Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Про найважливіші інтернет-тренди 2017 року

Редакція

07.06.2017 120 0 0

Ця доповідь входить в число найбільш авторитетних досліджень в області бізнес-моделей: її читають в найбільших компаніях світу, на неї орієнтуються інвестори і стартапери.

Продажі смартфонів сповільнюються

Всі бажаючі купити смартфон, вже це зробили. У 2015 році світові продажі виросли на 10%, а в минулому - лише на 3%.

У 2016 році середньостатистичний американець «зависав» в інтернеті 5,6 години в день. З них три години - зі смартфона. Цей показник в три рази більше, ніж він був у 2011 році.

Мобільний інтернет продовжить розвиватися, але не за рахунок часу, проведеного за комп'ютером або ноутбуком. Схоже, що найближчим часом люди відкладуть ці пристрої в сторону.

Відеоігри як популярний тренд

На сьогоднішній день гри - найпопулярніша розвага, на яке припадає набагато більше часу, ніж на Instagram і Snapchat. Для порівняння: в мегапопулярному Facebook користувачі сидять довше всього лише в півтора рази.

У 2017 році кількість геймерів досягла 2,6 мільярда, а адже в 1995 їх було лише 100 мільйонів. У 2016 році обсяг глобальної виручки від відеоігор додав 9% і перевищив $ 100 мільярдів. А ось найкращим ринком в ігровій індустрії є Китай.

Супутній тренд - зростання популярності кіберспорту. У минулому році світова аудиторія стримеров досягла 161 млн осіб на місяць, що на 40% більше, ніж в 2015-му.

Голосові запити витісняють текстові

У 2016 році частка голосових запитів в мобільному пошуку досягла 20%. Точність кращих технологій розпізнавання мовлення склала приблизно 95%. Отже, можна зробити висновок, що робот навчився розуміти голосові запити так само добре, як і людина.

Попит на розумні голосові помічники, на зразок Amazon Echo або Google Home, збільшиться, а значить їх асортимент теж розшириться. У минулому році тільки в Америці Amazon продав понад 11 млн Echo.

Стрімінг сприятливо вплинув на музичну індустрію

Ринок звукозапису переживав кризу 16 років поспіль - і тільки в минулому році показав зростання на 10%. Половину доходів забезпечив стрімінг (це спосіб передачі даних від провайдера до кінцевого користувача, при якому контент знаходиться на віддаленому сервері, і для його відтворення на пристрої завантаження або установка не потрібні), фізичні носії та mp3 принесли порівнянні гроші.

Швидко розвиваються Spotify, Apple Music і їх аналоги залучають користувачів однієї і тієї ж маркетингової фішкою: пропонують деякий час слухати музику безкоштовно.

Реклама в інтернеті стане популярнішим, ніж на ТБ

Ось такий поворот подій варто очікувати в найближчі півроку. Ринок інтернет-реклами в 2016 році виріс на 9%. У мобільному інтернеті реклама росте ще швидше. Як результат, Google збільшив доходи від реклами на 20%, Facebook - на 62%. На ці дві компанії припадає велика частина всього прибутку в цій сфері.

У свою чергу, рухається і бізнес блокувальників - особливо на розвинених ринках. Блокувальники для мобільних пристроїв поки не користуються особливою популярністю, але їх асортимент зростає швидше.

Джерело: http://hyser.com.ua/ 

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали