Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Контроль за сплатою ЄСВ посилено

21.08.2018

У рамках виконання доручення Прем’єр-міністра України щодо посилення контролю та вжиття заходів для запобігання ухилення від сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до Пенсійного фонду державною фіскальною службою посилено заходи з детінізації заробітних плат.

Особлива увага приділяється платникам, які задіяні у схемах мінімізації та ухилення від сплати податків, зборів та єдиного внеску, утримують податки, але ці кошти до бюджетів не перераховують.

За результатами перевірок суб’єктів господарювання, які виплачували своїм найманим працівникам заробітну плату та інші доходи з порушенням законодавства, протягом січня — липня поточного року донараховано до сплати 607 млн грн ПДФО, 167 млн грн ЄСВ та 26 млн грн військового збору.

До територіальних органів Держпраці передано інформацію про виявлені під час заходів контролю порушення законодавства про працю щодо 0,67 тис. роботодавців.

Крім того, для попередження мінімізації суб’єктами господарювання виплати зарплат найманцям одночасно з контрольно-перевірочними заходами проведено індивідуальну роз’яснювальну роботу з роботодавцями про збільшення фонду оплати праці. За результатами цього підвищили рівень виплат 29,2 тис. платників.

На засіданнях комісій та робочих груп при органах виконавчої влади, в яких беруть участь представники фіскальних органів, заслухано 11,7 тис. роботодавців, які нараховують зарплату у незначних розмірах або на рівні законодавчо встановленого мінімуму. Внаслідок такої роботи рівень оплати праці підвищили 10,4 тис. підприємств.

Загалом протягом січня — липня 2018 р. виявлено 4,2 тис. осіб, які працювали без оформлення трудових відносин з роботодавцями.

Так, наприклад, на Закарпатті під час перевірки фізичної особи - підприємця встановлено використання праці 186 найманих працівників без належного оформлення трудових відносин. Зазначений підприємець надавав послуги з міжнародних вантажних перевезень.

Відповідно до поданої звітності, наказів, відомостей про нарахування заробітної плати та табелів обліку виходу на роботу штатна чисельність працюючих становила 42 найманих працівника. Однак за результатами аналізу інформації з баз даних, податкових розрахунків та наданих підприємцем документів реальна чисельність працюючих водіїв виявилася значно більша - 228 осіб. Тобто 186 найманців працювали на підприємстві нелегально.

Матеріали перевірки було направлено до Управління Держпраці у Закарпатській області, за результатами розгляду яких на підприємця накладено штраф на суму майже 21 млн грн.

http://sfs.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
08.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Уряд пропонує розшири категорії громадян, які мають право на відстрочку Держпраці перевірятиме роботодавців на предмет мобінгу: законопроєкт підписаний ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 27.06.2025 Які податки планує збільшити ...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
09.07.2025
Судова практика Верховного Суду щодо оподаткування в умовах воєнного стану
Пропонуємо ознайомитися з другим випуском огляду судової практики Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду щодо оподаткування в умовах воєнного стану, підготовленого з нагоди Восьмої міжнародної науково-практичної конференції «Адміністративна юстиція в Україні: проблеми теор...
08.07.2025
Правові гарантії щодо безпеки під час повітряних тривог у період воєнного стану
Першочерговий обов'язок кожної держави – захищати право на життя. Більше за темою: Повітряна тривога: дії та відповідальність роботодавця Попри те, що війна триває четвертий рік, а органами державної влади всіх рівнів неодноразово здійснювалося інформування про заходи безпеки під час повітрян...
08.07.2025
Виробники переробної промисловості отримають гранти на відновлення потужностей після обстрілів
Кабмін 7 липня 2025 року затвердив нову редакцію Порядку реалізації програми «Гранти для переробних підприємств». Більше за темою: Бюджетні гранти: як застосовувати різниці з податку на прибуток Кабмін 7 липня 2025 року затвердив нову редакцію Порядку реалізації програми «Гранти д...
Кращі матеріали