Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Оцінка земель та цифровізація у податковій сфері: моніторинг за І квартал 2025 року

10.06.2025

Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) завершило восьмий щоквартальний моніторинг стану виконання заходів Державної антикорупційної програми на 2023–2025 рр. (ДАП).

Станом на кінець I кварталу 2025 року державні органи виконали повністю або частково 486 заходів ДАП з 1146 (42,4 %), виконують 261 захід (22,8 %), не виконали 111 заходів (9,6 %), не розпочали виконання 288 заходів (25,3 %).

Ключові виконані антикорупційні заходи стосуються доступності та публічності інформації про масову оцінку земель, цифровізації процесів у податковій сфері та підвищення академічної доброчесності під час захисту дисертацій.

1. Введення у промислову експлуатацію геоінформаційної системи масової оцінки земель у складі Державного земельного кадастру

Що зроблено?

  • Забезпечено автоматизацію процесу проведення та оновлення масової оцінки земель.
  • Користувачам, авторизованим через електронний кабінет на офіційному вебсайті Держгеокадастру, надано можливість безоплатно здійснювати пошук, перегляд, копіювання та друк результатів масової оцінки земель, оприлюднених на офіційному вебсайті Держгеокадастру.

Система забезпечує регулярне оновлення інформації про вартість земель, а також факторів, які впливають на це, публічності інформації про результати масової оцінки земель.

Це захід ДАП 2.5.5.1.6. Виконавці: Міністерство аграрної політики та продовольства та Державна служба з питань геодезії, картографії та кадастру.

2. Інтеграція кабінету платника податків у Єдиний державний вебпортал електронних послуг

Що зроблено?

Забезпечено електронну інформаційну взаємодіюЄдиного державного вебпорталу електронних послуг із кабінетом платника податків в частині надання громадянам та бізнесу таких електронних послуг:

  • відображення відомостей (даних) про реєстраційний номер облікової картки платника податків (у мобільному застосунку «Дія»);
  • подання декларації платника єдиного податку фізосіб-підприємців першої – третьої груп (уже подано понад 301 тис. декларацій);
  • сплата податків (сплата єдиного податку, ЄСВ, військового збору);
  • відображення відомостей про платника податків та стан його розрахунків з бюджетом;
  • отримання довідки з Державного реєстру фізичних осіб про виплачені доходи та утримані з них податки. Всього отримано понад один млн довідок;
  • отримання дитиною податкового номера (РНОКПП) (в межах єМалятко);
  • набуття та скасування іноземцем статусу електронного резидента (далі– е-резидент), реєстрації е-резидента як фізособи-підприємця;
  • внесення змін про ФОП (в межах е-Підприємця);
  • перевірка відповідності юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, які приєднуються до експериментального проєкту щодо надання державної грошової допомоги покупцям товарів та послуг українського виробництва в межах Всеукраїнської економічної платформи «Зроблено в Україні» як українські продавці, вимогам неперебування на спрощеній системі оподаткування тощо.

Виконання цього заходу сприяє спрощенню процесів подання та отримання документів для громадян і бізнесу, а також зменшенню їхніх контактів із посадовими особами. Внаслідок цього мінімізуються корупційні ризики.

Це захід ДАП 2.2.3.5.2. Виконавці: Міністерство цифрової трансформації України та Державна податкова служба України.

3. Оновлення інформаційної системи Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти «NAQA.Svr» щодо складу і діяльності разових спеціалізованих вчених рад

Разова спеціалізована вчена рада – спеціалізована вчена рада, яка утворюється рішенням Міністерства освіти та науки, що оформлене відповідним наказом, яка має право приймати до розгляду та проводити разовий захист дисертації здобувача.

Що зроблено?

  • До форми повідомлення про утворення разової ради додано чотири нові блоки даних (назву й ID освітньо-наукової програми з Єдиної державної електронної бази з питань освіти; дати початку та завершення навчання здобувача; стать здобувача й дату завершення попереднього рівня освіти, ISSN/eISSN для публікацій у Web of Science і Scopus).
  • У розділі про разову раду з’явилися точні дати рішення вченої ради та наказу про його виконання, а також автоматичне формування унікального коду ради в форматі «PhD 0000».
  • Надано можливість науково-педагогічним працівникам, здобувачам освіти або іншим стейкхолдерам подати повідомлення щодо можливих невідповідностей у складі разової спеціалізованої вченої ради через систему.
  • Забезпечено автоматичне збереження даних, введених під час заповнення користувачем форми повідомлення про утворення разової ради.

Ці доповнення забезпечать деталізацію й цілісність даних, що дозволяє знизити ризики маніпуляцій і «схем» під час захисту дисертацій. Автоматичне збереження введених відомостей мінімізує людський фактор і прискорює перевірку заявок, сприяє прозорості процедур та підвищенню рівня довіри до системи забезпечення якості вищої освіти.

Це захід ДАП  2.7.5.2.4. Виконавці: Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти, Міністерство освіти і науки України.

Нагадаємо, прогрес виконання заходів ДАП можна відстежувати в Інформаційній системі моніторингу реалізації державної антикорупційної політики.

Дайджест за І квартал 2025 року

НАЗК

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
21.05.2025
Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки
Більше за темою: Перелік галузевих та регіональних нормативних актів, якими затверджено критерії визнання підприємств критично важливими в особливий період Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Мінекономіки в листі від 19.05.2025 № 27-11/37509-07 поінформу...
Нове
28.06.2025
Які послуги Дії можуть використовувати компанії
Цифровізація – це стандарт, за яким уже працюють бізнес і установи. Паспорт – без сканів. Підпис – без ручки. Дані – без ручного введення.  Цифрові сервіси Дії вже інтегрували понад 25 000 бізнесів та установ. Вони ідентифікують клієнтів, підписують документи онлайн, пе...
27.06.2025
Особливості звільнення документів від легалізації та апостилювання
Звільнення офіційних документів від вимоги легалізації чи іншого додаткового посвідчення (апостиля) на підставі відповідних положень міжнародних договорів України не скасовує вимоги щодо надання засвідченого перекладу документа на офіційну мову держави, на території якої документ пред’являєтьс...
27.06.2025
Як працює програма компенсації 25 % вартості української сільгосптехніки
Програма діє відповідно до постанови КМУ від 01.03.2017 № 130 і є одним з інструментів реалізації політики «Зроблено в Україні», спрямованої на підтримку внутрішнього виробництва, локалізацію і розвиток промислового потенціалу. Більше за темою: Компенсація від держави за придбання ...
Кращі матеріали