухомості і починаєте працювати з ним, то необхідно буде давати їм оригінали своїх документів. Тут будьте уважні: дуже важливо під час такої процедури скласти акт прийому-передачі цих паперів. У ньому слід прописати дату, вид та кількість аркушів у документах, вказати мету їх передачі, перевірити особу або реквізити приймаючої сторони. При необхідності можна також внести термін та умови повернення паперів, а також відповідальність за передачу документів третім особам, їх втрату і зобов'язання відновлення.

Джерело: http://sud.ua/news/2017/03/03/101423-...

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали