Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Які українські банки є лідерами в соцмережах

Редакція

22.12.2016 698 0 0

У сучасному світі банки відносяться до соціальних мереж як до іміджевого інструменту. Однак соцмедіа — це не просто модний тренд. Присутність банку в Facebook і на інших майданчиках стає необхідністю.

Навіщо банкам йти в «соціалки»?

У банків є кілька причин для просування себе у соцмережах.

   Діяльність компаній в соцмережах впливає на результати видачі пошуковиків. А значить — на можливість знайти клієнта банк. Чим більше користувачів підписуються на сторінку банку в соцмережі, лайкають її, тим краще стає відображення сайту банку в пошуку.

   Через просування в соцмережах, зокрема, у Facebook, підвищується впізнаваність бренду. Банк стає ближче до своїх клієнтів. За рахунок цього зростає і довіру до нього.

   Соціальні мережі — це платформа, на якій ефективно працюють різні маркетингові кампанії. Активно просуваючи свою сторінку в соціальних мережах і оперативно інформуючи про нові продукти, акції або нововведення, банки можуть швидше достукатися до кінцевого споживача. Всі рекламні кампанії, які банк запускає в соцмережі, залучають користувача і впливають на його лояльність.

   Соціальні мережі — це додатковий канал продажів банківських продуктів. Можна сказати, це самий бажаний результат і кінцева мета присутності банків в соцмедіа.

Рейтинг українських банків у Facebook

Відповідно до дослідження авторитетного американського порталу Hub Spot, 65% інтернет-користувачів у віці від 18 до 24 років при виборі того чи іншого продукту покладаються на інформацію, отриману саме в соціальних мережах. Тому ефективна робота над сторінкою банку в Facebook та інших платформах дає можливість отримати доступ до тим споживачам фінансових послуг, які можуть зацікавитися банківськими продуктами.

Щоб скласти цей рейтинг, ми зібрали інформацію про кількість передплатників на сторінки найбільших українських банків. Звичайно ж, кількість лайків та охоплення користувачів в Facebook — не основний показник успіху кредитної організації. Тим не менш він демонструє, наскільки якісно побудована робота з клієнтами в соцмережах, наскільки уважно банк відноситься до нових каналів обслуговування користувачів.

  http://psm7.com/wp-content/uploads/2016/12/psm-bank-rang.png

Джерело: http://psm7.com/review/rejting-ukrain...

 

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали